Was jij er ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef longinus het volgende:
oeps, ja sorry, het was wel het meligste moment van de avond, ik vind hem cool.
Bami erbij?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Boomfluisteraar het volgende:
MIJN OGEN, JEZUS FUCKING MONGOOL. WAT DOE JE MIJN NETVLIES IS EEUWIG BESCHADIGD JIJ BLOEMKOOL.
jups ik was er, achter de cameraquote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Was jij er ookWas een super gezellige avond he! Lekker dansen en sjansen, hihihi
Sjansen met wie? Vrouwelijke contactgestoorde FOK!kers?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Was jij er ookWas een super gezellige avond he! Lekker dansen en sjansen, hihihi
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef longinus het volgende:
[..]
jups ik was er, achter de camera
jaa, waarom dacht je dat we melig warenquote:
Ja van die borderliners enzo, heel gezelligquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sjansen met wie? Vrouwelijke contactgestoorde FOK!kers?
Samen krassen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja van die borderliners enzo, heel gezellig
Ik ben de rechterquote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Lonker het volgende:
wheheheh...Wie zijn deze users ?
[ afbeelding ]
rechts maikuul en links de_boswachterquote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef Lonker het volgende:
wheheheh...Wie zijn deze users ?
[ afbeelding ]
Whuuut...........is die bovenste remlof?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef hummerh2 het volgende:
OMG dit is te erg en die andere filmpjes ook!!
remlof :
murp :
Enzovoort.
Dit zijn toch niet dezelfde als die ik ken hier van fok hoop ik????
Die eerste is volgens mij die user met die trein avatar, kan dat topic over dit filmpje nog wel herinnerenquote:
no offense, maar zo'n uiterlijk verwachte ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef hummerh2 het volgende:
remlof :
Dat is nog niet zeker of dit een vrouw is...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef Lonker het volgende:
[..]
Whuuut...........is die bovenste remlof?
En die onderste is een vrouw hoor
fleskequote:
Ow kut, sta ik ook op ze joetjoebsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:02 schreef hummerh2 het volgende:
remlof :
murp :
Enzovoort.
Dit zijn toch niet dezelfde als die ik ken hier van fok hoop ik????
Je moet ook echt geen mensen of gezichten achter de users gaan zoeken, laat staan naar meets gaan, dan gaat het echt foutquote:Op woensdag 23 december 2009 15:05 schreef damsco het volgende:
Op dit soort momenten realiseer je je eigenlijk op wat voor een forum je rond hangt.
huh?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:05 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker of dit een vrouw is...
Het was een leuke meetquote:Op woensdag 23 december 2009 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
daar was jij niet eens bij, optyfen met je gebash
met chicksquote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was een leuke meet
Maar ja, met alleen FOK!kers die wčl buiten durven te komen hč?
Insinueer je nou dat ik een internetheld ben fietsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met chicks
Je moet een echte internetheld zijn om mensen uit te gaan lachen die wel een leven hebben idd
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
Een KLB meet zou daarentegen een filmpje vol bazen opleveren.
Met allemaal zure gezichten.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
die gast met die krullen.quote:
En dialogen als:quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
Absoluut.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Splutje het volgende:
oh yesquote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik een internetheld ben fiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |