Inderdaad!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:19 schreef Adelante het volgende:
Top, iedereen bedankt voor het stemmen
Ik heb mijn matties GePMtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad!Wat een hoop stemmers opeens!
![]()
Ben je met je promotieteam op pad geweest?
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad!Wat een hoop stemmers opeens!
![]()
Ben je met je promotieteam op pad geweest?
Je gebruikt hem niet eens als avatarquote:
Ja, ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doen
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
1 [ afbeelding ]
2 [ afbeelding ]
3 [ afbeelding ]
Volgens mij is je enthousiaste aanhang actief geworden!quote:
Ik heb alle mogelijke mensen GPM´´tquote:Op donderdag 24 december 2009 22:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens mij is je enthousiaste aanhang actief geworden!![]()
Ik ken geen mensen om te PM'en.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke mensen GPM´´t!
Klopt wel...want mensen waarvan ik nog nooit heb gehoord hebben ook op mij gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Lonker dat gaat lekker![]()
Mijn idee om de avatar van je hondje close-up te maken (koppie) ipv geheel zonder dat je iets kon herkennen heeft z'n vruchten afgeworpen
ooo... ik heb mijn KLB en ONZ vrienden GePM'tquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doen
Ik ken je ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:20 schreef Lonker het volgende:
[..]
Klopt wel...want mensen waarvan ik nog nooit heb gehoord hebben ook op mij gestemd![]()
Bummer was dat he?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Dacht ik éindelijk een keer een romantische PM te krijgen, ook nog eens zo vlak voor kerst * zucht*
Maar de top 5 wint toch ook he !!! ?????? ?!?!?!@?!@?!?@quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken je ook nietWeet alleen dat hij in elkaar gefrustseld werd in het avatar-topic, maar hij moet echt in de top 3 komen
Zo lief!
Ik was dus niet de enigequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |