Nee dit is heus waar.quote:
Foto's van die meet!?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb eens een meet met Buffalo-Soldier en S.Seagal gehad. Wel meerdere malen zelfs.
je wilt foto's zien van een sausagefest?quote:
Kon je nog een beetje lopen naderhand?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb eens een meet met Buffalo-Soldier en S.Seagal gehad. Wel meerdere malen zelfs.
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
je wilt foto's zien van een sausagefest?
Het is zelf een chick, waarom niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Sausagefest in de club?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Bazenmeetsquote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef damsco het volgende:
Hallo,
Ik heb in 2007 ooit een meet bijgewoond en nu zag ik ineens dit filmpje voorbijkomen. Hier sta ik te dansen enzo maar het ziet er nogal triest uit. Graag zou ik willen dat iemand het filmpje verwijderd.
Het gaat om
Groetjes Damsco
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zetten![]()
nee joh geintje
Haha ik lach me de sneeuwballen uit mijn broekquote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zetten![]()
nee joh geintje
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef L0t.. het volgende:
Waar praat je over op zo'n meet? "wooww weet je nog dat ene topic?! lachuhhhh:D"
Hoe noem jij jezelf Lamon?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Autisten die niet-autisten autist noemen, de ironie.
Ik zou speciaal voor Lamon. naar een meeting komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
De grootste autist van FOK! die met deze opmerking komt, de ironiequote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet het niet, ik denk een depressieve. soms wat manische, humoristische ADD'er ofzo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |