Dat wil ik ook helemaal niet. Dat filmpje lijkt me reden genoegquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het vermogen om mensen te willen ontmoeten die je niet kent wel
Ooit hoop ik het skill niveau qua sociaal vermogen van jou te evenaren. Oh sociaal wonderquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
KLB'ers hebben gewoon minder behoefte andere users te ontmoeten. Hele andere sfeer. Dat maakt ze niet per definitie sociaal slechter, hoe graag iedereen ook mag roepen dat mensen "OP DIE FOKMEET TENMINSTE WEL BUITEN DURVEN TE KOMEN".quote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige keer verliep niet zo vlotjes. Eenzaamheid .quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef Nikmans het volgende:
Potentieel KLB-meet-organiseer-topic.
Neem jij de taak op je, Biels?
jij staat raar te dansen? Ben jij een HW-kloon?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef damsco het volgende:
Hallo,
Ik heb in 2007 ooit een meet bijgewoond en nu zag ik ineens dit filmpje voorbijkomen. Hier sta ik te dansen enzo maar het ziet er nogal triest uit. Graag zou ik willen dat iemand het filmpje verwijderd.
Het gaat om
Groetjes Damsco
Ik denk dat een KLB meet gewoon niet zo gezellig word en daarom niemand wil.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
KLB'ers hebben gewoon minder behoefte andere users te ontmoeten. Hele andere sfeer. Dat maakt ze niet per definitie sociaal slechter, hoe graag iedereen ook mag roepen dat "OP DIE FOKMEET TENMINSTE WEL BUITEN DURVEN TE KOMEN".
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij staat raar te dansen? Ben jij een HW-kloon?
een en al gekanker op zo'n KLB meet volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik denk dat een KLB meet gewoon niet zo gezellig word en daarom niemand wil.![]()
![]()
En KLB'ers hebben misschien wel genoeg sociale contacten om mee uit te gaan en hoeven dus niet zo nodig met forumusers af te sprekenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
KLB'ers hebben gewoon minder behoefte andere users te ontmoeten. Hele andere sfeer. Dat maakt ze niet per definitie sociaal slechter, hoe graag iedereen ook mag roepen dat "OP DIE FOKMEET TENMINSTE WEL BUITEN DURVEN TE KOMEN".
Ik, persoonlijk, heb er tenminste geen behoefte aan om een avond lang tussen de mensen staan waarvan ik de helft niet eens wil spreken. Hoewel er hier best toffe users zijn waar ik wel eens bier mee wil drinken. Maakt mij dit sociaal minder capabel, remlof?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik denk dat een KLB meet gewoon niet zo gezellig word en daarom niemand wil.![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik, persoonlijk, heb er tenminste geen behoefte aan om een avond lang tussen de mensen staan waarvan ik de helft niet eens wil spreken. Hoewel er hier best toffe users zijn waar ik wel eens bier mee wil drinken. Maakt mij dit sociaal minder capabel, remlof?
Alsof het op de MFMM veel beter isquote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een en al gekanker op zo'n KLB meet volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ja, ha, want het heet hier Klaagbaak, dus iedereen die hier post klaagt altijd. Net als dat iedereen die in ONZ post nooit van zijn leven een serieus gesprek heeft gevoerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een en al gekanker op zo'n KLB meet volgens mij
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof het op de MFMM veel beter ismoet je eens naar een MFFM komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
neem het anders even serieus ofzo!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ha, want het heet hier Klaagbaak, dus iedereen die hier post klaagt altijd. Net als dat iedereen die in ONZ post nooit van zijn leven een serieus gesprek heeft gevoerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |