En danspasjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat lul je man, op FOK! ontwikkel je ook sociale vaardigheden hoor.
En klb een veiliger alternatief voor hanggroepjongeren, zo kun je nog wel even doorgaan met conclusies trekken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef Biels het volgende:
ONZ blijkt gewoon verkapte sociale dienstverlening.
quote:
Haha ja ik kan bijna wel huilen om die quotes.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De laatste klb meet, met de klb-users en Alice Cooper.
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kut he, dat ik ook nog grappig ben en goede muzieksmaak heb.![]()
Ik vind het wel apawrt.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kut he, dat ik ook nog grappig ben en goede muzieksmaak heb.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef Trannellius het volgende:
Ik kom trouwens alleen als die alto(Mr. Cooper) ook komt.
Nou dat is dan een van de weinige dingen die we gemeen hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en t is nog waar ook, ik vind Alice Cooper echt goed.
Ik heb zelfs 3 cd's.
Nouja een KLB meet zou nog niet zo erg zijn als een ONZ meet want in KLB zitten de meeste bazen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ga echt niet naar zo'n autisten meet, ik ben niet gek. Het enigste wat ik misschien nog zou overwegen is met een paar batties gaan chillen of zo.
Chicksquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met chicks
Je moet een echte internetheld zijn om mensen uit te gaan lachen die wel een leven hebben idd
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:57 schreef Bostrol het volgende:
En omdat je het zo triest vind, plaats je het maar ff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |