*rent mee*quote:
vluchten voor Adelante....quote:Op donderdag 24 december 2009 23:33 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
We zijn nu al een tijdje aan het rennen ! maar waar gaan we heen ?
Naar Oeteldonk! Daar gaan we Sharon ontmoeten...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
vluchten voor Adelante....![]()
Waarheen....uhhh
Ah lekker dubbel klutsen !quote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar Urk! Daar gaan we Laura ontmoeten...We gaan met z'n allen een zeiltochtje maken!
Leuk hè?
ssstquote:Op donderdag 24 december 2009 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar Den haag. Daar gaan we harry ontmoeten...We gaan met z'n allen een rooftochtje maken!
Leuk hè?
Edit jij je quote dan! Plus: niet schreeuwen! Dadelijk hoort 'ie je nog.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
EDIT JE POST VOORDAT ADELANTE ZIET WAAR WE ZIJN![]()
![]()
Begrepen baas...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
Even een reminder: users die zijn geband, zijn uitgesloten van deelname! Dus ik zou een dagje niet baggeren
Ik win toch niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
Even een reminder: users die zijn geband, zijn uitgesloten van deelname! Dus ik zou een dagje niet baggeren
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:21 schreef Adelante het volgende:
[1] Lonker (punten: 3)
[ afbeelding ]
[2] Briggy (punten: 2)
[ afbeelding ]
[3] LasTeR (punten: 1)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Begrepen baas...![]()
Mag ik iedereen wel nog een vrolijk kerstfeest wensen? Wel toch?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Waarom stem jij nou weer zo hoog op mij
![]()
Leuke avatar misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Tussenstandquote:
Nee, vanavond 22:00 uur eindstand.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Waarom stem jij nou weer zo hoog op mij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve woeffie natuurlijk.
Je zou hem toch zo in zijn wangetjes willen knijpen en "ach koetjie cuchie kuchie" willen zeggen?![]()
+ Laatste dag: stem nog ff snel op dat schattige lieve woefie!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |