DEELNEMERSquote:Zo de nominatieronde is ten einde en hieronder staan de users die hun avatar graag willen laten meedingen voor de toffe kerst prijs .
quote:
Dat is nog even een verrassing, maar we werken hard aan een aantal leuke verwenprijzen
UITSLAGquote:Nou iedereen mag op iedereen stemmen en wel door een top 3 op te geven:
1. (krijgt 3 punten)
2. (krijgt 2 punten)
3. (krijgt 1 punt)
Alleen een volledige top 3 geldt als stem (top 1 of top 2 doen niet mee) en je top 3 moet uit 3 verschillende users bestaan.
Je kunt op de volgende manier je keuze kenbaar maken:
Post je drie favoriete avatars als plaatjes, handig scriptje om gemakkelijk je keuze te maken:
[1]
[2]
[3]
Succes allemaalquote:Vrijdag 25 december om 22:00 uur sluit het stemtopic en zullen de stemmen worden geteld.
Op jezelf stemmen mag niet, heb al gevraagd of ie het aan wil passen.quote:
't Is dat je het nu zegt...quote:Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef Ensaf het volgende:
Is wel te zien dat mijn inzending een bewerking van [ afbeelding ] in kein formaat is?
Dat is alleen maar goed, blijft het lekker spannend tot het einde...quote:
3 punten of derde plekquote:Op maandag 21 december 2009 18:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
3 [ afbeelding ]
2 [ afbeelding ]
1 [ afbeelding ]
quote:admiraal_anaal 34
shiznuts 22
kwiwi 21
Briggy 19
Arcee 14
Lonker 13
Steve 13
Rauzer 11
de_boswachter 9
Huppelmuts 9
MaxiTitan 8
Rewimo 8
shinydiscoball 8
Stout 7
MissBliss 6
Anne 5
porsche1 5
Suusje-V 5
FunkyHomosapien 4
Zeroku 4
cptmarco 3
Dagoduck 3
L.no 3
Qwea 3
Twizu 3
uniekhoorn 3
Viking84 3
AdvancedPower 2
geelkuikentje 2
Gwywen 2
P.F 2
Tha_Flash 2
Tiemie 2
Apebeer 1
boudemaniak 1
mijsje 1
PietjePuk007 1
Rensjebree 1
Sjeen 1
08gnoT. 0
Askme 0
Bastard 0
Biancavia 0
BrandX 0
Ensaf 0
Hoogstaande 0
kwakz0r 0
LasTeR 0
Mirjam 0
Misstique 0
Muck 0
naatje_1 0
Nieners 0
nieslief 0
Qunix 0
smegmanus 0
TheZapster 0
Wat lijkt jouw avatar enorm op de mijnequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef sigme het volgende:
Deze vind ik het mooiste. Goeie kerststemming!
[1] kwakz0r (punten: 3)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> maxititanOp dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Yesquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:21 schreef Rainb0ws het volgende:
[1] shinydiscoball (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] Apebeer (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] L.no (punten: 1)
[ afbeelding ]
Ik zag hem ook pas nadat ik al gestemd hadquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
MaxiTitan vind ik! Iedereen kijkt zo over zn semi rendier met gloeiend neusje heen.Zo zonde van die leuke avatar imo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Ludwig. het volgende:
[1] shiznuts (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] porsche1 (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] Ensaf (punten: 1)
[ afbeelding ]
Zoals ze dat bij het songfestival altijd zo treffend weten te verwoorden: We zijn van de nul af!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Ludwig. het volgende:
[1] shiznuts (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] porsche1 (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] Ensaf (punten: 1)
[ afbeelding ]
Dat vind ik jammerquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
(edit: ik had sussje-V op plaats 1 maar in het script is een andere avatar als op het forum dus die vind ik niet leuk genoeg voor nr 1)
Is die man van je nog aan het werk?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:27 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
er heeft iemand op me gestemd!!!
![]()
![]()
Quote dan goedquote:
quote:
Ja, maar ik zat te bellen ook en dat gaat nooit samen bij mijquote:
Ik heb ook liever stemmen dan dat ik win!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb toch veel liever één stem dan dat ik win.
quote:admiraal_anaal 86
shiznuts 46
shinydiscoball 41
Lonker 41
Briggy 36
Arcee 32
de_boswachter 26
kwiwi 25
MaxiTitan 22
Rauzer 19
Steve 17
Huppelmuts 16
porsche1 13
Muck 12
Anne 12
kwakz0r 10
Rewimo 9
Stout 9
Mirjam 9
MissBliss 8
Suusje-V 8
Twizu 8
FunkyHomosapien 7
uniekhoorn 7
Qwea 7
L.no 7
P.F 6
Apebeer 6
cptmarco 6
naatje_1 6
Tha_Flash 6
geelkuikentje 5
Zeroku 5
mijsje 5
PietjePuk007 5
Dagoduck 4
AdvancedPower 4
Viking84 3
Rensjebree 3
Misstique 3
Gwywen 2
Tiemie 2
boudemaniak 2
Sjeen 2
Bastard 2
BrandX 2
nieslief 2
Biancavia 1
Ensaf 1
Hoogstaande 1
08gnoT. 0
Askme 0
LasTeR 0
Nieners 0
Qunix 0
smegmanus 0
TheZapster 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Suusje-V het volgende:
Ghehe, ik maak geloof ik niet echt kans meer om te winnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef P.F het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moeten wij vrouwen dan hogerop klimmen in rang op FOK!?![]()
![]()
Ik weet het nietquote:Op donderdag 24 december 2009 13:39 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh
Hoe moeten wij vrouwen dan hogerop klimmen in rang op FOK!?![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Suusje-V het volgende:
Ghehe, ik maak geloof ik niet echt kans meer om te winnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon proberen...
![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Adelante het volgende:
Top, iedereen bedankt voor het stemmen
Ik heb mijn matties GePMtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad!Wat een hoop stemmers opeens!
![]()
Ben je met je promotieteam op pad geweest?
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad!Wat een hoop stemmers opeens!
![]()
Ben je met je promotieteam op pad geweest?
Je gebruikt hem niet eens als avatarquote:
Ja, ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doen
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
1 [ afbeelding ]
2 [ afbeelding ]
3 [ afbeelding ]
Volgens mij is je enthousiaste aanhang actief geworden!quote:
Ik heb alle mogelijke mensen GPM´´tquote:Op donderdag 24 december 2009 22:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens mij is je enthousiaste aanhang actief geworden!![]()
Ik ken geen mensen om te PM'en.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke mensen GPM´´t!
Klopt wel...want mensen waarvan ik nog nooit heb gehoord hebben ook op mij gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Lonker dat gaat lekker![]()
Mijn idee om de avatar van je hondje close-up te maken (koppie) ipv geheel zonder dat je iets kon herkennen heeft z'n vruchten afgeworpen
ooo... ik heb mijn KLB en ONZ vrienden GePM'tquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doen
Ik ken je ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:20 schreef Lonker het volgende:
[..]
Klopt wel...want mensen waarvan ik nog nooit heb gehoord hebben ook op mij gestemd![]()
Bummer was dat he?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Dacht ik éindelijk een keer een romantische PM te krijgen, ook nog eens zo vlak voor kerst * zucht*
Maar de top 5 wint toch ook he !!! ?????? ?!?!?!@?!@?!?@quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken je ook nietWeet alleen dat hij in elkaar gefrustseld werd in het avatar-topic, maar hij moet echt in de top 3 komen
Zo lief!
Ik was dus niet de enigequote:
*rent mee*quote:
vluchten voor Adelante....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
We zijn nu al een tijdje aan het rennen ! maar waar gaan we heen ?
Naar Oeteldonk! Daar gaan we Sharon ontmoeten...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
vluchten voor Adelante....![]()
Waarheen....uhhh
Ah lekker dubbel klutsen !quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar Urk! Daar gaan we Laura ontmoeten...We gaan met z'n allen een zeiltochtje maken!
Leuk hè?
ssstquote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar Den haag. Daar gaan we harry ontmoeten...We gaan met z'n allen een rooftochtje maken!
Leuk hè?
Edit jij je quote dan! Plus: niet schreeuwen! Dadelijk hoort 'ie je nog.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
EDIT JE POST VOORDAT ADELANTE ZIET WAAR WE ZIJN![]()
![]()
Begrepen baas...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
Even een reminder: users die zijn geband, zijn uitgesloten van deelname! Dus ik zou een dagje niet baggeren
Ik win toch niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
Even een reminder: users die zijn geband, zijn uitgesloten van deelname! Dus ik zou een dagje niet baggeren
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:21 schreef Adelante het volgende:
[1] Lonker (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] Briggy (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] LasTeR (punten: 1)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Begrepen baas...![]()
Mag ik iedereen wel nog een vrolijk kerstfeest wensen? Wel toch?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Waarom stem jij nou weer zo hoog op mij
![]()
Leuke avatar misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Tussenstandquote:
Nee, vanavond 22:00 uur eindstand.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Waarom stem jij nou weer zo hoog op mij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve woeffie natuurlijk.
Je zou hem toch zo in zijn wangetjes willen knijpen en "ach koetjie cuchie kuchie" willen zeggen?![]()
+ Laatste dag: stem nog ff snel op dat schattige lieve woefie!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Nog een krappe acht uurtjes om een keuze te makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
Wat een kunstwerkjes allemaal. Ik kan niet kiezen!
Kies mij en ik maak je blijquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
Hay.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
Dat kan alleen een vrouw zeggen.quote:
Hoi!quote:
pics zusquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een vrouw zeggen.
Of ga je me rijk maken?![]()
[..]
Hoi!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
Interessant.quote:
Daphne heeft wel een grote overtuigingskracht op mij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Ik zou het wel weten hoor. Ik zou op shiznuts stemmen!"
Wat Daphne zegt inderdaad...![]()
De eerste 5 winnen een verrassingsprijs, sponsored by Adelante.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:57 schreef Lonker het volgende:
Ik ga hem binnen halen...
Maar wat is de prijs eigenlijk?
Maar alle 5 dezelfde toch ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
De eerste 5 winnen een verrassingsprijs, sponsored by Adelante.
Ik ben al blij met een broodje bakpao en een bounty.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:59 schreef Lonker het volgende:
[..]
Maar alle 5 dezelfde toch ?
Ik wil die pantoffels van vorig jaar
Mooi, scheelt me in de verzendkosten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een broodje bakpao en een bounty.
Is het zo groot danquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mooi, scheelt me in de verzendkosten.
Que? Bab! It isn't over, till it's over.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:43 schreef Lonker het volgende:
GEWONNNEN EEINZ ZWEI EN GEFELICITEERD SHIZ
uhu... terechte winnaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Que? Bab! It isn't over, till it's over.Lonker ftw! En Briggy heeft een superava gemaakt voor AA idd.
Spannend!quote:
Iedereen die genomineerd is maakt kans. De ene alleen met een iets groter percentage...quote:
Theoretisch gezien wel... maar in de praktijk nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iedereen die genomineerd is heeft kans. De ene alleen met een iets groter percentage...
De spanning is te snijden! Jammer dat ik geen mes heb!quote:
wheheheh... tenzij het mes aan 2 kanten snijdt... want dan doet het zeerquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De spanning is te snijden! Jammer dat ik geen mes heb!
Samen onder een dekentje kruipenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Spannend!Zal ik je in afwachting vasthouden?
Ik heb notarieel recht gestudeerd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef cptmarco het volgende:
is er trouwens wel een notaris aanwezig bij de telling? Anders teken ik bij voorbaat al protest aan tegen de uitslag...
Dat dus !quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef cptmarco het volgende:
is er trouwens wel een notaris aanwezig bij de telling? Anders teken ik bij voorbaat al protest aan tegen de uitslag...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb notarieel recht gestudeerd.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen onder een dekentje kruipen
De hoogste tijd de laatste ronde!...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Lonker het volgende:
4 minuten ;D:D:D:D:D:D:D: :E@:#:!:@#!:@:@!@:!@: :
Maar niet in AFgestudeerd of wat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb notarieel recht gestudeerd.
Ja, dat is gewoon spammen. Dan gaat onze gedeelde 5e plaats toch naar mij.quote:
Nee duimen natuurlijk dat lonker ban krijgt en uitgesloten is van deelnamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |