Was jij er ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef longinus het volgende:
oeps, ja sorry, het was wel het meligste moment van de avond, ik vind hem cool.
Bami erbij?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Boomfluisteraar het volgende:
MIJN OGEN, JEZUS FUCKING MONGOOL. WAT DOE JE MIJN NETVLIES IS EEUWIG BESCHADIGD JIJ BLOEMKOOL.
jups ik was er, achter de cameraquote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Was jij er ookWas een super gezellige avond he! Lekker dansen en sjansen, hihihi
Sjansen met wie? Vrouwelijke contactgestoorde FOK!kers?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Was jij er ookWas een super gezellige avond he! Lekker dansen en sjansen, hihihi
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef longinus het volgende:
[..]
jups ik was er, achter de camera
jaa, waarom dacht je dat we melig warenquote:
Ja van die borderliners enzo, heel gezelligquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sjansen met wie? Vrouwelijke contactgestoorde FOK!kers?
Samen krassen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja van die borderliners enzo, heel gezellig
Ik ben de rechterquote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Lonker het volgende:
wheheheh...Wie zijn deze users ?
[ afbeelding ]
rechts maikuul en links de_boswachterquote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Lonker het volgende:
wheheheh...Wie zijn deze users ?
[ afbeelding ]
Whuuut...........is die bovenste remlof?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef hummerh2 het volgende:
OMG dit is te erg en die andere filmpjes ook!!
remlof :
murp :
Enzovoort.
Dit zijn toch niet dezelfde als die ik ken hier van fok hoop ik????
Die eerste is volgens mij die user met die trein avatar, kan dat topic over dit filmpje nog wel herinnerenquote:
no offense, maar zo'n uiterlijk verwachte ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef hummerh2 het volgende:
remlof :
Dat is nog niet zeker of dit een vrouw is...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef Lonker het volgende:
[..]
Whuuut...........is die bovenste remlof?
En die onderste is een vrouw hoor
fleskequote:
Ow kut, sta ik ook op ze joetjoebsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef hummerh2 het volgende:
remlof :
murp :
Enzovoort.
Dit zijn toch niet dezelfde als die ik ken hier van fok hoop ik????
Je moet ook echt geen mensen of gezichten achter de users gaan zoeken, laat staan naar meets gaan, dan gaat het echt foutquote:Op woensdag 23 december 2009 15:05 schreef damsco het volgende:
Op dit soort momenten realiseer je je eigenlijk op wat voor een forum je rond hangt.
huh?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:05 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker of dit een vrouw is...
Het was een leuke meetquote:Op woensdag 23 december 2009 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
daar was jij niet eens bij, optyfen met je gebash
met chicksquote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was een leuke meet
Maar ja, met alleen FOK!kers die wčl buiten durven te komen hč?
Insinueer je nou dat ik een internetheld ben fietsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met chicks
Je moet een echte internetheld zijn om mensen uit te gaan lachen die wel een leven hebben idd
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
Een KLB meet zou daarentegen een filmpje vol bazen opleveren.
Met allemaal zure gezichten.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
die gast met die krullen.quote:
En dialogen als:quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
Absoluut.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
oh yesquote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik een internetheld ben fiets
Nee we zouden paupers gaan uitlachen en breezers playen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
En dialogen als:
"Leuk he zo met zijn allen"
"Nee"
"Zullen we wat gaan doen?"
"Nee"
Nee, zo zijn ze alleen maar op internet.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee we zouden paupers gaan uitlachen en breezers playen.
We? Jij bent niet eens een KLB'er.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee we zouden paupers gaan uitlachen en breezers playen.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, zo zijn ze alleen maar op internet.
Dat is niet aardig van jouquote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
OMG je had beter kunnen leren dansen ipv leren typen
Ja want als je naar een FOK! meet gaat heb je een levenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met chicks
Je moet een echte internetheld zijn om mensen uit te gaan lachen die wel een leven hebben idd
Mijn identificatie wat doe jequote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
We? Jij bent niet eens een KLB'er.
Dan heb je in ieder geval social skillsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja want als je naar een FOK! meet gaat heb je een leven
dat heb jij goed opgemerktquote:
Dat hoeft nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval social skills
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben we het hier over de_boswachter?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?
Zeg dan meteen mijn naamquote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft.
Nou ja, hij probeerde het tenminstequote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij had gewoon zoveel gezopen in z'n eentje dat hij het niet meer kon ophouden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay de link tussen de eenzaamheid en het broekplassen mis ik volgens mij even..
leg die eens uit aub
oh en hij durfde niet door al dat volk naar het toilet te lopen?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij had gewoon zoveel gezopen in z'n eentje dat hij het niet meer kon ophouden.
nick??quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij had gewoon zoveel gezopen in z'n eentje dat hij het niet meer kon ophouden.
Maar sociaal was hij niet zo vaardig. Ergo, naar een fokmeet gaan is geen garantie voor het hebben van sociale vaardigheden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, hij probeerde het tenminste
Het was eigenlijk wel naar mijn verwachting.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Jezus, ik wist niet dat gemiddelde FOK!er zo mongools eruit ziet.
WIEquote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar sociaal was hij niet zo vaardig. Ergo, naar een fokmeet gaan is geen garantie voor het hebben van sociale vaardigheden.
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar sociaal was hij niet zo vaardig. Ergo, naar een fokmeet gaan is geen garantie voor het hebben van sociale vaardigheden.
Ja, dat zag je even niet aankomen he.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Jezus, ik wist niet dat gemiddelde FOK!er zo mongools eruit ziet.
Dankje, jij negeert me tenminste niet.quote:
Waarom zouden mensen in KLB minder sociale vaardigheden hebben dan mensen in, met alle respect, ONZquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggen
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dankje, jij negeert me tenminste niet.
Kwam daar niet dat hilarische grapje seplasser van?quote:
Omdat het met ONZers wčl mogelijk is een meet te organiserenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen in KLB minder sociale vaardigheden hebben dan mensen in, met alle respect, ONZ. Het is niet dat die 2 elkaar qua niveau veel ontlopen ofzo.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggen
Of was jij het stiekem!quote:
swarmahoerquote:
de S van straatsoldaat. Nou snap ik hem!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef damsco het volgende:
Haha nee ik was het. Ik kon het niet ophouden dus piste in mijn broek, kan gebeuren.
Inderdaad, organisatievaardigheden op het internet staan gelijk aan sociale vaardigheden. Dat is toch geen argument, jong.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het met ONZers wčl mogelijk is een meet te organiseren
BoWa poepte alleen in zijn broekquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Equites het volgende:
[..]
de S van straatsoldaat. Nou snap ik hem!
[..]
5e vinger van rechts.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef damsco het volgende:
Biels jongen, hoe kom je toch altijd aan deze prachtige verhalen.
Nee, maar het vermogen om mensen te willen ontmoeten die je niet kent welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Inderdaad, organisatievaardigheden op het internet staan gelijk aan sociale vaardigheden. Dat is toch geen argument, jong.
De vraag met mensen op Fok! is of je die mensen wel wil ontmoetenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het vermogen om mensen te willen ontmoeten die je niet kent wel
Dat wil ik ook helemaal niet. Dat filmpje lijkt me reden genoegquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ooit hoop ik het skill niveau qua sociaal vermogen van jou te evenaren. Oh sociaal wonderquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
KLB'ers hebben gewoon minder behoefte andere users te ontmoeten. Hele andere sfeer. Dat maakt ze niet per definitie sociaal slechter, hoe graag iedereen ook mag roepen dat mensen "OP DIE FOKMEET TENMINSTE WEL BUITEN DURVEN TE KOMEN".quote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige keer verliep niet zo vlotjes. Eenzaamheid .quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef Nikmans het volgende:
Potentieel KLB-meet-organiseer-topic.
Neem jij de taak op je, Biels?
jij staat raar te dansen? Ben jij een HW-kloon?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef damsco het volgende:
Hallo,
Ik heb in 2007 ooit een meet bijgewoond en nu zag ik ineens dit filmpje voorbijkomen. Hier sta ik te dansen enzo maar het ziet er nogal triest uit. Graag zou ik willen dat iemand het filmpje verwijderd.
Het gaat om
Groetjes Damsco
Ik denk dat een KLB meet gewoon niet zo gezellig word en daarom niemand wil.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
KLB'ers hebben gewoon minder behoefte andere users te ontmoeten. Hele andere sfeer. Dat maakt ze niet per definitie sociaal slechter, hoe graag iedereen ook mag roepen dat "OP DIE FOKMEET TENMINSTE WEL BUITEN DURVEN TE KOMEN".
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij staat raar te dansen? Ben jij een HW-kloon?
een en al gekanker op zo'n KLB meet volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik denk dat een KLB meet gewoon niet zo gezellig word en daarom niemand wil.![]()
![]()
En KLB'ers hebben misschien wel genoeg sociale contacten om mee uit te gaan en hoeven dus niet zo nodig met forumusers af te sprekenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
KLB'ers hebben gewoon minder behoefte andere users te ontmoeten. Hele andere sfeer. Dat maakt ze niet per definitie sociaal slechter, hoe graag iedereen ook mag roepen dat "OP DIE FOKMEET TENMINSTE WEL BUITEN DURVEN TE KOMEN".
Ik, persoonlijk, heb er tenminste geen behoefte aan om een avond lang tussen de mensen staan waarvan ik de helft niet eens wil spreken. Hoewel er hier best toffe users zijn waar ik wel eens bier mee wil drinken. Maakt mij dit sociaal minder capabel, remlof?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik denk dat een KLB meet gewoon niet zo gezellig word en daarom niemand wil.![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik, persoonlijk, heb er tenminste geen behoefte aan om een avond lang tussen de mensen staan waarvan ik de helft niet eens wil spreken. Hoewel er hier best toffe users zijn waar ik wel eens bier mee wil drinken. Maakt mij dit sociaal minder capabel, remlof?
Alsof het op de MFMM veel beter isquote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een en al gekanker op zo'n KLB meet volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ja, ha, want het heet hier Klaagbaak, dus iedereen die hier post klaagt altijd. Net als dat iedereen die in ONZ post nooit van zijn leven een serieus gesprek heeft gevoerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een en al gekanker op zo'n KLB meet volgens mij
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof het op de MFMM veel beter ismoet je eens naar een MFFM komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
neem het anders even serieus ofzo!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ha, want het heet hier Klaagbaak, dus iedereen die hier post klaagt altijd. Net als dat iedereen die in ONZ post nooit van zijn leven een serieus gesprek heeft gevoerd.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik, persoonlijk, heb er tenminste geen behoefte aan om een avond lang tussen de mensen staan waarvan ik de helft niet eens wil spreken. Hoewel er hier best toffe users zijn waar ik wel eens bier mee wil drinken. Maakt mij dit sociaal minder capabel, remlof?
autistquote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Biels het volgende:
[..]
je beschrijft skippy!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ga jou nu iets zeggen he, goed lezen: Waarschijnlijk vind je de users die je hier kut vindt in het echt het aardigst, en degene die je hier mag daar denk je van, wat is dat voor urkel? Op het forum is hij veel toffer. Ik zeg we gaan een meet houden in Utrecht met veel drank, tieten, frituur en op het eind een flinke knokpartij door het vele geklaag.
Na al jou mooie verhalen ben ik zeer benieuwd wie er achter rataplan zit.quote:
hij is overleden ?quote:Op maandag 4 september 2006 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plas in ieder geval niet meer in je broek, vooral niet op meets. Als je toch bezig bent, val af. [ afbeelding ].
Skippy? Was dat degene die ze broek vol heeft gezeken?quote:
MFFM??quote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet je eens naar een MFFM komen
Ach, als er een meet wordt georganiseerd, waar redelijk wat mensen heen gaan, kom ik ook wel een biertje drinken hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Na al jou mooie verhalen ben ik zeer benieuwd wie er achter rataplan zit.
Ik zou de legendarische maat 51 van Trannellius weleens met eigen ogen willen zien.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Na al jou mooie verhalen ben ik zeer benieuwd wie er achter rataplan zit.
Goh, wat leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ga jou nu iets zeggen he, goed lezen: Waarschijnlijk vind je de users die je hier kut vindt in het echt het aardigst, en degene die je hier mag daar denk je van, wat is dat voor urkel? Op het forum is hij veel toffer. Ik zeg we gaan een meet houden in Utrecht met veel drank, tieten, frituur en op het eind een flinke knokpartij door het vele geklaag.
Typisch...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Biels het volgende:
"Ha, ik heb geen weerwoord, dus ik zeg maar gewoon dat ik een grapje maakte!!!". Dat is het niveau ja?
Als jij een beter voorstel hebt mag je deze gerust posten.quote:
Waarom? Ik weet wel zeker dat ik een Otis, Skylark, Trannellius, koningdavid ofzo in het echt toffer zal vinden dan een phpmystyle of een lamon.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Lamonquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet wel zeker dat ik een Otis, Skylark, Trannellius, koningdavid ofzo in het echt toffer zal vinden dan een phpmystyle of een lamon.
Wat ik ook om het even zou posten zou leuker zijn, zelfs geen voorstel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Als jij een beter voorstel hebt mag je deze gerust posten.
Kan niet. Want KLB is te sociaal incapabel om dat soort dingen te regelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef afcajos het volgende:
Fok meets
Al ben ik een keer met wat lui wezen zuipen in Amsterdam. O.a De_Ananas. Dat was wel lacheMaar dat komt omdat er alleen toffe lui bij waren.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat ik ook om het even zou posten zou leuker zijn, zelfs geen voorstel.
Waarom sta ik niet als eerste van die 4?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet wel zeker dat ik een Otis, Skylark, Trannellius, koningdavid ofzo in het echt toffer zal vinden dan een phpmystyle of een lamon.
Alsof jij niet een beetje serieus was toen je zei dat op een KLB-meet iedereen zou zeikenquote:
Ik ben laatst ook met De_Ananas wezen stappen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef afcajos het volgende:
Ohja en ik ben een keer wezen stappen met Skylark en BT. Dat was ook top.
nee. ik heb genoeg Fok!meets meegemaakt om te weten dat het 'irl' heel anders is dan op Fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof jij niet een beetje serieus was toen je zei dat op een KLB-meet iedereen zou zeiken. Alsof remlof niet serieus was toen hij de ONZ-meet kwam verdedigen.
Zullen wij eens gaan stappen?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:00 schreef Trannellius het volgende:
Ik word als enige nooit buiten Fok! gevraagd om mee te gaan stappen![]()
Misschien dat jullie 'm bereid kunnen vinden op de volgende meet een rap-optreden te geven met fok!tv coverage?quote:
Ik ga het regelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
*snif* eindelijk
Ik zou niks liver willen
Ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
..en ze het dus wel zeker blijkt te weten?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
50% kans dat je je hier vergist.
Nee, dat ze toch iets anders denkt.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
..en ze het dus wel zeker blijkt te weten?
Ik zal sowieso niet snel naar zo'n meeting gaan, ik ken eigenlijk niemand heel goed op dit forum. En om nou als wildvreemde naar zoiets te gaan vind ik ook zoiets.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, dat ze toch iets anders denkt.
Je zou met mij kunnen gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zal sowieso niet snel naar zo'n meeting gaan, ik ken eigenlijk niemand heel goed op dit forum. En om nou als wildvreemde naar zoiets te gaan vind ik ook zoiets.
Dooddoenerquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef griekjeee het volgende:
Niet dat ik gamaar áls ik zou gaan.
Niet al te enthousiast hč, daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat zal de meest voor de hand liggende optie wezen.
Zie het als een oefening.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet al te enthousiast hč, daar kan ik niet mee omgaan.
Wanneer was 't dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar was ik niet bij, ik had geen zin in al dat gekanker!
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
Dit is een grapquote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
Haha neger alsjeblieft, wie hou je voor de gek.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dit is heus waar.quote:
Foto's van die meet!?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb eens een meet met Buffalo-Soldier en S.Seagal gehad. Wel meerdere malen zelfs.
je wilt foto's zien van een sausagefest?quote:
Kon je nog een beetje lopen naderhand?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb eens een meet met Buffalo-Soldier en S.Seagal gehad. Wel meerdere malen zelfs.
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
je wilt foto's zien van een sausagefest?
Het is zelf een chick, waarom niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Sausagefest in de club?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Bazenmeetsquote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef damsco het volgende:
Hallo,
Ik heb in 2007 ooit een meet bijgewoond en nu zag ik ineens dit filmpje voorbijkomen. Hier sta ik te dansen enzo maar het ziet er nogal triest uit. Graag zou ik willen dat iemand het filmpje verwijderd.
Het gaat om
Groetjes Damsco
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zetten![]()
nee joh geintje
Haha ik lach me de sneeuwballen uit mijn broekquote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zetten![]()
nee joh geintje
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef L0t.. het volgende:
Waar praat je over op zo'n meet? "wooww weet je nog dat ene topic?! lachuhhhh:D"
Hoe noem jij jezelf Lamon?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Autisten die niet-autisten autist noemen, de ironie.
Ik zou speciaal voor Lamon. naar een meeting komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
De grootste autist van FOK! die met deze opmerking komt, de ironiequote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet het niet, ik denk een depressieve. soms wat manische, humoristische ADD'er ofzo?quote:
Ik ook, ik zou zelfs geld betalen voor deze attractie.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zou speciaal voor Lamon. naar een meeting komen.
Mensen hebben mij al gezien op een meet hoor, vraag maar aan Raisingirl, Yvonne, I.R. Baboon, Mike, Red_Cat hoe ik ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou zelfs geld betalen voor deze attractie.
So true.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk een depressieve. soms wat manische, humoristische ADD'er ofzo?
Zelfreflectie is moeilijk, over anderen oordelen is veel makkelijker.
Is het weer zover, ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Kun jij ook de -quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen hebben mij al gezien op een meet hoor, vraag maar aan Raisingirl, Yvonne, I.R. Baboon, Mike, Red_Cat hoe ik ben.
"Zeer relaxed en normaal, alleen hij drinkt wat veel.." zal het antwoord zijn, maar dit is off-topic.
Grote kans dat hij zo echt een vers geschoten webcamfoto post.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kun jij ook de -- in het echt doen?
Is er ooit een eerste geweest ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De volgende klaagbaakmeet (als ie er ooit komt) stiekem bij gaan wonen?
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is er ooit een eerste geweest ja?
Ik ben altijd in voor meetsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De volgende klaagbaakmeet (als ie er ooit komt) stiekem bij gaan wonen?
Gezellig hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.
Ze hebben de hele avond over FOK! gepraat.
Ah, een insider.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.
Ze hebben de hele avond over FOK! gepraat.
Maar oh wee als je wat zegt over de ONZ-meet, dan ben je een autist die non-autisten belachelijk maakt.quote:
Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik kom naar de meeting en ga het voor jullie verpesten door iedereen te irriteren.
Niet stoken Biels, het topic is de aangever niet de reactie die eruit voortkomt.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar oh wee als je wat zegt over de ONZ-meet, dan ben je een autist die non-autisten belachelijk maakt.
Hey, als jij het mag, waarom zou ik het dan niet mogen?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet stoken Biels, het topic is de aangever niet de reactie die eruit voortkomt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met chicks
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
quote:
Er zitten toffe lui tussen, alleen kijk uit dat je niet een keer gefilmd wordt, want dan ben je een stakker volgens een stel 12-jarigen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor meets![]()
Het is gewoon interessant de mensen achter de FOK!users te leren kennen.
Wat lul je man, op FOK! ontwikkel je ook sociale vaardigheden hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Je lacht de ONZ-meet uit. Autist, met je gebrek aan sociale vaardigheden.
De wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef Lamon. het volgende:
Love your kots-impression by the way.
En danspasjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat lul je man, op FOK! ontwikkel je ook sociale vaardigheden hoor.
En klb een veiliger alternatief voor hanggroepjongeren, zo kun je nog wel even doorgaan met conclusies trekken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef Biels het volgende:
ONZ blijkt gewoon verkapte sociale dienstverlening.
quote:
Haha ja ik kan bijna wel huilen om die quotes.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De laatste klb meet, met de klb-users en Alice Cooper.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kut he, dat ik ook nog grappig ben en goede muzieksmaak heb.![]()
Ik vind het wel apawrt.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kut he, dat ik ook nog grappig ben en goede muzieksmaak heb.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef Trannellius het volgende:
Ik kom trouwens alleen als die alto(Mr. Cooper) ook komt.
Nou dat is dan een van de weinige dingen die we gemeen hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en t is nog waar ook, ik vind Alice Cooper echt goed.
Ik heb zelfs 3 cd's.
Nouja een KLB meet zou nog niet zo erg zijn als een ONZ meet want in KLB zitten de meeste bazen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ga echt niet naar zo'n autisten meet, ik ben niet gek. Het enigste wat ik misschien nog zou overwegen is met een paar batties gaan chillen of zo.
Chicksquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met chicks
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:57 schreef Bostrol het volgende:
En omdat je het zo triest vind, plaats je het maar ff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |