..en ze het dus wel zeker blijkt te weten?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
50% kans dat je je hier vergist.
Nee, dat ze toch iets anders denkt.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
..en ze het dus wel zeker blijkt te weten?
Ik zal sowieso niet snel naar zo'n meeting gaan, ik ken eigenlijk niemand heel goed op dit forum. En om nou als wildvreemde naar zoiets te gaan vind ik ook zoiets.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, dat ze toch iets anders denkt.
Je zou met mij kunnen gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zal sowieso niet snel naar zo'n meeting gaan, ik ken eigenlijk niemand heel goed op dit forum. En om nou als wildvreemde naar zoiets te gaan vind ik ook zoiets.
Dooddoenerquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef griekjeee het volgende:
Niet dat ik gamaar áls ik zou gaan.
Niet al te enthousiast hè, daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat zal de meest voor de hand liggende optie wezen.
Zie het als een oefening.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet al te enthousiast hè, daar kan ik niet mee omgaan.
Wanneer was 't dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar was ik niet bij, ik had geen zin in al dat gekanker!
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
Dit is een grapquote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
Haha neger alsjeblieft, wie hou je voor de gek.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |