Volgens mij wel jah.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef SameOldGrind het volgende:
die heb ik ook in dezelfde kleur? arktissilber metallic?
Als ik ooit die kant op moet.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Haha, zou best willen, maar Eindhoven - Leeuwarden is toch wel een heel eind rijden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef dnzl het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
316 met wat M-opties, geen idee wat precies maar hij rijdt heerlijk![]()
Van eerste eigenaar (mijn opa). Altijd rustig in gereden en in de garage gestaan (met door oma gebreid kleed eroverheen).
Ziet er zeer netjes uit, heb je wat meer foto's?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef dnzl het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
316 met wat M-opties, geen idee wat precies maar hij rijdt heerlijk![]()
Van eerste eigenaar (mijn opa). Altijd rustig in gereden en in de garage gestaan (met door oma gebreid kleed eroverheen).
Vergeet je niet dat Lowlands dan is ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef metallicattim het volgende:
Voor de E30 liefhebbers, de E30 Summer Meet 2010 zal dit jaar plaatsvinden op Zondag 22 augustus
Meer info volgt nog binnenkort, zie ook het infotopic: http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=49&t=19226
www.E30SummerMeet.nl heeft ook een make-over nodig, gebeurt ook z.s.m.
dat zijn toch die velgen die standaard vaak op e46 zitten, 17 inch? vind ze er prima uitzienquote:Op zondag 17 januari 2010 23:48 schreef Twista101 het volgende:
Heb nu een jaar een E36 in mijn bezit, nooit echt iets aan willen veranderen. Maar de laatste tijd kriebelt het toch wel, ik wil af van die wieldoppen en er siervelgen op laten zetten. Na veel zoeken online (wat een ramp is dat) vind ik dit tot nu toe een aardige keuze:
[ afbeelding ]
(snelle fotoshop)
Ik heb er geen ervaring mee, maar aangezien het geluid in dat geval veroorzaakt wordt door slippen, wat meestal wordt veroorzaakt door een te lage spanning, zou ik denken van wel. De spanning wordt tenslotte niet vanzelf hoger naar mate er meer gereden wordt..quote:Op maandag 18 januari 2010 10:20 schreef MrTorture het volgende:
Ja ook mijn eerste gedachte, maar blijf je die na een flinke rit nog horen dan?
Zou er veel overlap zijn tussen BMW-rijders en alternatieve linkse emo-hippies?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat Lowlands dan is ?
Dat niet, maar wel tussen forumleden en linkse emo hippiesquote:Op maandag 18 januari 2010 13:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou er veel overlap zijn tussen BMW-rijders en alternatieve linkse emo-hippies?
Bedankt!quote:Op maandag 18 januari 2010 07:48 schreef SameOldGrind het volgende:
[..]
dat zijn toch die velgen die standaard vaak op e46 zitten, 17 inch? vind ze er prima uitzien
Je noemt jezelf nu een linkse emo hippie? Je bent immers een forumlidquote:Op maandag 18 januari 2010 13:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel tussen forumleden en linkse emo hippies
Door wrijving wordt de snaar warmer waardoor die meer grip heeft op de poelie.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar aangezien het geluid in dat geval veroorzaakt wordt door slippen, wat meestal wordt veroorzaakt door een te lage spanning, zou ik denken van wel. De spanning wordt tenslotte niet vanzelf hoger naar mate er meer gereden wordt..
Ehhhh uitzondering, regelquote:Op maandag 18 januari 2010 15:19 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Je noemt jezelf nu een linkse emo hippie? Je bent immers een forumlid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |