Que? Bab! It isn't over, till it's over.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:43 schreef Lonker het volgende:
GEWONNNEN EEINZ ZWEI EN GEFELICITEERD SHIZ
uhu... terechte winnaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Que? Bab! It isn't over, till it's over.Lonker ftw! En Briggy heeft een superava gemaakt voor AA idd.
Spannend!quote:
Iedereen die genomineerd is maakt kans. De ene alleen met een iets groter percentage...quote:
Theoretisch gezien wel... maar in de praktijk nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iedereen die genomineerd is heeft kans. De ene alleen met een iets groter percentage...
De spanning is te snijden! Jammer dat ik geen mes heb!quote:
wheheheh... tenzij het mes aan 2 kanten snijdt... want dan doet het zeerquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De spanning is te snijden! Jammer dat ik geen mes heb!
Samen onder een dekentje kruipenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Spannend!Zal ik je in afwachting vasthouden?
Ik heb notarieel recht gestudeerd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef cptmarco het volgende:
is er trouwens wel een notaris aanwezig bij de telling? Anders teken ik bij voorbaat al protest aan tegen de uitslag...
Dat dus !quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef cptmarco het volgende:
is er trouwens wel een notaris aanwezig bij de telling? Anders teken ik bij voorbaat al protest aan tegen de uitslag...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb notarieel recht gestudeerd.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen onder een dekentje kruipen
De hoogste tijd de laatste ronde!...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef Lonker het volgende:
4 minuten ;D:D:D:D:D:D:D: :E@:#:!:@#!:@:@!@:!@: :
Maar niet in AFgestudeerd of wat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb notarieel recht gestudeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |