quote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Aan mij hebben jullie de komende tijjd niet veel. Ben vanmiddag smerig op mn plaat gegaan in een GVUbus, en lig nu met een verbrijzelde ruggewervel en een spuit morfine in het UMCU. Wrsl word ik morgen of overmorgen geopereerd. Dan nog een week hier blijven en dan 6-8 weken revalideren in een corset. Even geen gespoor van mij dus.
Shoot.... daar had ik aan moeten denken bij aanmakenquote:Op maandag 28 december 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in:
"Treintopic #203: beterschap voor Fles"
i.v.m.:
[..]
Tsja... was teveel gefocussed op snel aanmaken..... Wilde niet het hele forum over me heen dat ik als laatste poster geen nieuw topic gestart heb.....quote:
Thanks !!quote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef dennistd het volgende:
De OP kopieer je hier weg: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Trein
Jammer dat de topicstarter dat niet ook gewoon mag doen....quote:Op maandag 28 december 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in:
"Treintopic #203: beterschap voor Fles"
i.v.m.:
[..]
Moet je je topic even reporten en vragen om de TT(Topic Titel) te veranderen naar je keuze.quote:Op maandag 28 december 2009 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer dat de topicstarter dat niet ook gewoon mag doen....
bijvoorbeeld!quote:TreinenTopic #203: Waar we Dr_Flash beterschap wensen!
was dat in het vorige topic ook al niet het geval?quote:
Een TVP verzinnen die nuttig is is vaak ook lastigquote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef knars het volgende:
[..]
was dat in het vorige topic ook al niet het geval?![]()
@Fles, m'n bustopic opmerking in het vorige topic zwakt m'n "sterkte/beterschap" boodschap enigszins af, vermoed ik. Maar man oh man, dit is geen toffe situatie voor jou. Sterkte, en een voorspoedige revalidatie toegewenst!
mm, caught redhanded zeggen ze dan toch (dit was een noodgeval!) insert schaam smileyquote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef knars het volgende:
[..]
was dat in het vorige topic ook al niet het geval?![]()
@Fles, m'n bustopic opmerking in het vorige topic zwakt m'n "sterkte/beterschap" boodschap enigszins af, vermoed ik. Maar man oh man, dit is geen toffe situatie voor jou. Sterkte, en een voorspoedige revalidatie toegewenst!
Zou een goed idee kunnen zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 21:37 schreef knars het volgende:
Auw, beterschap! Zou jij je beter voelen als de harde kern van het treintopic het bussentopic gaat vergallen?
Juridisch kansloos, vrees ik...quote:Op maandag 28 december 2009 23:51 schreef Nightshadow het volgende:
Ze zijn bezig met een petitie om Syntus in de achterhoek te houden.. Schiet al aardig op, ik hoop dat het lukt.
Meer informatie
Prachtig om te zien dat mensen met een paar handtekeningen in hun recht denken te staan en daarmee beslissingen te kunnen overrulen. De naieviteit.quote:
Wat is er zo mis met arrivaquote:Op maandag 28 december 2009 23:51 schreef Nightshadow het volgende:
Ze zijn bezig met een petitie om Syntus in de achterhoek te houden.. Schiet al aardig op, ik hoop dat het lukt.
Meer informatie
Mooie foto, greavy!
*Edit: Beterschap fles!
Gadver, ik dacht dat we Fles beterschap wilden wensen, geen rolberoerte...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:43 schreef Ascendancy het volgende:
Terugvindplaatje
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten hoe lelijk hij is.
waarom lelijk? Ik vind hem wel wat hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:43 schreef Ascendancy het volgende:
Terugvindplaatje
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten hoe lelijk hij is.
ja omdat wij hem van heul ver weg zagen, toen had ie wel wat jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
waarom lelijk? Ik vind hem wel wat hebben.
Die neus is sowieso belachelijk. Dat lijkt me eigenlijk geen mening meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
waarom lelijk? Ik vind hem wel wat hebben.
Trein zaten ongeveer 30 mensen inquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:09 schreef greavy het volgende:
ben nu uit Apd op weg naar Amf om daar naar Asd te gaan. Dennis en ik hebben aardig wat mooie pics geschoten!
Zal eens kijken of de Fyra leeg is naar Rtd strax (16:26)
Dat zijn toffe combinaties, maak snel een foto!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef RubenK het volgende:
Hoi vanuit de intercity naar den helder die bestaat uit 2x plan v en 1x plan tgoh het past allemaal niet.
De prijzen zijn dan ook gewoon niet normaal. Ik snap niet dat de overheid de HSL zo laat misbruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Trein zaten ongeveer 30 mensen inVoor iets wat 500 kan hebben
![]()
Oja, hoogste snelheid op de HSL was 166 km/h (ongeveer 4 seconden)
Neequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De prijzen zijn dan ook gewoon niet normaal. Ik snap niet dat de overheid de HSL zo laat misbruiken.
30 is nog best veel.. Hoeveel blijven er over als je de zakenmensen boven de 40, in een strak pak + matchende stropdas, niet meetelt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Trein zaten ongeveer 30 mensen inVoor iets wat 500 kan hebben
![]()
Oja, hoogste snelheid op de HSL was 166 km/h (ongeveer 4 seconden)
Euj, ik heb ook een keer een zakenrit gemaakt, gewoon in spijkerbroek!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
30 is nog best veel.. Hoeveel blijven er over als je de zakenmensen boven de 40, in een strak pak + matchende stropdas, niet meetelt?
Je bent ook geen 40+.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Euj, ik heb ook een keer een zakenrit gemaakt, gewoon in spijkerbroek!
Als ik die er af trek, kwam ik niet boven de 15 uit..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
30 is nog best veel.. Hoeveel blijven er over als je de zakenmensen boven de 40, in een strak pak + matchende stropdas, niet meetelt?
Dat heb ik al van een aantal Hispeed-medewerkers gehoord ja, en ik ben het met ze eens. Een tijdje terug heb ik eens een groffe berekening gemaakt van hoeveel Fyra NS Hispeed op dit moment per maand kost aan operationele kosten alleen al - de kosten voor het exclusieve gebruik van de HSL-Zuid zitten daar nog niet bij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Nog met zo'n conducteur (treinmanager (?)) gesproken, die vond dat het een mislukt plan was van NS HiSpeed, omdat er veel te weinig mensen gebruik maken.. Hij snapte ook niet dat NS HiSpeed ermee door ging, met een enorm verlies leidend product, want de rit is zowat duurder dan het onbrengt![]()
Volgens hem gebeurt het regelmatig dat je met 10 mensen blij moet zijn in de trein..
+ onterechte staatssteun van enkele miljoenen natuurlijk..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef James1988 het volgende:
Ze maken echt dik verlies op dit moment, dat is duidelijk. De inkomsten komen dus of van Thalys, IC Berlijn en IC Brussel, of ze krijgen een flinke sloot geld van NSR.
ICE maakt ook al verlies.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik al van een aantal Hispeed-medewerkers gehoord ja, en ik ben het met ze eens. Een tijdje terug heb ik eens een groffe berekening gemaakt van hoeveel Fyra NS Hispeed op dit moment per maand kost aan operationele kosten alleen al - de kosten voor het exclusieve gebruik van de HSL-Zuid zitten daar nog niet bij.
Ze maken echt dik verlies op dit moment, dat is duidelijk. De inkomsten komen dus of van Thalys, IC Berlijn en IC Brussel, of ze krijgen een flinke sloot geld van NSR.
Grapjasquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
De beneluxtrein is na Dordrecht ook behoorlijk leeg.
Noem me een grapjas, maar die richting antwerpen zit nooit echt vol.quote:
Sorry hoor, maar dat is dus niet waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Noem me een grapjas, maar die richting antwerpen zit nooit echt vol.
Das raar, ik zit regelmatig in die trein, en ik zit altijd zonder iemand naast me, wel tot roosendaal/dordrecht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is dus niet waar. Tussen Roosendaal en Antwerpen kun je nog net staan. Als je geluk hebt.
IC Berlijn komt niet langs Arnhem toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De IC berlijn, zit die vol na arnhem?
Oh, my badquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Peter het volgende:
[..]
IC Berlijn komt niet langs Arnhem toch?
A'dam-Utrecht-Amersfoort-Deventer-Hengelo-Bad-Bentheim --- Berlijn toch?
Die rijdt maar 4 a 5x per dag en rijdt in NL als intercity, dus vol genoeg.
Waarom ook niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef RubenK het volgende:
Wie heeft er zin om donderdag een rondje te doen?
Binnen Nederland gaat het volgens mij naar NSR (aangezien het een gewone IC is). Alleen voor de grensoverschrijdende kaartjes krijgt NS Hispeed geld, en ook alleen maar als het via NSHispeed.nl is gekocht volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Oh, my bad![]()
Maar het hispeed gedeelde begint toch pas na hengelo. Daarvoor is het gewoon een intercity. En van die paar treinen voor binnen NL kan een bedrijf niet leven.
Laatste dag studenten ovquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:40 schreef greavy het volgende:
[..]
Waarom ook niet?
ALS we het doorzetten, waar ik wel vanuit ga, moeten we wel rond 7 u / 8 uur op eindbestemming 's avonds zijn, want treinen rijden tot ongeveer 8 uur. Liefst dan ook in de ochtend ergens beginnen, zodat je een hele tijd vrij hebt.
Hoe reis je? Met een dagkaart of je studenten ov of wat ?
Ik reis met een dagkaart![]()
En dan nog, om een goede reis te kunnen plannen, waar kom je vandaan, en waar wil je sowieso langs?
Je zal wss wel aan en afvoer hebben, om op een plek te komen waar je elkaar opzoekt (bijv. Utrecht ofzo)
Dat zal hem niet wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef RubenK het volgende:
[..]
Laatste dag studenten ovIk kom uit alkmaar en moet daar 's avonds ook weer terug zijn. Als je nog met 128 euro wil smijten dan misschien amsterdam - brussel - amsterdam met de thalys, lekker 300km/h (voor zover dat werkt dan
). 10:16 weg uit amsterdam, 15:43 weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'dure' ritten zitten er niet in voor mij.
Ik zal straks eens kijken wat een mooie rit kan zijn.
Voor jou is Amsterdam Centraal makkelijk te bereiken?
Ik heb een mooi ritje, waarbij we 10.08 uit Amsterdam Centraal. vertrekken, richting Maastricht gaan, terug via Nijmegen, en in Arnhem de ICE naar Amsterdam nemen. We zijn dan 17:25 in Amsterdam Centraal.Laat even horen wat je er van vind enzoquote:10:08 Amsterdam Centraal 5 Utrecht Centraal Intercity (NS)
12:34 Maastricht 3
12:45 Maastricht 6 Heerlen Stoptrein (Veolia)
13:12 Heerlen 2
13:23 Heerlen 5 Roermond Intercity (NS)
13:58 Roermond 2
14:06 Roermond 3b Venlo Stoptrein (Veolia)
15:22 Nijmegen 1b
15:33 Nijmegen 4a Arnhem Sprinter (NS)
15:51 Arnhem 3b
16:26 Arnhem 6a Utrecht Centraal ICE International
17:25 Amsterdam Centraal 7a
Heb je tevens een PM gestuurd Ruben
[ Bericht 0% gewijzigd door greavy op 30-12-2009 00:59:19 ]
Ja, het vlokt nogal in de noordelijke helft van het land.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iets in me zegt dat morgen de treinen weer nauwelijks rijden
inderdaad. Ik neem altijd een 1e klas kaartje als ik richting Belgie ga. Misschien dat het midden op de dag een paar uurtjes rustiger is, maar de ochtend en avondritten zitten echt stampvolquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is dus niet waar. Tussen Roosendaal en Antwerpen kun je nog net staan. Als je geluk hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13:22 Almelo 3 Stoptrein (Connexxion) 31039
13:44 Marienberg 3
14:08 Marienberg 1 Stoptrein (NS) 8050
14:35 Zwolle 15
[afvoer]
14:46 Zwolle 1 Intercity (NS) 550
16:25 Rotterdam Centraal 14b
16:32 Rotterdam Centraal 7 Stoptrein (NS) 5161
16:50 Zwijndrecht 3
Iemand zin om mee te reizen? Dat maakt het een stuk leuker!![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door greavy op 30-12-2009 14:49:23 ]
Het kost je toch geen twee minuten om naar de overkant van 't perron te lopen?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:43 schreef greavy het volgende:
Volgens de reisplanner van NS is de overstap van 2 minuten te halen in Deventer. We zullen zien![]()
Dat moet inderdaad te halen zijn, als de trein op tijd isquote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het kost je toch geen twee minuten om naar de overkant van 't perron te lopen?
Dat is jammerquote:Op woensdag 30 december 2009 14:58 schreef Yreal het volgende:
ik zou graag willen, maar ik lig ook nog steeds gestrekt met een hernschudding
Ik duim voor je.. de kans dat je één uur in Marienberg zit te wachten is levensgroot aanwezig, en daar is het nu KOUD (sneeuw en enorm trekgat daarzo)quote:13:22 Almelo 3 Stoptrein (Connexxion) 31039
13:44 Marienberg 3
14:08 Marienberg 1 Stoptrein (NS) 8050
14:35 Zwolle 15
Nee toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:58 schreef Yreal het volgende:
ik zou graag willen, maar ik lig ook nog steeds gestrekt met een hernschudding
ging met kerstnacht op mijn vaders puch naar de kerk.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Jij ook sterkte gewenst...
Beterschap aan fles.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef Duvel het volgende:
Hoi, ik ben vanmiddag even bij Fles langs geweest. Hij is vandaag geopereerd aan zijn rug, ze zijn lekker aan het knutselen geweest met schroeven en pennen... De operatie is geslaagd voor zover ik weet. Hij moet nu nog een week in het ziekenhuis blijven en daarna nog een week of zes à acht revalideren. Da's mooi klote dus. Hij heeft wel internet bij z'n bed dus kan wat meelezen, posten gaat wat lastig geloof ik (login wordt niet onthouden, bookmarks kent het systeem niet). Verder gaat het naar omstandigheden goed gelukkig.
Hier In elk geval een foto van de patiënt, die jullie allemaal de groeten doet!
[ afbeelding ]
Komt dat omdat Connexxion met die lijn niet erg te betrouwen is?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik duim voor je.. de kans dat je één uur in Marienberg zit te wachten is levensgroot aanwezig, en daar is het nu KOUD (sneeuw en enorm trekgat daarzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |