Ja, maar ik zat te bellen ook en dat gaat nooit samen bij mijquote:
Ik heb ook liever stemmen dan dat ik win!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb toch veel liever één stem dan dat ik win.
quote:admiraal_anaal 86
shiznuts 46
shinydiscoball 41
Lonker 41
Briggy 36
Arcee 32
de_boswachter 26
kwiwi 25
MaxiTitan 22
Rauzer 19
Steve 17
Huppelmuts 16
porsche1 13
Muck 12
Anne 12
kwakz0r 10
Rewimo 9
Stout 9
Mirjam 9
MissBliss 8
Suusje-V 8
Twizu 8
FunkyHomosapien 7
uniekhoorn 7
Qwea 7
L.no 7
P.F 6
Apebeer 6
cptmarco 6
naatje_1 6
Tha_Flash 6
geelkuikentje 5
Zeroku 5
mijsje 5
PietjePuk007 5
Dagoduck 4
AdvancedPower 4
Viking84 3
Rensjebree 3
Misstique 3
Gwywen 2
Tiemie 2
boudemaniak 2
Sjeen 2
Bastard 2
BrandX 2
nieslief 2
Biancavia 1
Ensaf 1
Hoogstaande 1
08gnoT. 0
Askme 0
LasTeR 0
Nieners 0
Qunix 0
smegmanus 0
TheZapster 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Suusje-V het volgende:
Ghehe, ik maak geloof ik niet echt kans meer om te winnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef P.F het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moeten wij vrouwen dan hogerop klimmen in rang op FOK!?![]()
![]()
Ik weet het nietquote:Op donderdag 24 december 2009 13:39 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh
Hoe moeten wij vrouwen dan hogerop klimmen in rang op FOK!?![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Suusje-V het volgende:
Ghehe, ik maak geloof ik niet echt kans meer om te winnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon proberen...
![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Adelante het volgende:
Top, iedereen bedankt voor het stemmen
Ik heb mijn matties GePMtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad!Wat een hoop stemmers opeens!
![]()
Ben je met je promotieteam op pad geweest?
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad!Wat een hoop stemmers opeens!
![]()
Ben je met je promotieteam op pad geweest?
Je gebruikt hem niet eens als avatarquote:
Ja, ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |