Hoe noem jij jezelf Lamon?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Autisten die niet-autisten autist noemen, de ironie.
Ik zou speciaal voor Lamon. naar een meeting komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
De grootste autist van FOK! die met deze opmerking komt, de ironiequote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet het niet, ik denk een depressieve. soms wat manische, humoristische ADD'er ofzo?quote:
Ik ook, ik zou zelfs geld betalen voor deze attractie.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zou speciaal voor Lamon. naar een meeting komen.
Mensen hebben mij al gezien op een meet hoor, vraag maar aan Raisingirl, Yvonne, I.R. Baboon, Mike, Red_Cat hoe ik ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou zelfs geld betalen voor deze attractie.
So true.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk een depressieve. soms wat manische, humoristische ADD'er ofzo?
Zelfreflectie is moeilijk, over anderen oordelen is veel makkelijker.
Is het weer zover, ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Kun jij ook de -quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen hebben mij al gezien op een meet hoor, vraag maar aan Raisingirl, Yvonne, I.R. Baboon, Mike, Red_Cat hoe ik ben.
"Zeer relaxed en normaal, alleen hij drinkt wat veel.." zal het antwoord zijn, maar dit is off-topic.
Grote kans dat hij zo echt een vers geschoten webcamfoto post.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kun jij ook de -- in het echt doen?
Is er ooit een eerste geweest ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De volgende klaagbaakmeet (als ie er ooit komt) stiekem bij gaan wonen?
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is er ooit een eerste geweest ja?
Ik ben altijd in voor meetsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De volgende klaagbaakmeet (als ie er ooit komt) stiekem bij gaan wonen?
Gezellig hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.
Ze hebben de hele avond over FOK! gepraat.
Ah, een insider.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, althans BT, Skylark en nog enkele klb-users hebben gemeet.
Ze hebben de hele avond over FOK! gepraat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |