Is dat nodig dan?quote:Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat maakt het niet mogelijk te differentieëren naar plaats en tijdstip, cq naar uitstoot.
Duurt dan niet lang voor de koppeling met het CJIB komt en dan is het feestje helemaal compleetquote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?
Camiel wilde ook een spitheffing gaan hanteren, alsof iedereen voor de lol in de file staat?
Met KM-heffing wordt alles duurder, provinciën mogen belastingen heffen die ze mislopen als de MRB gaat vervallen.
Het wordt duurder en dat de staat weet waar je bent zijn al twee punten waar ik tegen ben.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, ik kwam zostraks aanrijden uit Groningen. Gooi de auto hier voor de deur neer...stap uit. Moeder zegt dat zij haar auto niet verder krijgt, ding stond een stukje van huis...nou ik denk ik ga dat 's oplossen.
Heb 2+ uur lopen scheppen als een idioot, een strook redelijk sneeuwvrij geschept met een lengte van ~3 auto's. Ik denk, laat ik mijn auto eens achter die van m'n moeder zetten, want die moet morgen ermee weg....krijg ik gvd m'n eigen auto niet meer van de plaats. Aflopende straat ftl, achterkant schuift steeds naar beneden tegen de stoep aan, en ik kom dus niet meer "omhoog". Op een gegeven moment was alleen m'n achterkant tegen de stoep aan geschoven terwijl m'n voorkant "omhoog" aan het klimmen was, het gevolg was dat ik haaks op de straat stond met m'n neus midden op de rijbaan
.
Zonet dacht ik...laat ik maar even strooizou kopen dan. Bij de praxis natuurlijk uitverkocht....dus alternatief: 3 pakjes Jozo. Helpt natuurlijk voor geen meter..
Zucht, ik ga straks nog maar eens proberen m'n auto van de plaats te krijgen. Anders zal ik matjes/karton ofzo onder de achterwielen moeten gooien.
wow prachtige auto!quote:Op maandag 21 december 2009 13:41 schreef Chooselife het volgende:
Nogmaals. Pas gekocht, haal ik vandaag op:
BMW 735i Automaat
Bouwjaar 9-'86
2 Duitse eigenaren hiervoor.
Ex Jahreswagen.
Uitgebreide boordcomputer
ABS
Cruise Control
Schuif/kanteldak
Electrische stoelen
Electrische spiegels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Momenteel komen Oldtimers niet in aanmerking voor km-heffing, dat wil zeggen dat auto's die voor '86 op de weg zijn verschenen nu met de schrik vrijkomen. Het zou mij echter niks verbazen als ook dit om zeep wordt geholpen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef SameOldGrind het volgende:
wat is een jahreswagen?
en hoe zit dat met die km heffing, zoals het er nu uit ziet 86 en < taxvrij maar uit vorig topic kan ik dus concluderen dat eurlings dit ook wil gaan veranderen? dus ook km heffing 86 en < ??
quote:Op maandag 21 december 2009 16:17 schreef Maharbal het volgende:
TVP en copy paste van een post van me in een andere topique.
[..]
Ik zat vandaag en gisteren al in een ander topic te opperen voor een Range Rover Vogue met winterbanden.quote:Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ga 't niet meer proberen vandaag. Morgen weer een dag.
masterbakquote:Op maandag 21 december 2009 13:41 schreef Chooselife het volgende:
Nogmaals. Pas gekocht, haal ik vandaag op:
BMW 735i Automaat
Bouwjaar 9-'86
2 Duitse eigenaren hiervoor.
Ex Jahreswagen.
Uitgebreide boordcomputer
ABS
Cruise Control
Schuif/kanteldak
Electrische stoelen
Electrische spiegels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dan baal je dus wel als een stekker als je juist een auto met dat bj hebt gekocht met in het achterhoofd dus ook lekker taxvrij kunnen rijden uiteraardquote:Op maandag 21 december 2009 17:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Momenteel komen Oldtimers niet in aanmerking voor km-heffing, dat wil zeggen dat auto's die voor '86 op de weg zijn verschenen nu met de schrik vrijkomen. Het zou mij echter niks verbazen als ook dit om zeep wordt geholpen.
Anywho, Eurlings doet veel goede dingen, alleen dit is een enorm fout voorstel en mag van mij er niet doorkomen. En ik heb nog het geluk dat ik een oude auto heb.
Ik gok 2 vliegen in 1 klap.quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Net maar eventjes alles op een rij gezet wat ik in 2010 aan m'n Vijfje wil doen, het lijkt niet veel maar ik heb ook maar het budget van een arm studentje
.Benzinelucht, er komt nog een kleine onverbrande benzinelucht uit de auto. Even kijken wat het probleem is en of het op is te lossen.
....Benzineslang, in het motorcompartiment moet de slang worden vervangen. Dit is door iemand van 't forum opgevallen de vorige keer dat m'n Vijfje op de brug stond.
What the hell?quote:Op maandag 28 december 2009 10:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik gok 2 vliegen in 1 klap.![]()
Fixen zou ik niet te lang mee wachten; voordat je het weet heb je een brandje onder je motorkap.
Hoeveel km. heeft je vijfje gelopen? Ik vind het nogal een waslijst nl.
Dat lijstje van mij is alleen voor 2010 hèquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
What the hell?![]()
Ik vind het lijstje niet meer dan normaal voor zo'n oude auto, ik zou het bijna onder normaal onderhoud scharen.
En waarschijnlijk kom je niet van dat olieverbruiken af rizzo, daar hebben die oudere dingen vaker mee te maken. Het kan wel minder worden gemaakt, maar verbruiken zal ie waarschijnlijk altijd (die van mij doet eeeuh, 250ml op ~800/900 km dus een kleine liter per 3000/3500, wat erg acceptabel en "weinig" is.)
Mijn lijstje uit een ander topic, het is grotendeels cosmetisch van aard:
- Beginnende roest weghalen bij wielkastranden
- Roest weghalen bij kentekenplaatverlichting
- H&R -35mm veren monteren
- Nieuwe Alpine 9880R radio
- Bestuurdersstoel zitgedeelte moet een nieuw stofje op
- Alle kleine schroefjes en klemmetjes die ik mis (voor interieur en M-tech set) plaatsen
- Centrale vergrendeling aan de praat krijgen (misschien met afstandbediening er bij)
- 16 of 17 inch Azev A's
- Nieuwe distributieriem
- Misschien hier en daar even kijken naar wat rubbers in het onderstel
- Zorgen dat kachelblower het weer op 4 standen doet
- Waarschijnlijk nieuwe koplampen
- Nieuwe versnellingsbakpook
- Nieuwe "handrem-console", eentje zonder casettedeck
- Chromen tellerringen + wijzers rood maken
Lekker in de lente met fatsoenlijk weer aan de slag!
Radio komt binnen een maand en de H&R veren liggen hier al in een doos, klaar om binnen hopelijk een week gemonteerd te worden. De Azev A's in februari/maart en de rest gaandeweg.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
What the hell?![]()
Ik vind het lijstje niet meer dan normaal voor zo'n oude auto, ik zou het bijna onder normaal onderhoud scharen.
De waarheid ligt in het midden kennelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat lijstje van mij is alleen voor 2010 hèCosmetisch mag er ook nog veel gebeuren.
Maar ik wil het olieverbruik naar een acceptabel niveau krijgen, op het e28-forum ben ik 't lachertjeik heb de meest slechte e28
Ik heb daar dan ook honderden "probleem"-topics geopend
...
Hij is niet in optimale staat, en ik wil 'm weer optimaal krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
De waarheid ligt in het midden kennelijk.
Lijkt mij een heel aardig lijstje voor een wat oudere auto met achterstallig onderhoud.
Sowieso, voor het olieprobleem (lek & verbruik) mag ik 't motorblok helemaal nakijken. Ik hoop dat 't blijft bij een paar rubbertjes. De onverbrande benzinelucht opsporen (als 't niet aan 't slangetje ligt).quote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef Maharbal het volgende:
Zo schokkend lijkt mij dat lijstje iig niet, zo ingrijpend zijn die dingen toch niet?
Ik heb nog veloursbekleding, en vreemd genoeg; de bekleding is in uitermate goede staat. Afgezien van het een beetje platte op bestuurdersstoel zijn er geen gebruikssporen.quote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef Hyperdude het volgende:
Heb na één winter in een onverwarmde garage wel eens een auto gehad waarvan het leer al wit uitgeslagen was. Die van jou heeft 7 jaar stilgestaan las ik ergens hierboven; zag die er nog een beetje behoorlijk uit van binnen?
Als je de kap opengooit dan zie je 'm zitten. Achter een enorm schot.quote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Maharbal het volgende:
http://link.marktplaats.nl/305103679
Een olielek opsporen is altijd wel vervelend inderdaad. Ik weet niet hoe het met de ventilatie van een E28 zit, maar bij mijn E30 zit de blower of in het motorcompartiment tegen de "firewall" (volgens mij heet ie zo) aan, of binnenin achter/in het dashboard (en hier kom je al wel veel lastiger bij).
Ja.quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef fransbreda het volgende:
Hedde geen foto van je beamer riz?
Ja normaliter ziet ie hier ook achter een schot en een soort plastic kap, dus je kunt dat ding niet rechtstreeks zien zitten....maar de kap welquote:Op maandag 28 december 2009 16:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als je de kap opengooit dan zie je 'm zitten. Achter een enorm schot.
Ik kan er waarschijnlijk alleen maar bij als m'n dash eruit gaat, maar dat ga ik nog eens navragen
Ik zie wel boutjes in de kap. Nu is de vraag of heel die kap eraf kan. Ik ga het even navragen bij m'n vrinden van 't e28-forumquote:Op maandag 28 december 2009 16:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja normaliter ziet ie hier ook achter een schot en een soort plastic kap, dus je kunt dat ding niet rechtstreeks zien zitten....maar de kap wel.
quote:Op maandag 28 december 2009 16:13 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Zou U dan misschien zo vriendelijk willen zijn deze te plaatsen op fok!?
Ja, dat is precies wat ik zei: differentiëren naar plaats en tijdstip.quote:Op maandag 21 december 2009 13:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Is dat nodig dan?
Camiel wilde ook een spitheffing gaan hanteren, alsof iedereen voor de lol in de file staat?
Ik heb pas nog een hele handleiding gedownload. Het zal wel goed komenquote:Op maandag 28 december 2009 16:57 schreef Hyperdude het volgende:
Anders koop je een handleiding op ebay.de/Marktplaats
Moet ook wel lukken onder ¤20 denk ik.
http://cgi.ebay.de/BMW-5e(...)?hash=item3ca8420a76
Ik dacht al dat model maar wist t niet zeker.quote:Op maandag 28 december 2009 16:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij (ik en m'n andere ik) beoordelen of wij uw vraag kunnen voldoen
Bingo!!quote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik gok een 318i
Ik zal er maar niks over zeggen, ik heb een beetje iets tegen Amerikaanse auto'squote:Op dinsdag 29 december 2009 13:12 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Bingo!!
Die chevrolet heb ik wel spijt dat ik em heb weggedaan, niet zo super bijzonder mooi maar was volgens mij de enigste in nederland.
olie? blower? huh?quote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Maharbal het volgende:
http://link.marktplaats.nl/305103679
Een olielek opsporen is altijd wel vervelend inderdaad. Ik weet niet hoe het met de ventilatie van een E28 zit, maar bij mijn E30 zit de blower of in het motorcompartiment tegen de "firewall" (volgens mij heet ie zo) aan, of binnenin achter/in het dashboard (en hier kom je al wel veel lastiger bij).
Wat voor één?! Picsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef teamlead het volgende:vandaag mijn eerste BMW ever aangeschaft
![]()
tvp ter lering ende vermaeck dus
Compact is niet helemaal mijn ding, maar gefeliciteerd met je eerste autotjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:24 schreef teamlead het volgende:
dat die bumpers niet meegespoten zijn is inderdaad jammer, maarja.. je moet ergens beginnen. Dat paars vind ik juist wel een pluspunt
O wacht, ik las eerste auto in plaats van eerste BMW. Oopsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik denk niet dat het z'n eerste auto is
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O wacht, ik las eerste auto in plaats van eerste BMW. Oops.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef k_man het volgende:
Er staan weer wat nieuwe foto's van de bolide op m'n Flickr.
Voor een paarse 318 tds compact? Hmm, is een lastige keuze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor een paarse 318 tds compact? Hmm, is een lastige keuze.Maar ze zijn beide paars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo m'n tuf-tuf maar even afspoelen, vooral in de wielkasten. Al dat pekel krijg ik de kriebels van.
wel een 325 automaat coupequote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef SameOldGrind het volgende:
als iemand nog een goede e36 coupe 318iS weet staan....
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Hyperdude het volgende:
Die suffe letters moet er je toch af slopen.![]()
Of nog beter, optie 320:
[ afbeelding ]
25km te kort om het blok goed op te warmen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ga trouwens een stuk karton oid. voor mijn radiator plaatsen. Ding wordt wel netjes warm, maar het kan beter. Rij 25 km snelweg heen en 25 km snelweg terug, en dat is momenteel te kort om het blok goed op te warmen. 330i heb je redelijk snel wat zooi op je olievuldeksel als ie niet lekker warm wordt: condenswater.
Ik weet dat dat verschil maakt, maar we hadden het over warmlopen....dus dan rijd je per definitie niet hardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je 25 km snelweg rijdt met 120 of met 220 maakt wel verschil hoor, qua warmte van de motor. Natuurlijk niet als het blok ijskoud is al naar de 220, maar ik neem aan dat hij niet bedoelt dat pas na 25km z'n motor op de goede temperatuur zit.
we hebben een E36 staan. 325 automaat coupe. bordauxrood. km stand is nu (ik gok want mijn maat rijdt ermee) 165.000...quote:
Mijn watertemperatuurmetertje zit vaak echt al binnen een km of 3 á 4 rechtop, dus tsjah. Nou staat de watertemperatuurmeter van een E30 alleen nooit volledig rechtop, altijd een beetje scheefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:55 schreef Hyperdude het volgende:
Waar moet ik "hard rijden" momenteel?![]()
10 km warmrijden lijkt mij sowiezo momenteel wat kort. Vuistregel voor een minimale voldoende olietemperatuur kan je ongeveer 2 keer zoveel kms. aanhouden als waarbij je watertemperatuurmeter rechtop staat.
Bij een wat groter blok duurt het wat langer vvoordat ie wrm is als bij een 1.2 Polo oid. Vorig jaar preventief de thermostaat vertvangen; die werkt gewoon goed/normaal.
Bij de M54B30 krijg je snel wat "mayonaise/witte chocolade"aan de binnenkant van je olievuldeksel; dat is geen koppakkingprobleem, maar condens. Dat is iedere winter zo, totdat je een keer op 1 dag een tank grotendeels leegrijdt.
En de prijsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben een E36 staan. 325 automaat coupe. bordauxrood. km stand is nu (ik gok want mijn maat rijdt ermee) 165.000...
4 inclusief tweeters als ik het me goed herinner. Hier in de E46 komt het geluid iig ook van achter dacht ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij heb ik een standaard BMW systeem. Dat Audio System is wel nice en niet zo duur, maar dat zijn dan 2 speakers ofzo? Hoeveel speakers zitten er eigenlijk normaal in die E46 dan?
Dankje, foto's heb ik zelf gemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef Maharbal het volgende:
Erg mooie foto's.
En auto uiteraard.
Haha, zou best willen, maar Eindhoven - Leeuwarden is toch wel een heel eind rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef Maharbal het volgende:
Je mag langskomen om foto's te schieten van mijn auto!
Volgens mij wel jah.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef SameOldGrind het volgende:
die heb ik ook in dezelfde kleur? arktissilber metallic?
Als ik ooit die kant op moet.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Haha, zou best willen, maar Eindhoven - Leeuwarden is toch wel een heel eind rijden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef dnzl het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
316 met wat M-opties, geen idee wat precies maar hij rijdt heerlijk![]()
Van eerste eigenaar (mijn opa). Altijd rustig in gereden en in de garage gestaan (met door oma gebreid kleed eroverheen).
Ziet er zeer netjes uit, heb je wat meer foto's?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef dnzl het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
316 met wat M-opties, geen idee wat precies maar hij rijdt heerlijk![]()
Van eerste eigenaar (mijn opa). Altijd rustig in gereden en in de garage gestaan (met door oma gebreid kleed eroverheen).
Vergeet je niet dat Lowlands dan is ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef metallicattim het volgende:
Voor de E30 liefhebbers, de E30 Summer Meet 2010 zal dit jaar plaatsvinden op Zondag 22 augustus
Meer info volgt nog binnenkort, zie ook het infotopic: http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=49&t=19226
www.E30SummerMeet.nl heeft ook een make-over nodig, gebeurt ook z.s.m.
dat zijn toch die velgen die standaard vaak op e46 zitten, 17 inch? vind ze er prima uitzienquote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Twista101 het volgende:
Heb nu een jaar een E36 in mijn bezit, nooit echt iets aan willen veranderen. Maar de laatste tijd kriebelt het toch wel, ik wil af van die wieldoppen en er siervelgen op laten zetten. Na veel zoeken online (wat een ramp is dat) vind ik dit tot nu toe een aardige keuze:
[ afbeelding ]
(snelle fotoshop)
Ik heb er geen ervaring mee, maar aangezien het geluid in dat geval veroorzaakt wordt door slippen, wat meestal wordt veroorzaakt door een te lage spanning, zou ik denken van wel. De spanning wordt tenslotte niet vanzelf hoger naar mate er meer gereden wordt..quote:Op maandag 18 januari 2010 10:20 schreef MrTorture het volgende:
Ja ook mijn eerste gedachte, maar blijf je die na een flinke rit nog horen dan?
Zou er veel overlap zijn tussen BMW-rijders en alternatieve linkse emo-hippies?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat Lowlands dan is ?
Dat niet, maar wel tussen forumleden en linkse emo hippiesquote:Op maandag 18 januari 2010 13:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou er veel overlap zijn tussen BMW-rijders en alternatieve linkse emo-hippies?
Bedankt!quote:Op maandag 18 januari 2010 07:48 schreef SameOldGrind het volgende:
[..]
dat zijn toch die velgen die standaard vaak op e46 zitten, 17 inch? vind ze er prima uitzien
Je noemt jezelf nu een linkse emo hippie? Je bent immers een forumlidquote:Op maandag 18 januari 2010 13:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel tussen forumleden en linkse emo hippies
Door wrijving wordt de snaar warmer waardoor die meer grip heeft op de poelie.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar aangezien het geluid in dat geval veroorzaakt wordt door slippen, wat meestal wordt veroorzaakt door een te lage spanning, zou ik denken van wel. De spanning wordt tenslotte niet vanzelf hoger naar mate er meer gereden wordt..
Ehhhh uitzondering, regelquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Je noemt jezelf nu een linkse emo hippie? Je bent immers een forumlid
Zal binnnekort meer foto's maken. Moet eerst nog 2 nette kroonkurkjes hebben voor de voorwielen want die zijn echt op en zien er niet zo netjes meer uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:09 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ziet er zeer netjes uit, heb je wat meer foto's?
En de 6-serie erachterquote:Op maandag 18 januari 2010 17:14 schreef Youp het volgende:
Dit is hem btw.![]()
[ afbeelding ]
'89 E30 320i, 135.000 op de teller, met sperdiff, abs, check-control, schuif/kanteldak, elektrische spiegels, mistlampen, een set winterwielen en een set lichtmetaal (kroonkurkjes) met zomerbanden.
As we speak wordt er een gasinstallatie ingebouwd ivm veel woon-werk (kamer-stage) kilometers.
M'n Saxo heb ik er overigens nog steeds naast.
Check je lampjes eens, als 1 lampje kapot is, krijgt het andere lampje teveel juice en gaat ie dubbel zo snel knipperenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef dnzl het volgende:
[..]
Zal binnnekort meer foto's maken. Moet eerst nog 2 nette kroonkurkjes hebben voor de voorwielen want die zijn echt op en zien er niet zo netjes meer uit.
Verder heb ik nu ineens dat mijn knipperlicht links knippert op standje ADHD. Iemand een idee waar dit aan ligt? Zekering of het relais?
Thanks, ga ze morgen eens checken. Heb zojuist ook 2 perfecte kroonkurkjes voor 30EU op de kop weten te tikkenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Check je lampjes eens, als 1 lampje kapot is, krijgt het andere lampje teveel juice en gaat ie dubbel zo snel knipperen
Een 2 deurs sedan is HEEL officieel een Coach
Nou, je zat in de buurtquote:Op maandag 18 januari 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar aangezien het geluid in dat geval veroorzaakt wordt door slippen, wat meestal wordt veroorzaakt door een te lage spanning, zou ik denken van wel. De spanning wordt tenslotte niet vanzelf hoger naar mate er meer gereden wordt..
Doet die van mij ook, terwijl ik een nieuwe sensor heb geplaatst. Waarschijnlijk ergens een open kabel of iets dergelijks, geen zin om dat nu uit te zoeken aangezien het te koud is.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi, Youp![]()
Mijn E30 Checkcontrol gaf altijd aan dat het Wischwasser op was.
Ik heb 'm toen maar doorgeknipt of doorgelust.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doet die van mij ook, terwijl ik een nieuwe sensor heb geplaatst. Waarschijnlijk ergens een open kabel of iets dergelijks, geen zin om dat nu uit te zoeken aangezien het te koud is.
...
Het heeft wel watquote:Op maandag 18 januari 2010 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb 'm toen maar doorgeknipt of doorgelust.
Nutteloze electronica waar je meer last dan lol van hebt.
Gaat prima bij een BMW joh.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:24 schreef Maharbal het volgende:
Wel oppassen met die kabels in het motorruim als je er een hogedrukspuit op zet.
Lief M20'je.
Prachtige auto! Ik ben zelf aan het kijken naar een wat nieuwere, E38 2.8 of 3.0 . (mijn E34 is door mijn vriendinnetje ingepiktquote:Op maandag 21 december 2009 13:41 schreef Chooselife het volgende:
Nogmaals. Pas gekocht, haal ik vandaag op:
BMW 735i Automaat
Bouwjaar 9-'86
2 Duitse eigenaren hiervoor.
Ex Jahreswagen.
Uitgebreide boordcomputer
ABS
Cruise Control
Schuif/kanteldak
Electrische stoelen
Electrische spiegels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus nemen we maar een grotere.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:52 schreef SingleCoil het volgende:
Prachtige auto! Ik ben zelf aan het kijken naar een wat nieuwere, E38 2.8 of 3.0 . (mijn E34 is door mijn vriendinnetje ingepikt). Heb je deze zelf uit Duitsland gehaald?
Nee, de ultieme kappersauto is de Audi TT Roadsterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Een 3-compact of een 116i? Kappersauto's
Correctie: het pre-facelift model! De nieuwe vind ik best te pruimenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, de ultieme kappersauto is de Audi TT Roadster
Mijn theorie van BMW-rijders gaat nog steeds op. Er rijden drie type rijders rond:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Catch22- het volgende:
Als BMW rijder (dus turken/mocrobak-rijder) een auto veroordelen is errug dom
Kapperquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Correctie: het pre-facelift model! De nieuwe vind ik best te pruimen.
Jij bent een combinatie van 1 en 2?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mijn theorie van BMW-rijders gaat nog steeds op. Er rijden drie type rijders rond:
1 Kakkers
2 Liefhebbers
3 Paupers
Weet je wat voor volk meestal in een 7-serie rijdt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Een 3-compact of een 116i? Kappersauto's
Nee, gewoon een Smart.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, wat wil je dan? Een 3-compact of een 116i? Kappersauto's
Ja weet ik, daarom zeg ik houden zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Serieus; op één foto heb je helemaal geen hoofd
Effectief, hè? Ik zie 'm al bijna voor de deur staan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is vooral de manier waarop je het brengt dat je een nieuwe auto wil.
jammer dat ze zo verschrikkelijk duur zijn om te hebben...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Effectief, hè? Ik zie 'm al bijna voor de deur staan...
[ afbeelding ]
bijvoorbeeld...
Dat kan niet, er is nooit plek.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
Effectief, hè? Ik zie 'm al bijna voor de deur staan...
Die 7's blijven mooi.quote:
Tja, dat vraag ik me nou af, hè? Ik rij nu in een Passat CCquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jammer dat ze zo verschrikkelijk duur zijn om te hebben...
Is praktisch niet elke BMW niet goedkoop om te hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jammer dat ze zo verschrikkelijk duur zijn om te hebben...
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je op dat plaatje doelt.
Ik vraag me af of er veel verschil is tussen de betrouwbaarheid van een E28 en een E39quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee
Ik ben nu wel een beetje langzaam aan het kijken voor een e39, aangezien m'n e28 niet erg betrouwbaar is
Ik wil weten wat ze kosten en in welke staat ze zijn; zodat ik weet hoe lang ik moet sparen
Ik heb er verschillende gehad, mijn eerste was een 525TDS E39, Jeans Blauw Exec. Lekkere auto, reed iets harder dan ik dacht in een natte bocht dus beng...daarna een 528i E39, donkerblauw, wilde nooit zo klikken tussen ons. Maar moest toch nog een jaar doorrijden want zat nogal een levertijd op mijn nieuwe, een 540i E39, donkergroen mica-metallic, lichtgrijs nappa leer, exec II met alles er op en er aan, wat een fantastische auto was dat zeg! Wel een beetje duur in de leasequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef tha_rizzo het volgende:
5-serie ftw!
Die 7's verbruiken veel, zijn zwaar (ergo; veel wegenbelasting en meer belasting op je onderdelen), ridicuul hoge nieuwprijs (hoge verzekering), usw...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik me nou af, hè? Ik rij nu in een Passat CC(van de zaak), die kost 1100 eur in de maand, ex de BTW en brandstof, dus zeg maar een kleine 1500. Daar koop je iedere maand een andere 7 voor
Dus duur...tja...
Och, een 3-serie valt meestal wel meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is praktisch niet elke BMW niet goedkoop om te hebben?
Zeker als je alles door de dealer laat doen.
Ook prijs van onderdelen ligt hoger dan bijv. Peugeot.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die 7's verbruiken veel, zijn zwaar (ergo; veel wegenbelasting en meer belasting op je onderdelen), ridicuul hoge nieuwprijs (hoge verzekering), usw...
Anders had ik er allang 1 gehad. Mensen gaan vaak met 7's (en met 5-series) de fout in. De aanschafprijs is nihiel, alleen de verdere kosten lopen vrij hoog op.
[..]
Och, een 3-serie valt meestal wel mee
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:53 schreef Catch22- het volgende:
En de onderdelen zijn vrij aan de prijs, maar gelukkig gaat er maar weinig kapot aan (als je normaal doet) ivm een peug.
Voor de doorverkoop van een E28 maakt het m.i. niet een wereld van verschil. Zo'n ding wordt door een liefhebber gekocht, en als jij bonnetjes van onderdelen etc. kunt overleggen dan weet hij dat jij al het onderhoud en dergelijke netjes hebt laten plegen. Liefhebbers snappen vaak ook wel dat die dingen worden gemonteerd door een handige garage-kennis die bijbeunt na z'n werk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bij mij gaat praktisch alles kapoet
Maar voor de doorverkoop staat 't wel beter als je 'm dealer hebt onderhouden
Eigenlijk wil je een auto die altijd goed rijdt en geen problemen vertoontquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb liever een auto die door mijn garage is onderhouden, dan door een slechte dealer
Leuk idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Is het trouwens niks om in de volgende OP alle users met hun autootje neerzetten?
1 en 6 staan wel op de oprit...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Het lijstje van de 1, 6, 8 en X-varianten is nog angstaanjagend leeg
Heeft niemand hier zo'n bak?
Ik heb een BMW 650 gs gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Het lijstje van de 1, 6, 8 en X-varianten is nog angstaanjagend leeg
Heeft niemand hier zo'n bak?
PM je auto('s) maar naar mij, dan voeg ik je toe. Ik noteer enkel type en e-nummerquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef rival het volgende:
Wat ik merk is dat meestal mensen die niet al teveel verstand hebben van auto's zeuren om dealeronderhouden auto's...
bij de dealer kunnen net zo goed prutsers zitten als bij elke beunhaas.. ik heb in de loop der jaren dingen gezien of meegemaakt waar je broek van af zakt
ik check de auto gewoon zelf eventjes op de brug en dan zie ik wel of er goed voor gezorgt is of niet... als je al bijna alle rubbers moet gaan vervangen kan je er vanuit gaan dat er voor de rest ook niet met liefde is behandeld. delaeronderhouden of niet...
eneuhmm... waar is dat lijstje waar over gesproken wordt? kan ik nog even wat "sloeber"bakken toevoegen
Lijkt me ook, gewoon garage Z. Die komt eerlijk, betrouwbaar en vakkundig op me over iig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:53 schreef SingleCoil het volgende:
Wij hadden bij onze 518i iig een volledig gestempeld dealerboekje, dat zegt wellicht niet alles maar geeft toch vertrouwen. Ik geloof best dat een vakgarage of een mannetje het ook goed kan, maar daar zou ik dat vertrouwen toch minder hebben.
Ik zit er zelf overigens hard aan te denken ons onderhoud bij een vakgarage in de buurt te doen, dat scheelt toch een hoop centen, en ik verwacht dat wij toch de laatste eigenaren van deze auto zijn. Dus dan ook maar geen dealer-onderhoud.
Zorg wel dat de sensor juist staat, ze draaien soms wel eens omquote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doet die van mij ook, terwijl ik een nieuwe sensor heb geplaatst. Waarschijnlijk ergens een open kabel of iets dergelijks, geen zin om dat nu uit te zoeken aangezien het te koud is.
Mooie E30 Youp.
Ik zal morgen 's een fotoverslagje plaatsen van het vervangen van m'n veertjes gister.
Vanaf 2001 (De facelift)quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef rival het volgende:
ik heb besloten voor een E39 te gaan (5 serie 1995-2003)
vanaf welk jaar is die standaard met angel eyes? wie weet dit?
sorry hoor. maa dat is bmw eigen.... ga ergens anders de onwetende uithangenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef SingleCoil het volgende:
Brrr... angel eyes...ik bedoel...leuk, voor op je ouwe celica...wil je er mss ook nog van die kijk-mij-in-mijn-a6-ledbalkjes onder?
Huh? Ik reed al in een E39 toen jij je rijbewijs nog niet eens hadquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
sorry hoor. maa dat is bmw eigen.... ga ergens anders de onwetende uithangen
Je kunt ook gewoon een model uit 1997 ofzo halen en daar de facelift (bumpers, koplampen etc) op zetten.quote:
Maar je reageert wel alsof hij angel eyes in zijn Golf wil proppen.quote:Huh? Ik reed al in een E39 toen jij je rijbewijs nog niet eens had En angel eyes zijn lelijk, dat is geen kwestie van smaak maar een kwestie van fatsoen
Gelukkig heet het "corona verlichting" en ziet het er op de gemiddelde BMW waar het standaard op geleverd wordt erg stijlvol uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Huh? Ik reed al in een E39 toen jij je rijbewijs nog niet eens hadEn angel eyes zijn lelijk, dat is geen kwestie van smaak maar een kwestie van fatsoen
lul dan niet zo slap over een celica en A6 ledjes.. kleuterquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Huh? Ik reed al in een E39 toen jij je rijbewijs nog niet eens hadEn angel eyes zijn lelijk, dat is geen kwestie van smaak maar een kwestie van fatsoen
zat ik inderdaad ook al aan te denken. de body is natuurlijk gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een model uit 1997 ofzo halen en daar de facelift (bumpers, koplampen etc) op zetten.
Juist, me broer heeft ook een model uit 97 met de facelift uit 2001 (foto's op pagina 2.)quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
zat ik inderdaad ook al aan te denken. de body is natuurlijk gewoon hetzelfde
Wat een bak! ja daar zie ik mezelf wel inquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Juist, me broer heeft ook een model uit 97 met de facelift uit 2001 (foto's op pagina 2.)
Hoezo? Het is lelijk, domme bling-bling, negergedoe...brrrr...mss ook nog ledjes onder de drempels ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
lul dan niet zo slap over een celica en A6 ledjes.. kleuter
huh? ik had het over de celica, in overdrachtelijk zin...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef Row-1 het volgende:
Maar je reageert wel alsof hij angel eyes in zijn Golf wil proppen.
...en hele brede velgen, ook?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een bak! ja daar zie ik mezelf wel in![]()
en dan zilver of zwart!![]()
Wat kom jij hier in hemelsnaam doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...en hele brede velgen, ook?
Nou ja, ieder z'n smaak dan maar.
tja...ieder z'n smaak, zei k al. Wat is er raar aan dat ik angel eyes niet mooi vind?En als ik daar een grapje over maak, moet ik dan maar oprotten? Je kunt ook iets minder gevoelig reageren natuurlijk...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:05 schreef metallicattim het volgende:
sjezus man, rot een eind op, echt triest dat je het nodig hebt om op internet andere af te gaan zeiken... triest....
Nee maar omdat 1 iemand angel eyes wil wat tegenwoordig standaard bij BMW zit verwacht jij ook dat ie er meteen een pauperbak van gaat maken met "brede" velgen etc.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...ieder z'n smaak, zei k al. Wat is er raar aan dat ik angel eyes niet mooi vind?En als ik daar een grapje over maak, moet ik dan maar oprotten? Je kunt ook iets minder gevoelig reageren natuurlijk...
tja...dat was een beetje de grap...ok...misschien minder leuk dan toen ik het intiktequote:Op donderdag 21 januari 2010 14:24 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Nee maar omdat 1 iemand angel eyes wil wat tegenwoordig standaard bij BMW zit verwacht jij ook dat ie er meteen een pauperbak van gaat maken met "brede" velgen etc.
heel breed niet, wel breder en groter dan standaardquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...en hele brede velgen, ook?
Nou ja, ieder z'n smaak dan maar.
zo breng je het alweer beter, je leert het wel kleuterquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...ieder z'n smaak, zei k al. Wat is er raar aan dat ik angel eyes niet mooi vind?En als ik daar een grapje over maak, moet ik dan maar oprotten? Je kunt ook iets minder gevoelig reageren natuurlijk...
1 maatje groter dan standaard is meestal wel mooi. Als ze echt uit gaan puilen is het stijlvolle wel weg, vind ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
heel breed niet, wel breder en groter dan standaard
hemel zij dank!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
zo breng je het alweer beter, je leert het wel kleuter
Oh je bent aan het werk... vandaar dat hij aandacht te kort komtquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef Alicey het volgende:
Helaas ben ik aan het werk, anders had ik SingleCoil wel even meegenomen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef Alicey het volgende:
Helaas ben ik aan het werk, anders had ik SingleCoil wel even meegenomen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef Alicey het volgende:
Helaas ben ik aan het werk, anders had ik SingleCoil wel even meegenomen.
Misschien is er wel ergens een gitaristentopic.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
kan gvd nooit ff rustig in me eentje rellen...
Is deze auto nu veel hoger/groter, of is de foto alleen raar genomen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef Catch22- het volgende:
En weer terug lief doen jonges!
[ afbeelding ]
Ik gok groothoek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is deze auto nu veel hoger/groter, of is de foto alleen raar genomen?
Ik zie niet zo waarom het bij het ene merk wél mooi zou staan en bij het andere niet...maar goed, smaken verschillen, ik vind die nieuwe bimmers so-wie-so niet zo mooi, bij mij stopt 't bij de e39. Voor de "gewone" modellen dan, 1-3-5-7. De nieuwe 3-coupe heeft nog wel wat maar het echte stijlvolle duitse karakter is er wel een beetje af, dat eindigt toch wel bij de E38/E39.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk bij een niet-verpauperde E39 ook best mooi die Coronaverlichting. Als het weer op een Golfje zit of op een ander merk auto is het inderdaad pauperachtig. Bij een E39 (of nieuwe Bimmers) vind ik 't wel stijlvol (mits auto origineel).
Inderdaad; smaken verschillenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zie niet zo waarom het bij het ene merk wél mooi zou staan en bij het andere niet...maar goed, smaken verschillen, ik vind die nieuwe bimmers so-wie-so niet zo mooi, bij mij stopt 't bij de e39. Voor de "gewone" modellen dan, 1-3-5-7. De nieuwe 3-coupe heeft nog wel wat maar het echte stijlvolle duitse karakter is er wel een beetje af, dat eindigt toch wel bij de E38/E39.
Maar wie weet wat er nog komt, de nieuwste modellen zien er wel weer wat stijlvolleer uit...
850i zeker?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:21 schreef MrTorture het volgende:
Doe mij maar een E31 8-serie
En een grote bankrekening om de benzine te kunnen betalen
Maar dat vind ik juist een grote komedie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef Row-1 het volgende:
Mensen die Golf rijden, DIE kunnen pas kopiëren. Met hun Audi A8 velgjes en grilletjes. Bah..
Het zou echter leuk zijn als ze vooral hun eigen voorkomen als voorbeeld nemen en in mindere mate datgene wat de concurrentie maakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef Catch22- het volgende:
Achjoh, iedereen moet elkaar kopieren om niet te veel uit de maat te lopen...
Een bedrijf als Pagani wel, maar BMW kan gewoon niet TE extreem veranderen.
Het is ook om te lachen. maar dan om het UIT te lachen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist een grote komedie.
Ja, precies.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Het is ook om te lachen. maar dan om het UIT te lachen.
Een 5er uit '88, is dat al net een E34, of is dat nog een E28?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef SingleCoil het volgende:
kweenie, het is volgens mij ook een beetje te wijten aan het populisme dat bij de huidige tijdgeest hoort. Vergelijk de 5-series van 1988 eens met de toenmalige top-middenklassers van bijv. audi en citroen. Enorm verschil! Maar tegenwoordig moet alles op alles lijken, want de schaal waarop het ontwerp terugverdient met worden is dermate groot dat niemand zich een stijlfout kan veroorloven...dus dan maar allemaal hetzelfde achterlichtje, dezelfde wigvorm, dezelfde voorruithoek, dezelfde twee uitlaatjes, noe maar op...want zeg nou zelf, jij wilt toch ook niet in een auto rijden "met van die aparte achterlichten"?
Persoonlijk vind ik de E34 de meest lelijke 5-serie ooit gemaakt; het vreselijke van de jaren '80 druipt er nog van uit. De E39 daarentegen vind ik tijdloos en stijlvolquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef Catch22- het volgende:
\Wss een e34, volgens wikipedia is hij in januari voorgesteld.
Wel wonderlijk dat een E34 veel minder gedateerd lijkt dan een e30, terwijl ze eigenlijk maar weinig verschillen.
Helemaal een nette, orginele e34 met een mooie lak en goede velgen ziet er nog modern uit. Nu zijn ze ook tot '96 gemaakt, maar dan nog
Nou....quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef SingleCoil het volgende:
want zeg nou zelf, jij wilt toch ook niet in een auto rijden "met van die aparte achterlichten"?
Dat magquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de E34 de meest lelijke 5-serie ooit gemaakt; het vreselijke van de jaren '80 druipt er nog van uit. De E39 daarentegen vind ik tijdloos en stijlvol
Hoe kan je dat nou zeggen? De E28 heeft dat juist veel erger vooral qua achterkant.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de E34 de meest lelijke 5-serie ooit gemaakt; het vreselijke van de jaren '80 druipt er nog van uit.
Met al dat chrome vind ik de E28 juist jaren '70. Wat (voor mij) kenmerkend is voor de jaren '80 is het vierkante, alles vierkant. Ik vind dit nauwelijks op de E28 slaan (er zitten uiteraard wel '80s stijlelementen inquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen? De E28 heeft dat juist veel erger vooral qua achterkant.
Kijk, dat is nou een kwestie van smaak. Mijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de E34 de meest lelijke 5-serie ooit gemaakt; het vreselijke van de jaren '80 druipt er nog van uit. De E39 daarentegen vind ik tijdloos en stijlvol
Waarschijnlijk was het ook een droom van een auto voor de lokale pomphouderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een kwestie van smaak. Mijnheeft een prachtige donkerblauwe E34 uit '95, ik vind 'm prachtig! Ik heb verschillende E39's gereden, vooral de 540i was een droom van een auto, maar écht mooi, nee...
Gewoon een proefritje doen, onderweg ergens stoppen en dan op je gemak met het onderhoudsboekje er bij alles controleren. Je kunt altijd nog nee zeggen dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Een E24 635csi ja
Maar omdat de vraagprijs zo laag is (in mijn ogen) twijfel ik eraan of ik het wel moet doen. Eén ding is wel zeker, mocht ik het doen gaat er een groter deel van m'n geld naar de pomphouder
ik dacht ook aan de gaskabel maar dat zou niet verklaren waarom hij niet op toeren komt als je gas geeft...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik kan gewoon normaal gas geven in ieder geval.
Je gaspedaal veert ook normaal terug?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik kan gewoon normaal gas geven in ieder geval.
Yup. Ik zal nog wel even naar gaan kijken dan, wel apart.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaspedaal veert ook normaal terug?
E34 is niet zozeer fraai maar wel heel erg BMW. De voorover hangende neus en de ronde koplampen ogen agressief. De E30 en E34 worden vaak gebruikt als circuitauto en niet zonder reden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat magik vind hem echt mooi. Heb een e34 met de v8 neus gehad, rijdt echt super
Die jaquote:
Ik hoorde van iemand die 'm heeft (of de auto was van z'n ouders) dat dit erg tegenviel. De auto komt wel vooruit, maar minder snel dan dat je zou willen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die jaDie komt wel vooruit, zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |