Ja, ik was het alweer vergetenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doen
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
1 [ afbeelding ]
2 [ afbeelding ]
3 [ afbeelding ]
Volgens mij is je enthousiaste aanhang actief geworden!quote:
Ik heb alle mogelijke mensen GPM´´tquote:Op donderdag 24 december 2009 22:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens mij is je enthousiaste aanhang actief geworden!![]()
Ik ken geen mensen om te PM'en.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke mensen GPM´´t!
Klopt wel...want mensen waarvan ik nog nooit heb gehoord hebben ook op mij gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Lonker dat gaat lekker![]()
Mijn idee om de avatar van je hondje close-up te maken (koppie) ipv geheel zonder dat je iets kon herkennen heeft z'n vruchten afgeworpen
ooo... ik heb mijn KLB en ONZ vrienden GePM'tquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle stemmers van vorig jaar die nog niet gestemd hadden dit jaar (150 man) via PM gevraagd dit alsnog te doen
Ik ken je ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:20 schreef Lonker het volgende:
[..]
Klopt wel...want mensen waarvan ik nog nooit heb gehoord hebben ook op mij gestemd![]()
Bummer was dat he?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Dacht ik éindelijk een keer een romantische PM te krijgen, ook nog eens zo vlak voor kerst * zucht*
Maar de top 5 wint toch ook he !!! ?????? ?!?!?!@?!@?!?@quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken je ook nietWeet alleen dat hij in elkaar gefrustseld werd in het avatar-topic, maar hij moet echt in de top 3 komen
Zo lief!
Ik was dus niet de enigequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |