Met of zonder de lenzen in ?quote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef JeroenPauw het volgende:
je moet ook 2x per dag je ogen met zand inwrijven om te wennen
Oh ik dacht dat peulmans dood wasquote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser je kan mij alles vragen over lenzen dat weet je toch !
En Peulmans draagt ze ook btw...
Maar goed ik heb ze ook vaak te lang ingehad dus van smorgens vroeg tot savonds laat en ik ben NOG niet blind, dus ja verder kan ik je niet helpen.
Heb er nou wel een brilleke bij gekocht voor de avonduurtjes ( of ochtend)
Tyf op, of ga ontopic.quote:Op zondag 3 september 2006 23:51 schreef JeroenPauw het volgende:
reactie op edit
Het is gebeurd jongenquote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat peulmans dood was
Nee, maar omdat het het begin was.
Wen periode van je ogen..
Lijkt me niet echt slim.
Plas in ieder geval niet meer in je broek, vooral niet op meetsquote:Op zondag 3 september 2006 23:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik volg je raad op![]()
Wat voor kapsel zal ik nemen
Zachte lenzen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:53 schreef Herald het volgende:
klinkt alsof je harde lenzen hebt. Ik moest die ook zo opbouwen, maar dan met een pauze tussen door steeds. Dus 2 uur in, 1 uur uit, 2 uur in etc.
Ik heb nu zachte lenzen, ik heb toen gevraagd of ik er ook een dutje mee mocht doen. Dat mocht ik, maar dan moest ik wel om de 10 minuten even knipperen. Nou sukkel ik regelmatig langer dan 10 minuten in slaap zonder te knipperen.
Conclusie.. eh... ik doe het ook niet helemaal volgens de regels en ben ook nog niet blind
Toen ik postbode was deden ze dat ookquote:Op maandag 4 september 2006 01:05 schreef Herald het volgende:
overigens verwacht ik over een week wel een klaagtopic van je over hoe oppervlakkig vrouwen wel niet zijn, want ze gaan nu veel vaker naar je (glim)lachen
Ik houd ze soms een heel weekend in. Goed voor je ogen is het vast niet. Maar last heb ik er niet van.quote:Op maandag 4 september 2006 02:36 schreef Sebasser het volgende:
Ehm, ik heb ze nu nog in..
Beetje heul erg lang
Ja, maar vooral omdat ik ze nu maar maximaal 8 uur in mocht hebben..quote:Op maandag 4 september 2006 02:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik houd ze soms een heel weekend in. Goed voor je ogen is het vast niet. Maar last heb ik er niet van.
Al verschilt dat ook van persoon tot persoon. Je merkt het trouwens vanzelf aan je ogen wanneer je ze te lang in hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |