quote:Op zondag 20 december 2009 12:04 schreef seventhseagulll het volgende:
Zo, gisteren had ik vooral last van het uitglijden, met de kou had ik niet zoveel problemen.
Hier dooit het wel.quote:Op zondag 20 december 2009 14:47 schreef MissSpooky het volgende:
Dooit het al? *checkt ff buiten* Hmm hier valt het wel mee.
Je haalt twee zaken door elkaar. Bij zaterdagbestellers zijn er geen functieschalen, functieschalen komen alleen in de "grote" TNT CAO voor. Wat jij bedoelt zijn de zgn. schaaljaren.quote:Op zondag 20 december 2009 12:10 schreef PMGdJ het volgende:
Ik heb een vraag over de salarisinschaling.
Ik heb een contract als zaterdagbesteller en ben 21 jaar. Ik verdien volgens de CAO 8,51 per uur. In januari wordt ik 22 en ga ik dus uit de leeftijdsschalen naar de functieschalen. Ik werk er al sinds juni 2005. Wordt ik dan ingeschaald op 4 of 5 functiejaren of begin ik opnieuw bij 0 ??
Ik had ook andere plannen (en afspraken, werk normaal nooit op maandag) maar werd er vrijdag door mijn + gebeld dat ik vooral niet moest vergeten dat maandag nu een 'gewone' werkdag isquote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef Bloemhof het volgende:
Morgen lekker vrij, heb nog niks van de Postbode+ gehoord. En heb al andere plannen voor morgen
Kaplaarzen aan en slee mee.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef Deezertje het volgende:
Ben net ff naar buiten geweest (heb me eigen wijk morgen), nou dat wordt een ramp.
Aangezien het vannacht gaat vriezen ligt alle sneeuw er nog in, en de sneeuw is hoger dan mijn schoenen, zowat tot aan de enkels.. ben benieuwd hoe ik daar lopend met de fiets doorheen kom
En normaal?quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Bloemhof het volgende:
Ze verwachten volgens Intranet ongeveer 23 miljoen poststukken, dus bereid je alvast voor!
lopen zal jequote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef gelestipjes het volgende:
Wat kunnen we morgen verwachten qua hoeveelheid post?
Rond de 4 miljoen?quote:
Absurd veel kerstkaartjes en heel weinig gewone post.quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef gelestipjes het volgende:
Wat kunnen we morgen verwachten qua hoeveelheid post? Ongeveer net zoveel als op alle dagen vorige week, of zijn het nu echt voornamelijk kerstkaartjes?
Dat komt dan gem. op 3 poststukken per huishouden.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Bloemhof het volgende:
Ze verwachten volgens Intranet ongeveer 23 miljoen poststukken, dus bereid je alvast voor!
Hier ook!quote:Op maandag 21 december 2009 09:13 schreef Nosh het volgende:
Sneeuwvrij hier.
Ik denk sneeuwvrij als in vrij vanwege de sneeuw.quote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef MissSpooky het volgende:
Sneeuwvrij?? Lucky bastards, hier ligt nog veeeel.
Ik heb vandaag maar een klein wijkje.
Ojaquote:Op maandag 21 december 2009 12:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik denk sneeuwvrij als in vrij vanwege de sneeuw.
Ik las het eerst ook zoals jij het las hoor
Sterkte alvastquote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef MissSpooky het volgende:
Niet zo negatief denken jij! (Want morgen moet ik ook werken)
Dat had ik zaterdag, da's écht een rotgevoel ja!quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Sapphira het volgende:
Alles doet pijn! Ik kwam net binnen en mijn vingers begonnen de ontdooien wat doet dat f*cking veel pijn!![]()
Even nog een x postenquote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef Jojoortje het volgende:
Aangezien ik nog nooit kleren heb besteld van de TNTPost, wilde ik die graag bestellen.
Moest dat via hier? ---> www.workwearweb.nl/TNTPost
Want die site geeft de hele tijd aan dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord verkeerd is
Maar je kunt ook vragen of een overplaatsing mogelijk is.quote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Je krijgt een jaarcontract, maar die kan je elke maand opzeggen.
Dus zeg je 10 januari op, dan is uiterlijk 10 februari je laatste werkdag
Deze maand krijg je ze van novemberquote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Sapphira het volgende:
Weet iemand wanneer we overuren betaald krijgen? Deze maand krijgen we dan overuren van november of december?
Ja, maar het werkt met punten die je pas na een paar jaar krijgt. Beter ga je gewoon naar je teamcoach die voor jou een standaard pakket besteld. of je kijkt of er nog wat gebruikte zou ligt.quote:
Dan doe je op zo'n dag als vandaag toch iets niet goed. Of je wordt uitgebuit door je teamcoach.quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef SharQueDo het volgende:
Wat een kutdag vandaag. Vanaf 0830 tot 1730 bij de weg. Op m'n fiets ja.![]()
Het ergste vond ik niet de sneeuw maar die pauper Gamma-reclame weer.Wat maken ze die ondingen toch groot en onhandig.
Ah oke thanks, dat vormt dus geen probleem meer!quote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Je krijgt een jaarcontract, maar die kan je elke maand opzeggen.
Dus zeg je 10 januari op, dan is uiterlijk 10 februari je laatste werkdag
Sowieso begint het me behoorlijk op te breken, zulk relatief zwaar werk (voor mijn doen) elke dag van 0900 tot 1700. Ik zal morgen eens aan kaarten of ik niet (een tijdje) halve dagen kan werken.quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan doe je op zo'n dag als vandaag toch iets niet goed. Of je wordt uitgebuit door je teamcoach.
Bij ons was om 13:00 alles de deur uit.
Werk er al ruim 2 jaar hequote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ja, maar het werkt met punten die je pas na een paar jaar krijgt. Beter ga je gewoon naar je teamcoach die voor jou een standaard pakket besteld. of je kijkt of er nog wat gebruikte zou ligt.
Wat is jouw dagindeling dan? Of alleen buiten?quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sowieso begint het me behoorlijk op te breken, zulk relatief zwaar werk (voor mijn doen) elke dag van 0900 tot 1700. Ik zal morgen eens aan kaarten of ik niet (een tijdje) halve dagen kan werken.
Alleen buiten. Heel af en toe 's ochtends nog ff zetten als het nog niet klaar is.quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is jouw dagindeling dan? Of alleen buiten?
Hoeveel wijken heb je dan wel niet?quote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Alleen buiten. Heel af en toe 's ochtends nog ff zetten als het nog niet klaar is.
idd! met zo'n half voorkantjequote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef SharQueDo het volgende:
Wat een kutdag vandaag. Vanaf 0830 tot 1730 bij de weg. Op m'n fiets ja.![]()
Het ergste vond ik niet de sneeuw maar die pauper Gamma-reclame weer.Wat maken ze die ondingen toch groot en onhandig.
De hele dag op straat WTFquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Alleen buiten. Heel af en toe 's ochtends nog ff zetten als het nog niet klaar is.
Morgen Karwei als HAH met 15% korting stickers, ook allemaal met zo'n (net wat hardere) flapje....quote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd! met zo'n half voorkantjegaat allemaal dubbel!
Mij werd beloofd de hele week geen HAH meer, dus dan mogen ze dat lekker zelf doen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Morgen Karwei als HAH met 15% korting stickers, ook allemaal met zo'n (net wat hardere) flapje....
ze zijn wel kanjers bij de Intergamma als het om de meest irritante folders gaat...
Kun je niet beter naar het dichtstbijzijnde depot gaan? Of ken je toevallig iemand die daar werkt?quote:Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef Gauner het volgende:
Al paar keer online proberen aan te melden voor zaterdagbesteller maar krijg steeds maar foutmelding.
Ja daar zat ik ook al aan te denken, kan ik morgen het beste zelf even langsgaan inderdaad. Bedoel je met depot een tnt postkantoor?quote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je niet beter naar het dichtstbijzijnde depot gaan? Of ken je toevallig iemand die daar werkt?
Zo'n sorteercentra bedoel ik, waar de post gesorteerd wordtquote:Op maandag 21 december 2009 20:59 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken, kan ik morgen het beste zelf even langsgaan inderdaad. Bedoel je met depot een tnt postkantoor?
Ken helaas niemand die er werkt..
Ah oke, heb je misschien een linkje oid waar die overal in Nederland liggen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n sorteercentra bedoel ik, waar de post gesorteerd wordt
- http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ah oke, heb je misschien een linkje oid waar die overal in Nederland liggen?
Vraag het me af. Zit zelf op Utrecht Herculesplein en daar is niet bezorgd vandaag, maar de weeromstandigheden worden alleen maar kutter als deze sneeuw vannacht in ijzel veranderd. En de post moet toch een keer gelopen worden.quote:Op maandag 21 december 2009 22:25 schreef Troeta het volgende:
TokenW, ben je nou ziekgemeld dan??
Ik ga morgen echt niet lopen, wat ze ook zeggen...........maar denk ook niet dat het hoeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |