De winnaarsquote:
Prijs blijft een verrassing, maar de vijf winnaars ontvangen allemaal eenzelfde attentie.
Beschikbaar gesteld door Adelante
Iedereen bedankt voor deelname en ik hoop dat de deelnemers plezier zullenquote:admiraal_anaal 112
Lonker 78
shiznuts 68
shinydiscoball 60
Briggy 42
kwiwi 40
Arcee 38
de_boswachter 32
porsche1 28
MaxiTitan 23
PietjePuk007 22
Rauzer 19
Steve 19
Huppelmuts 16
Anne 16
Stout 14
kwakz0r 13
P.F 13
Qwea 13
mijsje 13
L.no 13
Muck 12
naatje_1 11
Mirjam 10
Twizu 10
Viking84 10
Rewimo 9
Suusje-V 9
Apebeer 9
FunkyHomosapien 9
geelkuikentje 9
MissBliss 8
uniekhoorn 8
Rensjebree 8
cptmarco 6
Tha_Flash 6
AdvancedPower 6
Zeroku 5
BrandX 5
Dagoduck 4
Biancavia 4
Misstique 3
Tiemie 3
Gwywen 2
boudemaniak 2
Sjeen 2
Bastard 2
nieslief 2
Ensaf 1
Hoogstaande 1
08gnoT. 1
LasTeR 1
Askme 0
Nieners 0
Qunix 0
smegmanus 0
TheZapster 0
Die ene en je hebt al gewonnen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef Lonker het volgende:
Welke wedstrijd is dit ?
Kan ik me nog inschrijven of ben ik te laat ?
O jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
O ja
JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt omdat jij moest winnen van mij!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Lonker het volgende:
Ik ben boven de machtige shiz geeindigd ;o
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Lonker het volgende:
[..]
O ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt ze beter in de bus doen, dan vallen ze er niet vanaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het moet echt niet in die bestelbus passen natuurlijk!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
gefeli allemaalOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd!Zal volgende week wel bekend wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheh ik geef mijn adres pas over 2 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef Lonker het volgende:
[..]
wheheheh ik geef mijn adres pas over 2 weken!!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: