Wat voor één?! Picsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef teamlead het volgende:vandaag mijn eerste BMW ever aangeschaft
![]()
tvp ter lering ende vermaeck dus
Compact is niet helemaal mijn ding, maar gefeliciteerd met je eerste autotjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:24 schreef teamlead het volgende:
dat die bumpers niet meegespoten zijn is inderdaad jammer, maarja.. je moet ergens beginnen. Dat paars vind ik juist wel een pluspunt
O wacht, ik las eerste auto in plaats van eerste BMW. Oopsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik denk niet dat het z'n eerste auto is
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O wacht, ik las eerste auto in plaats van eerste BMW. Oops.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef k_man het volgende:
Er staan weer wat nieuwe foto's van de bolide op m'n Flickr.
Voor een paarse 318 tds compact? Hmm, is een lastige keuze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor een paarse 318 tds compact? Hmm, is een lastige keuze.Maar ze zijn beide paars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo m'n tuf-tuf maar even afspoelen, vooral in de wielkasten. Al dat pekel krijg ik de kriebels van.
wel een 325 automaat coupequote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef SameOldGrind het volgende:
als iemand nog een goede e36 coupe 318iS weet staan....
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Hyperdude het volgende:
Die suffe letters moet er je toch af slopen.![]()
Of nog beter, optie 320:
[ afbeelding ]
25km te kort om het blok goed op te warmen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ga trouwens een stuk karton oid. voor mijn radiator plaatsen. Ding wordt wel netjes warm, maar het kan beter. Rij 25 km snelweg heen en 25 km snelweg terug, en dat is momenteel te kort om het blok goed op te warmen. 330i heb je redelijk snel wat zooi op je olievuldeksel als ie niet lekker warm wordt: condenswater.
Ik weet dat dat verschil maakt, maar we hadden het over warmlopen....dus dan rijd je per definitie niet hardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je 25 km snelweg rijdt met 120 of met 220 maakt wel verschil hoor, qua warmte van de motor. Natuurlijk niet als het blok ijskoud is al naar de 220, maar ik neem aan dat hij niet bedoelt dat pas na 25km z'n motor op de goede temperatuur zit.
we hebben een E36 staan. 325 automaat coupe. bordauxrood. km stand is nu (ik gok want mijn maat rijdt ermee) 165.000...quote:
Mijn watertemperatuurmetertje zit vaak echt al binnen een km of 3 á 4 rechtop, dus tsjah. Nou staat de watertemperatuurmeter van een E30 alleen nooit volledig rechtop, altijd een beetje scheefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:55 schreef Hyperdude het volgende:
Waar moet ik "hard rijden" momenteel?![]()
10 km warmrijden lijkt mij sowiezo momenteel wat kort. Vuistregel voor een minimale voldoende olietemperatuur kan je ongeveer 2 keer zoveel kms. aanhouden als waarbij je watertemperatuurmeter rechtop staat.
Bij een wat groter blok duurt het wat langer vvoordat ie wrm is als bij een 1.2 Polo oid. Vorig jaar preventief de thermostaat vertvangen; die werkt gewoon goed/normaal.
Bij de M54B30 krijg je snel wat "mayonaise/witte chocolade"aan de binnenkant van je olievuldeksel; dat is geen koppakkingprobleem, maar condens. Dat is iedere winter zo, totdat je een keer op 1 dag een tank grotendeels leegrijdt.
En de prijsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
we hebben een E36 staan. 325 automaat coupe. bordauxrood. km stand is nu (ik gok want mijn maat rijdt ermee) 165.000...
4 inclusief tweeters als ik het me goed herinner. Hier in de E46 komt het geluid iig ook van achter dacht ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij heb ik een standaard BMW systeem. Dat Audio System is wel nice en niet zo duur, maar dat zijn dan 2 speakers ofzo? Hoeveel speakers zitten er eigenlijk normaal in die E46 dan?
Dankje, foto's heb ik zelf gemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef Maharbal het volgende:
Erg mooie foto's.
En auto uiteraard.
Haha, zou best willen, maar Eindhoven - Leeuwarden is toch wel een heel eind rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef Maharbal het volgende:
Je mag langskomen om foto's te schieten van mijn auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |