Kwam daar niet dat hilarische grapje seplasser van?quote:
Omdat het met ONZers wèl mogelijk is een meet te organiserenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen in KLB minder sociale vaardigheden hebben dan mensen in, met alle respect, ONZ. Het is niet dat die 2 elkaar qua niveau veel ontlopen ofzo.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggen
Of was jij het stiekem!quote:
swarmahoerquote:
de S van straatsoldaat. Nou snap ik hem!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef damsco het volgende:
Haha nee ik was het. Ik kon het niet ophouden dus piste in mijn broek, kan gebeuren.
Inderdaad, organisatievaardigheden op het internet staan gelijk aan sociale vaardigheden. Dat is toch geen argument, jong.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het met ONZers wèl mogelijk is een meet te organiseren
BoWa poepte alleen in zijn broekquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Equites het volgende:
[..]
de S van straatsoldaat. Nou snap ik hem!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?
5e vinger van rechts.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef damsco het volgende:
Biels jongen, hoe kom je toch altijd aan deze prachtige verhalen.
Nee, maar het vermogen om mensen te willen ontmoeten die je niet kent welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Inderdaad, organisatievaardigheden op het internet staan gelijk aan sociale vaardigheden. Dat is toch geen argument, jong.
De vraag met mensen op Fok! is of je die mensen wel wil ontmoetenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het vermogen om mensen te willen ontmoeten die je niet kent wel
Dat wil ik ook helemaal niet. Dat filmpje lijkt me reden genoegquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ooit hoop ik het skill niveau qua sociaal vermogen van jou te evenaren. Oh sociaal wonderquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
KLB'ers hebben gewoon minder behoefte andere users te ontmoeten. Hele andere sfeer. Dat maakt ze niet per definitie sociaal slechter, hoe graag iedereen ook mag roepen dat mensen "OP DIE FOKMEET TENMINSTE WEL BUITEN DURVEN TE KOMEN".quote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige keer verliep niet zo vlotjes. Eenzaamheid .quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef Nikmans het volgende:
Potentieel KLB-meet-organiseer-topic.
Neem jij de taak op je, Biels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |