oh yesquote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik een internetheld ben fiets
Nee we zouden paupers gaan uitlachen en breezers playen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
En dialogen als:
"Leuk he zo met zijn allen"
"Nee"
"Zullen we wat gaan doen?"
"Nee"
Nee, zo zijn ze alleen maar op internet.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee we zouden paupers gaan uitlachen en breezers playen.
We? Jij bent niet eens een KLB'er.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee we zouden paupers gaan uitlachen en breezers playen.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, zo zijn ze alleen maar op internet.
Dat is niet aardig van jouquote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
OMG je had beter kunnen leren dansen ipv leren typen
Ja want als je naar een FOK! meet gaat heb je een levenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met chicks
Je moet een echte internetheld zijn om mensen uit te gaan lachen die wel een leven hebben idd
Mijn identificatie wat doe jequote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
We? Jij bent niet eens een KLB'er.
Dan heb je in ieder geval social skillsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja want als je naar een FOK! meet gaat heb je een leven
dat heb jij goed opgemerktquote:
Dat hoeft nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval social skills
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval social skills
Hebben we het hier over de_boswachter?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?
Zeg dan meteen mijn naamquote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |