Niet al te enthousiast hè, daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat zal de meest voor de hand liggende optie wezen.
Zie het als een oefening.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet al te enthousiast hè, daar kan ik niet mee omgaan.
Wanneer was 't dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar was ik niet bij, ik had geen zin in al dat gekanker!
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
Dit is een grapquote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
Haha neger alsjeblieft, wie hou je voor de gek.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggen
Nee dit is heus waar.quote:
Foto's van die meet!?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb eens een meet met Buffalo-Soldier en S.Seagal gehad. Wel meerdere malen zelfs.
je wilt foto's zien van een sausagefest?quote:
Kon je nog een beetje lopen naderhand?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb eens een meet met Buffalo-Soldier en S.Seagal gehad. Wel meerdere malen zelfs.
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
je wilt foto's zien van een sausagefest?
Het is zelf een chick, waarom niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Sausagefest in de club?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Bazenmeetsquote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef damsco het volgende:
Hallo,
Ik heb in 2007 ooit een meet bijgewoond en nu zag ik ineens dit filmpje voorbijkomen. Hier sta ik te dansen enzo maar het ziet er nogal triest uit. Graag zou ik willen dat iemand het filmpje verwijderd.
Het gaat om
Groetjes Damsco
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zetten![]()
nee joh geintje
Haha ik lach me de sneeuwballen uit mijn broekquote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zetten![]()
nee joh geintje
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef L0t.. het volgende:
Waar praat je over op zo'n meet? "wooww weet je nog dat ene topic?! lachuhhhh:D"
Hoe noem jij jezelf Lamon?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Autisten die niet-autisten autist noemen, de ironie.
Ik zou speciaal voor Lamon. naar een meeting komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
De grootste autist van FOK! die met deze opmerking komt, de ironiequote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet het niet, ik denk een depressieve. soms wat manische, humoristische ADD'er ofzo?quote:
Ik ook, ik zou zelfs geld betalen voor deze attractie.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zou speciaal voor Lamon. naar een meeting komen.
Mensen hebben mij al gezien op een meet hoor, vraag maar aan Raisingirl, Yvonne, I.R. Baboon, Mike, Red_Cat hoe ik ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou zelfs geld betalen voor deze attractie.
So true.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk een depressieve. soms wat manische, humoristische ADD'er ofzo?
Zelfreflectie is moeilijk, over anderen oordelen is veel makkelijker.
Is het weer zover, ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Kun jij ook de -quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen hebben mij al gezien op een meet hoor, vraag maar aan Raisingirl, Yvonne, I.R. Baboon, Mike, Red_Cat hoe ik ben.
"Zeer relaxed en normaal, alleen hij drinkt wat veel.." zal het antwoord zijn, maar dit is off-topic.
Grote kans dat hij zo echt een vers geschoten webcamfoto post.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kun jij ook de -- in het echt doen?
Is er ooit een eerste geweest ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De volgende klaagbaakmeet (als ie er ooit komt) stiekem bij gaan wonen?
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is er ooit een eerste geweest ja?
Ik ben altijd in voor meetsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De volgende klaagbaakmeet (als ie er ooit komt) stiekem bij gaan wonen?
Gezellig hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.
Ze hebben de hele avond over FOK! gepraat.
Ah, een insider.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.
Ze hebben de hele avond over FOK! gepraat.
Maar oh wee als je wat zegt over de ONZ-meet, dan ben je een autist die non-autisten belachelijk maakt.quote:
Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik kom naar de meeting en ga het voor jullie verpesten door iedereen te irriteren.
Niet stoken Biels, het topic is de aangever niet de reactie die eruit voortkomt.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar oh wee als je wat zegt over de ONZ-meet, dan ben je een autist die non-autisten belachelijk maakt.
Hey, als jij het mag, waarom zou ik het dan niet mogen?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet stoken Biels, het topic is de aangever niet de reactie die eruit voortkomt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met chicks
Je moet een echte internetheld zijn om mensen uit te gaan lachen die wel een leven hebben idd
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval social skills
quote:
quote:
Er zitten toffe lui tussen, alleen kijk uit dat je niet een keer gefilmd wordt, want dan ben je een stakker volgens een stel 12-jarigen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor meets![]()
Het is gewoon interessant de mensen achter de FOK!users te leren kennen.
Wat lul je man, op FOK! ontwikkel je ook sociale vaardigheden hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Je lacht de ONZ-meet uit. Autist, met je gebrek aan sociale vaardigheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |