Dus nemen we maar een grotere.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:52 schreef SingleCoil het volgende:
Prachtige auto! Ik ben zelf aan het kijken naar een wat nieuwere, E38 2.8 of 3.0 . (mijn E34 is door mijn vriendinnetje ingepikt). Heb je deze zelf uit Duitsland gehaald?
Nee, de ultieme kappersauto is de Audi TT Roadsterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Een 3-compact of een 116i? Kappersauto's
Correctie: het pre-facelift model! De nieuwe vind ik best te pruimenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, de ultieme kappersauto is de Audi TT Roadster
Mijn theorie van BMW-rijders gaat nog steeds op. Er rijden drie type rijders rond:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Catch22- het volgende:
Als BMW rijder (dus turken/mocrobak-rijder) een auto veroordelen is errug dom
Kapperquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Correctie: het pre-facelift model! De nieuwe vind ik best te pruimen.
Jij bent een combinatie van 1 en 2?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mijn theorie van BMW-rijders gaat nog steeds op. Er rijden drie type rijders rond:
1 Kakkers
2 Liefhebbers
3 Paupers
Weet je wat voor volk meestal in een 7-serie rijdt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Een 3-compact of een 116i? Kappersauto's
Nee, gewoon een Smart.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, wat wil je dan? Een 3-compact of een 116i? Kappersauto's
Ja weet ik, daarom zeg ik houden zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Serieus; op één foto heb je helemaal geen hoofd
Effectief, hè? Ik zie 'm al bijna voor de deur staan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is vooral de manier waarop je het brengt dat je een nieuwe auto wil.
jammer dat ze zo verschrikkelijk duur zijn om te hebben...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Effectief, hè? Ik zie 'm al bijna voor de deur staan...
[ afbeelding ]
bijvoorbeeld...
Dat kan niet, er is nooit plek.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
Effectief, hè? Ik zie 'm al bijna voor de deur staan...
Die 7's blijven mooi.quote:
Tja, dat vraag ik me nou af, hè? Ik rij nu in een Passat CCquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jammer dat ze zo verschrikkelijk duur zijn om te hebben...
Is praktisch niet elke BMW niet goedkoop om te hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jammer dat ze zo verschrikkelijk duur zijn om te hebben...
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je op dat plaatje doelt.
Ik vraag me af of er veel verschil is tussen de betrouwbaarheid van een E28 en een E39quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee
Ik ben nu wel een beetje langzaam aan het kijken voor een e39, aangezien m'n e28 niet erg betrouwbaar is
Ik wil weten wat ze kosten en in welke staat ze zijn; zodat ik weet hoe lang ik moet sparen
Ik heb er verschillende gehad, mijn eerste was een 525TDS E39, Jeans Blauw Exec. Lekkere auto, reed iets harder dan ik dacht in een natte bocht dus beng...daarna een 528i E39, donkerblauw, wilde nooit zo klikken tussen ons. Maar moest toch nog een jaar doorrijden want zat nogal een levertijd op mijn nieuwe, een 540i E39, donkergroen mica-metallic, lichtgrijs nappa leer, exec II met alles er op en er aan, wat een fantastische auto was dat zeg! Wel een beetje duur in de leasequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef tha_rizzo het volgende:
5-serie ftw!
Die 7's verbruiken veel, zijn zwaar (ergo; veel wegenbelasting en meer belasting op je onderdelen), ridicuul hoge nieuwprijs (hoge verzekering), usw...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik me nou af, hè? Ik rij nu in een Passat CC(van de zaak), die kost 1100 eur in de maand, ex de BTW en brandstof, dus zeg maar een kleine 1500. Daar koop je iedere maand een andere 7 voor
Dus duur...tja...
Och, een 3-serie valt meestal wel meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is praktisch niet elke BMW niet goedkoop om te hebben?
Zeker als je alles door de dealer laat doen.
Ook prijs van onderdelen ligt hoger dan bijv. Peugeot.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die 7's verbruiken veel, zijn zwaar (ergo; veel wegenbelasting en meer belasting op je onderdelen), ridicuul hoge nieuwprijs (hoge verzekering), usw...
Anders had ik er allang 1 gehad. Mensen gaan vaak met 7's (en met 5-series) de fout in. De aanschafprijs is nihiel, alleen de verdere kosten lopen vrij hoog op.
[..]
Och, een 3-serie valt meestal wel mee
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:53 schreef Catch22- het volgende:
En de onderdelen zijn vrij aan de prijs, maar gelukkig gaat er maar weinig kapot aan (als je normaal doet) ivm een peug.
Voor de doorverkoop van een E28 maakt het m.i. niet een wereld van verschil. Zo'n ding wordt door een liefhebber gekocht, en als jij bonnetjes van onderdelen etc. kunt overleggen dan weet hij dat jij al het onderhoud en dergelijke netjes hebt laten plegen. Liefhebbers snappen vaak ook wel dat die dingen worden gemonteerd door een handige garage-kennis die bijbeunt na z'n werk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bij mij gaat praktisch alles kapoet
Maar voor de doorverkoop staat 't wel beter als je 'm dealer hebt onderhouden
Eigenlijk wil je een auto die altijd goed rijdt en geen problemen vertoontquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb liever een auto die door mijn garage is onderhouden, dan door een slechte dealer
Leuk idee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Is het trouwens niks om in de volgende OP alle users met hun autootje neerzetten?
1 en 6 staan wel op de oprit...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Het lijstje van de 1, 6, 8 en X-varianten is nog angstaanjagend leeg
Heeft niemand hier zo'n bak?
Ik heb een BMW 650 gs gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Het lijstje van de 1, 6, 8 en X-varianten is nog angstaanjagend leeg
Heeft niemand hier zo'n bak?
PM je auto('s) maar naar mij, dan voeg ik je toe. Ik noteer enkel type en e-nummerquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef rival het volgende:
Wat ik merk is dat meestal mensen die niet al teveel verstand hebben van auto's zeuren om dealeronderhouden auto's...
bij de dealer kunnen net zo goed prutsers zitten als bij elke beunhaas.. ik heb in de loop der jaren dingen gezien of meegemaakt waar je broek van af zakt
ik check de auto gewoon zelf eventjes op de brug en dan zie ik wel of er goed voor gezorgt is of niet... als je al bijna alle rubbers moet gaan vervangen kan je er vanuit gaan dat er voor de rest ook niet met liefde is behandeld. delaeronderhouden of niet...
eneuhmm... waar is dat lijstje waar over gesproken wordt? kan ik nog even wat "sloeber"bakken toevoegen
Lijkt me ook, gewoon garage Z. Die komt eerlijk, betrouwbaar en vakkundig op me over iig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:53 schreef SingleCoil het volgende:
Wij hadden bij onze 518i iig een volledig gestempeld dealerboekje, dat zegt wellicht niet alles maar geeft toch vertrouwen. Ik geloof best dat een vakgarage of een mannetje het ook goed kan, maar daar zou ik dat vertrouwen toch minder hebben.
Ik zit er zelf overigens hard aan te denken ons onderhoud bij een vakgarage in de buurt te doen, dat scheelt toch een hoop centen, en ik verwacht dat wij toch de laatste eigenaren van deze auto zijn. Dus dan ook maar geen dealer-onderhoud.
Zorg wel dat de sensor juist staat, ze draaien soms wel eens omquote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doet die van mij ook, terwijl ik een nieuwe sensor heb geplaatst. Waarschijnlijk ergens een open kabel of iets dergelijks, geen zin om dat nu uit te zoeken aangezien het te koud is.
Mooie E30 Youp.
Ik zal morgen 's een fotoverslagje plaatsen van het vervangen van m'n veertjes gister.
Vanaf 2001 (De facelift)quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef rival het volgende:
ik heb besloten voor een E39 te gaan (5 serie 1995-2003)
vanaf welk jaar is die standaard met angel eyes? wie weet dit?
sorry hoor. maa dat is bmw eigen.... ga ergens anders de onwetende uithangenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef SingleCoil het volgende:
Brrr... angel eyes...ik bedoel...leuk, voor op je ouwe celica...wil je er mss ook nog van die kijk-mij-in-mijn-a6-ledbalkjes onder?
Huh? Ik reed al in een E39 toen jij je rijbewijs nog niet eens hadquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
sorry hoor. maa dat is bmw eigen.... ga ergens anders de onwetende uithangen
Je kunt ook gewoon een model uit 1997 ofzo halen en daar de facelift (bumpers, koplampen etc) op zetten.quote:
Maar je reageert wel alsof hij angel eyes in zijn Golf wil proppen.quote:Huh? Ik reed al in een E39 toen jij je rijbewijs nog niet eens had En angel eyes zijn lelijk, dat is geen kwestie van smaak maar een kwestie van fatsoen
Gelukkig heet het "corona verlichting" en ziet het er op de gemiddelde BMW waar het standaard op geleverd wordt erg stijlvol uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Huh? Ik reed al in een E39 toen jij je rijbewijs nog niet eens hadEn angel eyes zijn lelijk, dat is geen kwestie van smaak maar een kwestie van fatsoen
lul dan niet zo slap over een celica en A6 ledjes.. kleuterquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Huh? Ik reed al in een E39 toen jij je rijbewijs nog niet eens hadEn angel eyes zijn lelijk, dat is geen kwestie van smaak maar een kwestie van fatsoen
zat ik inderdaad ook al aan te denken. de body is natuurlijk gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een model uit 1997 ofzo halen en daar de facelift (bumpers, koplampen etc) op zetten.
Juist, me broer heeft ook een model uit 97 met de facelift uit 2001 (foto's op pagina 2.)quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
zat ik inderdaad ook al aan te denken. de body is natuurlijk gewoon hetzelfde
Wat een bak! ja daar zie ik mezelf wel inquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:39 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Juist, me broer heeft ook een model uit 97 met de facelift uit 2001 (foto's op pagina 2.)
Hoezo? Het is lelijk, domme bling-bling, negergedoe...brrrr...mss ook nog ledjes onder de drempels ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
lul dan niet zo slap over een celica en A6 ledjes.. kleuter
huh? ik had het over de celica, in overdrachtelijk zin...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef Row-1 het volgende:
Maar je reageert wel alsof hij angel eyes in zijn Golf wil proppen.
...en hele brede velgen, ook?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een bak! ja daar zie ik mezelf wel in![]()
en dan zilver of zwart!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |