quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik, persoonlijk, heb er tenminste geen behoefte aan om een avond lang tussen de mensen staan waarvan ik de helft niet eens wil spreken. Hoewel er hier best toffe users zijn waar ik wel eens bier mee wil drinken. Maakt mij dit sociaal minder capabel, remlof?
autistquote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik, persoonlijk, heb er tenminste geen behoefte aan om een avond lang tussen de mensen staan waarvan ik de helft niet eens wil spreken. Hoewel er hier best toffe users zijn waar ik wel eens bier mee wil drinken. Maakt mij dit sociaal minder capabel, remlof?
je beschrijft skippy!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ga jou nu iets zeggen he, goed lezen: Waarschijnlijk vind je de users die je hier kut vindt in het echt het aardigst, en degene die je hier mag daar denk je van, wat is dat voor urkel? Op het forum is hij veel toffer. Ik zeg we gaan een meet houden in Utrecht met veel drank, tieten, frituur en op het eind een flinke knokpartij door het vele geklaag.
Na al jou mooie verhalen ben ik zeer benieuwd wie er achter rataplan zit.quote:
hij is overleden ?quote:Op maandag 4 september 2006 00:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plas in ieder geval niet meer in je broek, vooral niet op meets. Als je toch bezig bent, val af. [ afbeelding ].
Skippy? Was dat degene die ze broek vol heeft gezeken?quote:
MFFM??quote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet je eens naar een MFFM komen
Ach, als er een meet wordt georganiseerd, waar redelijk wat mensen heen gaan, kom ik ook wel een biertje drinken hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Na al jou mooie verhalen ben ik zeer benieuwd wie er achter rataplan zit.
Ik zou de legendarische maat 51 van Trannellius weleens met eigen ogen willen zien.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Na al jou mooie verhalen ben ik zeer benieuwd wie er achter rataplan zit.
Goh, wat leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ga jou nu iets zeggen he, goed lezen: Waarschijnlijk vind je de users die je hier kut vindt in het echt het aardigst, en degene die je hier mag daar denk je van, wat is dat voor urkel? Op het forum is hij veel toffer. Ik zeg we gaan een meet houden in Utrecht met veel drank, tieten, frituur en op het eind een flinke knokpartij door het vele geklaag.
Typisch...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Biels het volgende:
"Ha, ik heb geen weerwoord, dus ik zeg maar gewoon dat ik een grapje maakte!!!". Dat is het niveau ja?
Als jij een beter voorstel hebt mag je deze gerust posten.quote:
Waarom? Ik weet wel zeker dat ik een Otis, Skylark, Trannellius, koningdavid ofzo in het echt toffer zal vinden dan een phpmystyle of een lamon.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Lamonquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet wel zeker dat ik een Otis, Skylark, Trannellius, koningdavid ofzo in het echt toffer zal vinden dan een phpmystyle of een lamon.
Wat ik ook om het even zou posten zou leuker zijn, zelfs geen voorstel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Als jij een beter voorstel hebt mag je deze gerust posten.
Kan niet. Want KLB is te sociaal incapabel om dat soort dingen te regelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef afcajos het volgende:
Fok meets
Al ben ik een keer met wat lui wezen zuipen in Amsterdam. O.a De_Ananas. Dat was wel lacheMaar dat komt omdat er alleen toffe lui bij waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |