Sterkte alvastquote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef MissSpooky het volgende:
Niet zo negatief denken jij! (Want morgen moet ik ook werken)
Dat had ik zaterdag, da's écht een rotgevoel ja!quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Sapphira het volgende:
Alles doet pijn! Ik kwam net binnen en mijn vingers begonnen de ontdooien wat doet dat f*cking veel pijn!![]()
Even nog een x postenquote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef Jojoortje het volgende:
Aangezien ik nog nooit kleren heb besteld van de TNTPost, wilde ik die graag bestellen.
Moest dat via hier? ---> www.workwearweb.nl/TNTPost
Want die site geeft de hele tijd aan dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord verkeerd is
Maar je kunt ook vragen of een overplaatsing mogelijk is.quote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Je krijgt een jaarcontract, maar die kan je elke maand opzeggen.
Dus zeg je 10 januari op, dan is uiterlijk 10 februari je laatste werkdag
Deze maand krijg je ze van novemberquote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef Sapphira het volgende:
Weet iemand wanneer we overuren betaald krijgen? Deze maand krijgen we dan overuren van november of december?
Ja, maar het werkt met punten die je pas na een paar jaar krijgt. Beter ga je gewoon naar je teamcoach die voor jou een standaard pakket besteld. of je kijkt of er nog wat gebruikte zou ligt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |