abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:54:14 #1
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71698671
De klok slaat 5 uur. Langzaam draai ik mijn hoofd weg van het beeldscherm, mezelf voorhoudend dat vandaag de dag is om uit de band te springen. Ik loop naar beneden en onder het motto van "een 5 in de klok" pak ik een biertje uit de koelkast. Een warsteiner dit keer, aanbiedingen blijven aanbiedingen. Ik drink mijn biertje op terwijl ik een vermakelijk filmpje op youtube kijk en even vluchtig de KLB doorlees. Berichtje op hyves hier, fotootje kijken daar, jullie weten hoe het gaat.

Om 6 uur zet ik mezelf ertoe de badkamer binnen te lopen en een frisse douche te nemen, de drank van de dag ervoor uit het lijf spoelen. Terwijl ik met de handen in het gezeepte haar mijn zonden overdenk hoor ik mijn telefoon overgaan. Geen aandacht aan besteden denk ik nog, vandaag is mijn dag. Vandaag krijgt iedereen de ware Biels te zien. Vanaf vandaag geen excuses meer, niet meer verbergen achter een door mij zo zorgvuldig opgeworpen muur. Alle muren naar beneden and come out swinging. Ik was de shampoo uit mijn haren, droog me af, kleed me aan en besluit toch maar even mijn telefoon te checken. T-mobile, mijn beltegoed is opgewaardeerd met 30 euro.

Rond 7 uur begint het een beetje te kriebelen. Zal het me lukken, mezelf zijn in zo'n kroeg, met mensen waar ik weinig gemeen mee heb. Ik bedoel, ik ben toch een niveautje hoger dan de meesten, en ik weet niet of die wisselwerking zal lukken. Straks lachen ze me uit, straks vinden ze me raar. Nee, ban die gedachten uit, vanavond ga je het doen. Vandaag is mijn dag.

8 uur. Bij de eerste slag van de massieve klok schiet ik mijn jas aan en stap ik gehaast op de fiets, onderweg naar het station. Ik moet nog even in de trein, blijkbaar vonden mijn vrienden het een goed idee om op kamers te gaan wonen. Ha, de sukkels. Ik lach ze onder mijn adem een beetje uit. Weten ze niet dat ze daarmee vaak een gigantische studieschuld oplopen? Wederom een bewijs dat ik beter ben dan de anderen, alsof ik dat nog nodig had. Overvallen door een plotseling zelfvertrouwen zeg ik hoi tegen het meisje dat voor me in de rij staat. Ze is niet knap, maar dat maakt niet uit, alle begin is moeilijk.

9 uur. Ik stap uit op mijn bestemming. Vanaf hier is het slechts een kleine wandeling voordat ik mijzelf kan ontplooien in deze nieuwe omgevind. Mijn tred is sterk en met mijn borst vooruit en met mijn hoofd omhoog loop ik de afgesproken kroeg binnen.

Om kwart over negen is er nog niemand in de stairway. Om half 11 ook niet. Kutmeet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Biels op 09-08-2009 23:17:30 ]
pi_71698715
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:56:16 #3
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71698723
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:56:19 #4
245965 Feejx
Glaasje champie?
pi_71698726
geweldig
Rotsje&Koekje
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:56:34 #5
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71698732
Haha

Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:57:00 #7
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71698750
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71698771
Nee duh, rond 12 uur begint het hier meestal pas, en daar denk ik ook.

Slaap lekkker, je moet gewoon niet denken wat andere van je vinden ondanks je ''hogere niveau''.
Fear is the grease of society.
pi_71698773
dagdag had ook n mooi verhaal van de vorige meet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_71698785
pi_71698789
IK lig in een deuk ahahah
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_71698805
Biels.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:01:18 #13
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71698878

Maar meet is Belgisch voor finish ofzo?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71698971
I lol'd .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71699109
ik kon het niet afmaken, wat een schijt verhaal ''Ik bedoel, ik ben toch een niveautje hoger dan de meesten''
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:13:00 #16
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71699183
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:10 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ik kon het niet afmaken, wat een schijt verhaal ''Ik bedoel, ik ben toch een niveautje hoger dan de meesten''
Eerlijk is eerlijk is mijn motto.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:16:20 #17
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71699250
ik was er ook maar ik was iemand aan t geven
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_71699266
Achja morgen weer een kans voor je "coming out"
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_71699286
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef muay-toy het volgende:
Wie? Je hand?
pi_71699313
Dat klinkt wel heel gezellig
Baby darling doll face honey
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:19:07 #21
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71699323
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef muay-toy het volgende:
Ik vroeg me al af waar Juicyhil was.
pi_71699436
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Biels het volgende:
De klok slaat 5 uur. Langzaam draai ik mijn hoofd weg van het beeldscherm, mezelf voorhoudend dat vandaag de dag is om uit de band te springen. Ik loop naar beneden en onder het motto van "een 5 in de klok" pak ik een biertje uit de koelkast. Een warsteiner dit keer, aanbiedingen blijven aanbiedingen. Ik drink mijn biertje op terwijl ik een vermakelijk filmpje op youtube kijk en even vluchtig de KLB doorlees. Berichtje op hyves hier, fotootje kijken daar, jullie weten hoe het gaat.

Om 6 uur zet ik mezelf ertoe de badkamer binnen te lopen en een frisse douche te nemen, de drank van de dag ervoor uit het lijf spoelen. Terwijl ik met de handen in het gezeepte haar mijn zonder overdenk hoor ik mijn telefoon overgaan. Geen aandacht aan besteden denk ik nog, vandaag is mijn dag. Vandaag krijgt iedereen de ware Biels te zien. Vanaf vandaag geen excuses meer, niet meer verbergen achter een door mij zo zorgvuldig opgeworpen muur. Alle muren naar beneden and come out swinging. Ik was de shampoo uit mijn haren, droog me af, kleed me aan en besluit toch maar even mijn telefoon te checken. T-mobile, mijn beltegoed is opgewaardeerd met 30 euro.

Rond 7 uur begint het een beetje te kriebelen. Zal het me lukken, mezelf zijn in zo'n kroeg, met mensen waar ik weinig gemeen mee heb. Ik bedoel, ik ben toch een niveautje hoger dan de meesten, en ik weet niet of die wisselwerking zal lukken. Straks lachen ze me uit, straks vinden ze me raar. Nee, ban die gedachten uit, vanavond ga je het doen. Vandaag is mijn dag.

8 uur. Bij de eerste slag van de massieve klok schiet ik mijn jas aan en stap ik gehaast op de fiets, onderweg naar het station. Ik moet nog even in de trein, blijkbaar vonden mijn vrienden het een goed idee om op kamers te gaan wonen. Ha, de sukkels. Ik lach ze onder mijn adem een beetje uit. Weten ze niet dat ze daarmee vaak een gigantische studieschuld oplopen? Wederom een bewijs dat ik beter ben dan de anderen, alsof ik dat nog nodig had. Overvallen door een plotseling zelfvetrouwen zeg ik hoi tegen het meisje dat voor me in de rij staat. Ze is niet knap, maar dat maakt niet uit, alle begin is moeilijk.

9 uur. Ik stap uit op mijn bestemming. Vanaf hier is het slechts een kleine wandeling voordat ik mijzelf kan ontplooïen in deze nieuwe omgevind. Mijn tred is sterk en met mijn borst vooruit en met mijn hoofd omhoog loop ik de afgesproken kroeg binnen.

Om kwart over negen is er nog niemand in de stairway. Om half 11 ook niet. Kutmeet.
Dus dat was jij?

Ik was er wel maar werd op Utrecht CS opgehouden door een vervelende groep hangmocro's die vrouwen lastig viel en met mannelijke voorbijgangers ruzie zocht. Heb uiteindelijk 2 neuzen gebroken, drie gebitten naar eigen smaak en met gebruik van fysiek geweld gecorrigeerd/opgepimpt, een stuk of 4 blauwe ogen geslagen en talloze schrammen/blauwe plekken toegebracht.

Toen zowel de laffe meelopers als de stoere vechtersbazen uiteindelijk de benen genomen hadden stonden de overige reizigers erop mij voor mijn moeite te belonen en ben ik nog zeker vijf minuten bezig geweest met het aannemen van giften. Over de tijdrovende ceremonie waarbij ze mij een grote gouden medaille opgespeld hebben zal ik 't maar niet eens hebben.

Ik was dus best moe toen ik eenmaal (te laat) bij de Stairway aankwam en toen ik daar ook nog eens slechts één mannetje zag zitten, ongelukkig voor zich uit starend, besloot ik maar richting huis te gaan om in m'n hometown met intimi nog even na te chillen. Sorry.
Je suis Charlie Sheen
pi_71699507
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

blabla
Fijn dat je even de OP quote, het was anders ook zo onduidelijk waar je op reageerde natuurlijk.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:28:01 #24
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71699569
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_71699572
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef mirved het volgende:

[..]

Fijn dat je even de OP quote, het was anders ook zo onduidelijk waar je op reageerde natuurlijk.
Blij dat het op deze manier duidelijker voor je was en graag gedaan.
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')