Goh, wat leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ga jou nu iets zeggen he, goed lezen: Waarschijnlijk vind je de users die je hier kut vindt in het echt het aardigst, en degene die je hier mag daar denk je van, wat is dat voor urkel? Op het forum is hij veel toffer. Ik zeg we gaan een meet houden in Utrecht met veel drank, tieten, frituur en op het eind een flinke knokpartij door het vele geklaag.
Typisch...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef Biels het volgende:
"Ha, ik heb geen weerwoord, dus ik zeg maar gewoon dat ik een grapje maakte!!!". Dat is het niveau ja?
Als jij een beter voorstel hebt mag je deze gerust posten.quote:
Waarom? Ik weet wel zeker dat ik een Otis, Skylark, Trannellius, koningdavid ofzo in het echt toffer zal vinden dan een phpmystyle of een lamon.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ga jou nu iets zeggen he, goed lezen: Waarschijnlijk vind je de users die je hier kut vindt in het echt het aardigst, en degene die je hier mag daar denk je van, wat is dat voor urkel? Op het forum is hij veel toffer. Ik zeg we gaan een meet houden in Utrecht met veel drank, tieten, frituur en op het eind een flinke knokpartij door het vele geklaag.
Lamonquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet wel zeker dat ik een Otis, Skylark, Trannellius, koningdavid ofzo in het echt toffer zal vinden dan een phpmystyle of een lamon.
Wat ik ook om het even zou posten zou leuker zijn, zelfs geen voorstel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Als jij een beter voorstel hebt mag je deze gerust posten.
Kan niet. Want KLB is te sociaal incapabel om dat soort dingen te regelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef afcajos het volgende:
Fok meets
Al ben ik een keer met wat lui wezen zuipen in Amsterdam. O.a De_Ananas. Dat was wel lacheMaar dat komt omdat er alleen toffe lui bij waren.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat ik ook om het even zou posten zou leuker zijn, zelfs geen voorstel.
Waarom sta ik niet als eerste van die 4?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet wel zeker dat ik een Otis, Skylark, Trannellius, koningdavid ofzo in het echt toffer zal vinden dan een phpmystyle of een lamon.
Alsof jij niet een beetje serieus was toen je zei dat op een KLB-meet iedereen zou zeikenquote:
Ik ben laatst ook met De_Ananas wezen stappen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef afcajos het volgende:
Ohja en ik ben een keer wezen stappen met Skylark en BT. Dat was ook top.
nee. ik heb genoeg Fok!meets meegemaakt om te weten dat het 'irl' heel anders is dan op Fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof jij niet een beetje serieus was toen je zei dat op een KLB-meet iedereen zou zeiken. Alsof remlof niet serieus was toen hij de ONZ-meet kwam verdedigen.
Zullen wij eens gaan stappen?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:00 schreef Trannellius het volgende:
Ik word als enige nooit buiten Fok! gevraagd om mee te gaan stappen![]()
Misschien dat jullie 'm bereid kunnen vinden op de volgende meet een rap-optreden te geven met fok!tv coverage?quote:
Ik ga het regelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
*snif* eindelijk
Ik zou niks liver willen
Ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
..en ze het dus wel zeker blijkt te weten?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
50% kans dat je je hier vergist.
Nee, dat ze toch iets anders denkt.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
..en ze het dus wel zeker blijkt te weten?
Ik zal sowieso niet snel naar zo'n meeting gaan, ik ken eigenlijk niemand heel goed op dit forum. En om nou als wildvreemde naar zoiets te gaan vind ik ook zoiets.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, dat ze toch iets anders denkt.
Je zou met mij kunnen gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zal sowieso niet snel naar zo'n meeting gaan, ik ken eigenlijk niemand heel goed op dit forum. En om nou als wildvreemde naar zoiets te gaan vind ik ook zoiets.
Dooddoenerquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef griekjeee het volgende:
Niet dat ik gamaar áls ik zou gaan.
Niet al te enthousiast hè, daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat zal de meest voor de hand liggende optie wezen.
Zie het als een oefening.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet al te enthousiast hè, daar kan ik niet mee omgaan.
Wanneer was 't dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar was ik niet bij, ik had geen zin in al dat gekanker!
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
Dit is een grapquote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
Haha neger alsjeblieft, wie hou je voor de gek.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggen
Nee dit is heus waar.quote:
Foto's van die meet!?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb eens een meet met Buffalo-Soldier en S.Seagal gehad. Wel meerdere malen zelfs.
je wilt foto's zien van een sausagefest?quote:
Kon je nog een beetje lopen naderhand?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb eens een meet met Buffalo-Soldier en S.Seagal gehad. Wel meerdere malen zelfs.
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
je wilt foto's zien van een sausagefest?
Het is zelf een chick, waarom niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Sausagefest in de club?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
Bazenmeetsquote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef Equites het volgende:
Laatste KLB-meet
[ afbeelding ]
BoWa vs afcajos
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef damsco het volgende:
Hallo,
Ik heb in 2007 ooit een meet bijgewoond en nu zag ik ineens dit filmpje voorbijkomen. Hier sta ik te dansen enzo maar het ziet er nogal triest uit. Graag zou ik willen dat iemand het filmpje verwijderd.
Het gaat om
Groetjes Damsco
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zetten![]()
nee joh geintje
Haha ik lach me de sneeuwballen uit mijn broekquote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
ik ga hem gelijk recorden en overal op filmpjes sites op zetten![]()
nee joh geintje
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:03 schreef L0t.. het volgende:
Waar praat je over op zo'n meet? "wooww weet je nog dat ene topic?! lachuhhhh:D"
Hoe noem jij jezelf Lamon?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Autisten die niet-autisten autist noemen, de ironie.
Ik zou speciaal voor Lamon. naar een meeting komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
De grootste autist van FOK! die met deze opmerking komt, de ironiequote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet het niet, ik denk een depressieve. soms wat manische, humoristische ADD'er ofzo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |