quote:Op zondag 20 december 2009 12:04 schreef seventhseagulll het volgende:
Zo, gisteren had ik vooral last van het uitglijden, met de kou had ik niet zoveel problemen.
Hier dooit het wel.quote:Op zondag 20 december 2009 14:47 schreef MissSpooky het volgende:
Dooit het al? *checkt ff buiten* Hmm hier valt het wel mee.
Je haalt twee zaken door elkaar. Bij zaterdagbestellers zijn er geen functieschalen, functieschalen komen alleen in de "grote" TNT CAO voor. Wat jij bedoelt zijn de zgn. schaaljaren.quote:Op zondag 20 december 2009 12:10 schreef PMGdJ het volgende:
Ik heb een vraag over de salarisinschaling.
Ik heb een contract als zaterdagbesteller en ben 21 jaar. Ik verdien volgens de CAO 8,51 per uur. In januari wordt ik 22 en ga ik dus uit de leeftijdsschalen naar de functieschalen. Ik werk er al sinds juni 2005. Wordt ik dan ingeschaald op 4 of 5 functiejaren of begin ik opnieuw bij 0 ??
Ik had ook andere plannen (en afspraken, werk normaal nooit op maandag) maar werd er vrijdag door mijn + gebeld dat ik vooral niet moest vergeten dat maandag nu een 'gewone' werkdag isquote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef Bloemhof het volgende:
Morgen lekker vrij, heb nog niks van de Postbode+ gehoord. En heb al andere plannen voor morgen
Kaplaarzen aan en slee mee.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef Deezertje het volgende:
Ben net ff naar buiten geweest (heb me eigen wijk morgen), nou dat wordt een ramp.
Aangezien het vannacht gaat vriezen ligt alle sneeuw er nog in, en de sneeuw is hoger dan mijn schoenen, zowat tot aan de enkels.. ben benieuwd hoe ik daar lopend met de fiets doorheen kom
En normaal?quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Bloemhof het volgende:
Ze verwachten volgens Intranet ongeveer 23 miljoen poststukken, dus bereid je alvast voor!
lopen zal jequote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef gelestipjes het volgende:
Wat kunnen we morgen verwachten qua hoeveelheid post?
Rond de 4 miljoen?quote:
Absurd veel kerstkaartjes en heel weinig gewone post.quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef gelestipjes het volgende:
Wat kunnen we morgen verwachten qua hoeveelheid post? Ongeveer net zoveel als op alle dagen vorige week, of zijn het nu echt voornamelijk kerstkaartjes?
Dat komt dan gem. op 3 poststukken per huishouden.quote:Op zondag 20 december 2009 21:57 schreef Bloemhof het volgende:
Ze verwachten volgens Intranet ongeveer 23 miljoen poststukken, dus bereid je alvast voor!
Hier ook!quote:Op maandag 21 december 2009 09:13 schreef Nosh het volgende:
Sneeuwvrij hier.
Ik denk sneeuwvrij als in vrij vanwege de sneeuw.quote:Op maandag 21 december 2009 10:19 schreef MissSpooky het volgende:
Sneeuwvrij?? Lucky bastards, hier ligt nog veeeel.
Ik heb vandaag maar een klein wijkje.
Ojaquote:Op maandag 21 december 2009 12:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik denk sneeuwvrij als in vrij vanwege de sneeuw.
Ik las het eerst ook zoals jij het las hoor
Sterkte alvastquote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef MissSpooky het volgende:
Niet zo negatief denken jij! (Want morgen moet ik ook werken)
Dat had ik zaterdag, da's écht een rotgevoel ja!quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Sapphira het volgende:
Alles doet pijn! Ik kwam net binnen en mijn vingers begonnen de ontdooien wat doet dat f*cking veel pijn!![]()
Even nog een x postenquote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef Jojoortje het volgende:
Aangezien ik nog nooit kleren heb besteld van de TNTPost, wilde ik die graag bestellen.
Moest dat via hier? ---> www.workwearweb.nl/TNTPost
Want die site geeft de hele tijd aan dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord verkeerd is
Maar je kunt ook vragen of een overplaatsing mogelijk is.quote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Je krijgt een jaarcontract, maar die kan je elke maand opzeggen.
Dus zeg je 10 januari op, dan is uiterlijk 10 februari je laatste werkdag
Deze maand krijg je ze van novemberquote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Sapphira het volgende:
Weet iemand wanneer we overuren betaald krijgen? Deze maand krijgen we dan overuren van november of december?
Ja, maar het werkt met punten die je pas na een paar jaar krijgt. Beter ga je gewoon naar je teamcoach die voor jou een standaard pakket besteld. of je kijkt of er nog wat gebruikte zou ligt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |