Haha hier hetzelfde. De muts gaat wel mee voor de terug weg!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef Joy_Division het volgende:
Zonet even pakje shag halen bij de Shell brrrr wat koud! En dan straks ook nog naar de stad fietsen, geen muts op vanzelfsrprekend m'n haar moet wel wat goed blijven zitten. Ijdelijltuit ik.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:22 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Haha hier hetzelfde. De muts gaat wel mee voor de terug weg!
Ik ben benieuwd! Ben er zelf gister even geweest, was zeer tof.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef Paladijn het volgende:
t.
[ afbeelding ]
v.
Carabosse zet Prinsentuin in vuur en vlam
p.
[ afbeelding ]
Morgen wel meer
Ja klopt rond een uurtje of 1quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Dat wel ja, jij gaat naar Rembrand?ttt
Veel plezier, de terug weg wordt leuk met drank opquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef Joy_Division het volgende:
Ok ik zal nu eens de fiets pakken naar de stad, verwachtte aankomsttijd zonder valpartijen, 0:20
Was er vanavond weer heen geweest, nu maar 2 keer onderuit gegaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Ben er zelf gister even geweest, was zeer tof.
En glad.
Dat fimpje op LC.nl!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef Paladijn het volgende:
t.
[ afbeelding ]
v.
Carabosse zet Prinsentuin in vuur en vlam
p.
[ afbeelding ]
Morgen wel meer
Deurrubbers insmeren met WD40/Vaseline.quote:Op zondag 20 december 2009 12:04 schreef justmattie het volgende:
TVP
Lekker hoor dat sneeuw, maar het mag van mij wel weer optyfenIk kreeg mn deuren van de auto niet eens open
'79? '09! Dat was pas echt erg!quote:Op zondag 20 december 2009 12:26 schreef justmattie het volgende:
Weeralarm_@
Dat hadden ze in '79 vast ook niet, toen snapten de mensen ook wel dat als ze er niet uit hoefden niet gingen
Bussen reden niet omdat Rijkswaterstaat geen materiaal heeft om de wegen begaanbaar te houden,quote:
Haha, dan lukt het inderdaad niet. Ik stond gister even in de auto van m'n "schoonouders" in de McDrive, wil dat verdomde raam niet naar beneden omdat het vastgevroren is. Moest ik de deur gaan openhoudenquote:Op zondag 20 december 2009 12:06 schreef justmattie het volgende:
Rubbers waren ingesmeerd met vaseline. Maar het raammechanisme binnenin de coupe ging niet naar beneden
Helemaal mee eens. Elke dag gedoe met de auto en hij glijdt ook nog eens alle kanten uit. Bovendien houd ik er sowieso niet van. WEG!!quote:Op zondag 20 december 2009 12:04 schreef justmattie het volgende:
TVP
Lekker hoor dat sneeuw, maar het mag van mij wel weer optyfenIk kreeg mn deuren van de auto niet eens open
Ik weet dat veel winkels de deuren hebben gesloten ondanks dat t koopzondag is dus veel zal er niet te beleven zijn. Bovendien is er vrijwel niemand buiten.quote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef Ensaf het volgende:
Och, ik vind het zo wel wat hebben. Beetje jammer alleen dat schaatsen niet lukt.
Weten jullie wat er vandaag nog wel te beleven valt in de stad? Zo'n beetje alles lijkt afgelast te worden.
Jumbo is wel open.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, dan lukt het inderdaad niet. Ik stond gister even in de auto van m'n "schoonouders" in de McDrive, wil dat verdomde raam niet naar beneden omdat het vastgevroren is. Moest ik de deur gaan openhouden.
Tsss, huilie. Das toch keigaaf (op z'n brabants!). Het zou vanavond toch weer harder gaan sneeuwen?quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef justmattie het volgende:
Gelukkig is het nu gestopt met sneeuwen. Moet straks mn auto maar hier uit camminghaburen zien te krijgen
Ga maar eens proberen je auto uit IJlst weg te halen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef justmattie het volgende:
Gelukkig is het nu gestopt met sneeuwen. Moet straks mn auto maar hier uit camminghaburen zien te krijgen
Niet het sneeuwt alweerquote:
Godver man, laat ze eens in Leeuwarden rondkijkenquote:De situatie in Friesland is erger dan in Drenthe en Groningen, hoorde Hoff. Daar ligt een minder dik pak sneeuw. Rijkswaterstaat maakt gebruik van drie hoofdaannemers. De vijftig auto's zijn nog niet het maximum. ,,Als het echt moet, hebben we nog wat achter de hand.''
Die van Alex wel.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet het sneeuwt alweer
@DW daar staat mn auto toch niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van Alex wel.Zijn broer kwam ;m ophalen, 3 kwartier bezig geweest met z;n auto te verslepen.
Mooi kut is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar matjes onder de bandjes en gaan met dat ding
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooi kut is datEen paar matjes onder de bandjes en gaan met dat ding
Dat werkt hoorquote:
Gewoon niet harder dan 30 gaan in de stad en in elke bocht terugschakelen naar 1. Af en toe gaat de kont wel eens de andere kant op maar zolang je voorzichtig bent is t makkelijk te doenquote:Op zondag 20 december 2009 15:31 schreef plum het volgende:
Staat het alweer vol in lwd?
Moet vandaag weer vanaf m'n ouders naar huis.
- BakkerHenk, op account van vaderlief -
Waarom schakel je terug?quote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat werkt hoorIets harder als planken is nog beter dan matjes maar je moet oppassen want nadat de auto erover heen gaat schiet ie ze naar achteren. Mijne zat ook even vast maar ik bleef gewoon vol gas geven totdat ie ging
Op een parkeerplaats is dat alleen kut want als ie dan wegschiet richt je schade aan de auto's naast je
[..]
Gewoon niet harder dan 30 gaan in de stad en in elke bocht terugschakelen naar 1. Af en toe gaat de kont wel eens de andere kant op maar zolang je voorzichtig bent is t makkelijk te doen
Oh en blijf op de hoofdwegen. In sommige wijken is het nog echt verschrikkelijk.
ik weet dat ze wegschieten.quote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat werkt hoorIets harder als planken is nog beter dan matjes maar je moet oppassen want nadat de auto erover heen gaat schiet ie ze naar achteren. Mijne zat ook even vast maar ik bleef gewoon vol gas geven totdat ie ging
Op een parkeerplaats is dat alleen kut want als ie dan wegschiet richt je schade aan de auto's naast je
[..]
Gewoon niet harder dan 30 gaan in de stad en in elke bocht terugschakelen naar 1. Af en toe gaat de kont wel eens de andere kant op maar zolang je voorzichtig bent is t makkelijk te doen
Oh en blijf op de hoofdwegen. In sommige wijken is het nog echt verschrikkelijk.
Als ik ga afremmen moet ik toch terugschakelen, anders valt ie uit... Ik ga niet met 30 km/u vandaag door een bochtquote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarom schakel je terug?![]()
Juist in een hogere versnelling laten, wordt er minder kracht overgebracht op de wielen bij lagere snelheden.
Hmm, hier blijft ie vrolijk doorpruttelen in de 2 met 15/20 km/u. Als ie dreigt uit te vallen trap ik snel de koppeling in (vermijd je ook in sommige situaties ook glijden mee). In de 1e versnelling geeft ie hier in ieder geval te veel vermogen af, dus dan houd ik 'm liever in de tweequote:Op zondag 20 december 2009 16:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als ik ga afremmen moet ik toch terugschakelen, anders valt ie uit... Ik ga niet met 30 km/u vandaag door een bocht
Dat doe ik dus op een gewone dag. Maar voor vandaag 15/20 door de bocht gaan vind ik te hardquote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hmm, hier blijft ie vrolijk doorpruttelen in de 2 met 15/20 km/u. Als ie dreigt uit te vallen trap ik snel de koppeling in (vermijd je ook in sommige situaties ook glijden mee). In de 1e versnelling geeft ie hier in ieder geval te veel vermogen af, dus dan houd ik 'm liever in de twee.
Geen last van met RWD. Hij glijdt in ieder geval niet rechtdoor, hoogstens wil m'n achterkant wat eerder de bocht door, maar dat is snel te corrigerenquote:Op zondag 20 december 2009 16:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat doe ik dus op een gewone dag. Maar voor vandaag 15/20 door de bocht gaan vind ik te hard
Godver ik moest net daar bij het Vliet mn schoonzusje ophalen, gleed gewoon door die straten heenquote:Op zondag 20 december 2009 16:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen last van met RWD. Hij glijdt in ieder geval niet rechtdoor, hoogstens wil m'n achterkant wat eerder de bocht door, maar dat is snel te corrigeren.
Je auto heeft gewoon een hekel aan je schoonzusje.quote:Op zondag 20 december 2009 16:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Godver ik moest net daar bij het Vliet mn schoonzusje ophalen, gleed gewoon door die straten heen
NOOIT terugschakelen _in_ een bocht, altijd ervoor. Ook met een voorwielaandrijver is dat gevaarlijk. Opschakelen in een bocht is geen probleem zolang je het niet te abrupt doet. Bovendien gewoon lekker in de 2 houden, de 1 is om weg te rijden. Zoals Maharbal al aangeeft is een hogere versnelling zelfs praktischer met dit gladde wegdek, zodra de motor begint te bokken kun je altijd de koppeling induwen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
Doe ik inderdaad ook. Wat ik ook wel eens wil doen is gewoon achteruit, vooruit, achteruit, vooruit zodat dat ding een beetje begint te wiebelen, zich loswrikt uit 't sneeuwgat dat je ongetwijfeld hebt gemaakt en zodat je een "aanloopje" hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef Paladijn het volgende:
Wat ik vaak doe bij vaststaan in de sneeuw is de banden een beetje laten spinnen zodat ze warm worden en iets meer grip krijgen. Probleem zodra je los komt is dat er meteen daarna vaak geen grip is... Zoals het er nu naar uitziet werk ik morgen wel weer in Leeuwarden, met de leasebak op zomerrubber en de roadster op sportbanden ben ik een aardig tijdje onderweg naar Grins, als ik uberhaupt al wegkom
Ik weet dat het er zo staat maar bedoelde gewoon voor de bocht jaquote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
NOOIT terugschakelen _in_ een bocht, altijd ervoor. Ook met een voorwielaandrijver is dat gevaarlijk.
Zal maar jullie advies binnenkort opvolgen. Ik doe m eigenlijk wel vaker in z'n 1.. bijvoorbeeld op die Everest-drempels in Schieringenquote:Bovendien gewoon lekker in de 2 houden, de 1 is om weg te rijden. Zoals Maharbal al aangeeft is een hogere versnelling zelfs praktischer met dit gladde wegdek, zodra de motor begint te bokken kun je altijd de koppeling induwen.
Dat doe ik ook inderdaad.. voor dat aanloopje. Toen ik vanmiddag ging parkeren was dat echt onmogelijk. De auto wou onmogelijk meer naar voren terwijl de achterbak nog op straat was. Ik ging even uitstappen om de sneeuw met mn hand weg te halen en t werktequote:Op zondag 20 december 2009 16:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doe ik inderdaad ook. Wat ik ook wel eens wil doen is gewoon achteruit, vooruit, achteruit, vooruit zodat dat ding een beetje begint te wiebelen, zich loswrikt uit 't sneeuwgat dat je ongetwijfeld hebt gemaakt en zodat je een "aanloopje" hebt.
Gelu.. oh.. wachtquote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga maar eens proberen je auto uit IJlst weg te halen.
ja, of pizzadozenquote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooi kut is datEen paar matjes onder de bandjes en gaan met dat ding
Wat zeg je allemaal?quote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Ensaf, die plaatjes in de OP, sla die eens wat beter opEr zitten nu veel te veel jpeg-artifacts in, probeer ze eens op te slaan met kwaliteit 80+, waarschijnlijk staan ze nu op 60.
Pizzadoosschieten...quote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Pizzadozendie schieten nog sneller weg lijkt mij
Uit welke richting kwam je? Groningen?quote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef BakkerHenk het volgende:
Ben overigens met de trein terug naar lwd gegaan.
Niet eens vertraging!
Techniek is niet echt mijn dingquote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef justmattie het volgende:
Ensaf, je kan toch ook gewoon de url van de avatars kopieeren en in je post gooien. Dan bewegen ze ook nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die neem ik ook altijd! Die of lijn 8.quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef neen het volgende:
De deur van de bus.
[ afbeelding ]
Een koude en ongure wind viel mij ten dele.
Ik was niet blij.
Deze was slechts ter illustratie, ik pak altijd 2 of 42 (geloof ik)quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die neem ik ook altijd! Die of lijn 8.
Gaat de temperatuur hier sowieso niet de komende dagen wat omhoog? Vandaag ook al boven nul terwijl het in Groningen nog lekker aan het vriezen was.quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Ensaf het volgende:
Goed nieuws: We hebben geen last meer van het weer vanaf nu!
KNMI trekt weeralarm in
LC | Gepubliceerd op 20 december 2009, 20:09
Laatst bijgewerkt op 20 december 2009, 20:26
De BILT -
Het KNMI heeft zondagavond het weeralarm ingetrokken. De sneeuwbuien zijn via het zuidoosten het land uitgetrokken, aldus een woordvoerder.
Het weeralarm is de zwaarste waarschuwing die het KNMI kan geven. Zondagmorgen om half elf sloeg het weerinstituut alarm vanwege de aanhoudende sneeuwbuien.
Dat er veel ranzige puntjes in de foto's zitten (jpeg-artifacts), bij de achmeatoren foto's zie je dat heel duidelijk. Hier bijvoorbeeld '50'quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal?
Ikb en geen Bill Gates dat ik dat allemaal weet.
Ze worden steeds duurder terwijl dit een goed jaar was. Naaiersquote:Op maandag 21 december 2009 00:27 schreef Paladijn het volgende:
Avatar in 3D is trouwens een aanrader, hij duurt alleen wel lang (3 uur incl. pauze van 10 minuten) en kost 12.50
Die lijkt mij dan weer dus waardeloos. Nederlandse 'theater'films.. zo overdreven acteren.quote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef Ensaf het volgende:
Avatar is nu z'n film die mij helemaal niets aan lijkt.
De Hel van '63 wil ik denk ik nog wel even bekijken.
Net even in de stad nieuwe schoenen gekocht.quote:Op maandag 21 december 2009 13:07 schreef justmattie het volgende:
Wat zijn jullie stil, allemaal weer aan het werk zeker
Grappig, alleen komt de krantenjongen zo meteen hier ookquote:Op maandag 21 december 2009 15:11 schreef Ensaf het volgende:
Gratis Leeuwarder Courant lezen kan via http://lc.x-cago.com/today.vm
O dat is wel handig, dat zal ik m'n vader eens laten doenquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Paladijn het volgende:
Vaste abonnee's kunnen hun account gratis activeren vziw. Is o.a. ivm vakanties en dan nog steeds de krant kunnen lezen.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Paladijn het volgende:
Vaste abonnee's kunnen hun account gratis activeren vziw. Is o.a. ivm vakanties en dan nog steeds de krant kunnen lezen.
Indien je al een account hebt, ja. Zo niet, neequote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
hebben wij ook. kun je ook reageren
_!
Hmm, zal eens kijken bij de supermarkt. Zometeen eerst maar even weer gewoon proberen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef Paladijn het volgende:
Maharbal: denk erom dat de matjes niet te hard wegschieten op het moment dat je grip krijgt... iig niet iemand aan laten duwen/erachter laten staan. Karton werkt wel ok volgens mij... gewoon ff een lading doosjes bij de lokale supermarkt scoren.
Ach het is ook niet mijn auto maar die van mn ouders. Ik gebruik m nu alleen vaak. De auto vrij krijgen elke keer als je weg wil is ook behoorlijk kut maar inderdaad nog altijd beter dan fietsen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Ensaf het volgende:
Nee, dat is niet waar.
Ik zit nog altijd liever in een langzame auto dan dat ik over die onbegaanbare fietspaden moet ploeteren.
Ga dan naar die stenenhandel achter de Centrale. Die heeft strooizout genoeg !!!!quote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, ik kwam zostraks aanrijden uit Groningen. Gooi de auto hier voor de deur neer...stap uit. Moeder zegt dat zij haar auto niet verder krijgt, ding stond een stukje van huis...nou ik denk ik ga dat 's oplossen.
Heb 2+ uur lopen scheppen als een idioot, een strook redelijk sneeuwvrij geschept met een lengte van ~3 auto's. Ik denk, laat ik mijn auto eens achter die van m'n moeder zetten, want die moet morgen ermee weg....krijg ik gvd m'n eigen auto niet meer van de plaats. Aflopende straat ftl, achterkant schuift steeds naar beneden tegen de stoep aan, en ik kom dus niet meer "omhoog". Op een gegeven moment was alleen m'n achterkant tegen de stoep aan geschoven terwijl m'n voorkant "omhoog" aan het klimmen was, het gevolg was dat ik haaks op de straat stond met m'n neus midden op de rijbaan
.
Zonet dacht ik...laat ik maar even strooizou kopen dan. Bij de praxis natuurlijk uitverkocht....dus alternatief: 3 pakjes Jozo. Helpt natuurlijk voor geen meter..
Zucht, ik ga straks nog maar eens proberen m'n auto van de plaats te krijgen. Anders zal ik matjes/karton ofzo onder de achterwielen moeten gooien.
Mooi kut daar bij de Centrale, zag het zo straks toen ik naar het werk ging al, daar bij de kwikshit stonden ze overal waar men maar wou staanquote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef BluesRebel het volgende:
VERDOMMEEE!! Dit blijft gewoon kut. Ik zou net even snel ergens heen, heb er 2 uren over gedaan. Op de heenweg geen problemen behalve dat t langzaam gaat en de auto alle kanten op glijdt. Op de terugweg ging ik maar langs de Centrale... ongelofelijke bende daar. Nergens is t zo erg. Auto's parkeren zoals ze willen, alle kanten uit.. sommige delen zijn geblokkeerd. Maar ik vond een mooi plekje en stopte. Toen ik weer weg wou stond een vrachtwagen achter mijDus ik dacht, ik ga naar voren... STOM!! Ik kwam compleet vast te zitten. Hele tijd naar voren en naar achteren want natuurlijk was die vrachtwagen weg toen ik net vast kwam te zitten
Uiteindelijk kreeg ik m los nadat ie 8 keer was uitgevallen en ik was dolblij. Ging naar C1000 Camminghaburen en daar zaten 3 auto's vast op de parkeerplaats en ik merkte aan die van mij dat t ook elk moment kon gebeuren... heel veel natte sneeuw daar. Op de terugweg blokkeerde nog een vastzittende auto mijn weg waardoor ik om moest rijden. Ik heb er genoeg van
Ik ben met mn vriendin in de auto naar het werk geweest, op de rondweg was het wel aardig te doen gelukkig.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Paladijn het volgende:
En ik ploeter elke ochtend op de fiets naar't werk omdat ik geen zin heb in de auto vast te staan in de file
Er wordt trouwens bizar slecht gestrooid en sneeuw geruimd op de weg... ze zijn nu al 4 dagen niet in de drie straten hier geweest (en wel meerdere malen langs het cambuurstadion...)
Wat is er mis met een schuivert?quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef justmattie het volgende:
Die leek me op zich ook wel leuk, maar die toetsen zijn klein. Een klasgenoot heeft zo'n ding. Verder is een schuifding no go, evenals HTCTouchpad ben ik eigenlijk ook niet zo happig op
Duh. Ik zal morgen eventueel eens kijken dan.quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga dan naar die stenenhandel achter de Centrale. Die heeft strooizout genoeg !!!!
ANARCHIE!!!quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooi kut daar bij de Centrale, zag het zo straks toen ik naar het werk ging al, daar bij de kwikshit stonden ze overal waar men maar wou staan![]()
Wordt snel lam, breekt af kut dusquote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er mis met een schuivert?
Je weet waar die stenenhandel zit? Kan ook niet missen hij heeft er allemaal kerstversiering hangen en zoquote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Duh. Ik zal morgen eventueel eens kijken dan.
Ik was al bij de Praxis op de Centrale.
Ja die stenenhandel zit net voor de bocht die de brug omhoog gaat. Die afslag daar tegenover: bedoel je dat weggetje dat langs die woonboten gaat?quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je weet waar die stenenhandel zit? Kan ook niet missen hij heeft er allemaal kerstversiering hangen en zoAls je dan gelijk daar de afslag er tegenover neemt kun je m'n bimmer even bewonderen
Correct en het is 1 woonboot en nog iets van die lui die meedoen met skutsjezeilen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja die stenenhandel zit net voor de bocht die de brug omhoog gaat. Die afslag daar tegenover: bedoel je dat weggetje dat langs die woonboten gaat?
Waarom staat je auto daar?quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Correct en het is 1 woonboot en nog iets van die lui die meedoen met skutsjezeilen.
Ah, das een logische verklaringquote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef justmattie het volgende:
Omdat ik ergens bij dat onbewoond stuk deel van Sneeuwarden woon_!
Bij mij niet andersquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wordt snel lam, breekt af kut dus
Mijn vorige samsung werd een beetje lamquote:
Vanmiddag even kijkenquote:Dit jaar brengt het Winterfestival in samenwerking met 3FM en Coca Cola op 22 december 2009 het echte kerstgevoel naar Leeuwarden met de verlichte surprise truck en de Kerstman.
Vanaf 14.00 uur zijn er diverse activiteiten op en rond de prachtig verlichte Suprise truck van Coca Cola op het Oldehoofsterkerkhof naast de ijsbaan. We combineren dit echte kerstgevoel met de Serious Request actie van 3FM.
Gedurende de middag en avond zullen er verschillende “upcoming” artiesten op het podium staan. Daarnaast kun je een kijkje nemen in de surprise truck en er achter komen wie de suprise act is!
Voor het kerstgevoel, het goede doel en veel gezelligheid kunt u terecht op het Oldehoofsterkerkhof.
Verdorie, nu wil ik nog weten wie die surprise act is ook!quote:
Die van ons zijn gisteren wel geleegdquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef justmattie het volgende:
Onze containers zijn geloof ik ook nog niet geleegd. Zou gister al gebeuren
quote:
Ik zie jou normaal alleen in Klaagbaak!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef RickoKun het volgende:
iemand trein grun - leeuwarden nog gepakt vandaag? zo ja, hoe lang was je onderweg en hoe laat?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zie jou normaal alleen in Klaagbaak!
Moest vandaag werken, was pas om 8 uur thuis. De wegen in Nederland zijn tenminste nog prima te doen, kon overal gewoon 120/130 tuffen. Kheb nog een traytje (24) redbull meegekregen van iemand haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Marhabal, nog geslaagd met strooizout?
mijn samsung niet.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn vorige samsung werd een beetje lam![]()
Maar toch ik wil ze niet
Dus dat kwam door jou!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn samsung niet.
Wel heel typisch trouwens vandaag. Ik kom in Leeuwarden en ;t begint gelijk te sneeuwen.
Mompelt iets met ice, iets met cold en iets met bitchquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn samsung niet.
Wel heel typisch trouwens vandaag. Ik kom in Leeuwarden en ;t begint gelijk te sneeuwen.
In IJlst en Sneek sneeuwde ;t niet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dus dat kwam door jou!
Kun je hier niet vaker komen?
Waarom denk je dat ajf me zonnestraal noemt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef justmattie het volgende:
Ik heb liever dat de zon schijnt als DW komt![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mompelt iets met ice, iets met cold en iets met bitch.
Nee.quote:
QFTquote:
Vorig jaar was er met oud en nieuw nog vuurwerk dacht ik me te herinneren?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:05 schreef Kvack het volgende:
Voor het eerst sinds jaren weer naar de kerk met kerstavond(Romein was ooit een kerk, dus dat telt ook vind ik
)
Is er nou eigenlijk wat georganiseerd met oud en nieuw? ze hebben het al jaren over iets bij de oldehove, maar dat gaat nooit door volgens mij.
Ohquote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vorig jaar was er met oud en nieuw nog vuurwerk dacht ik me te herinneren?
Ga je kaarten reserveren of hoop je gewoon dat er ergens ruimte is?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef justmattie het volgende:
Altijd mooi, maar ik denk dat we gewoon in de kroeg blijven zitten
Vuurwerk doe ik zelf al 2 jaar niet meer aan. Eigenlijk is het zonde van je geldquote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef Ensaf het volgende:
"Ze wil graag dat het feest uitgroeit tot een traditie. De gemeente heeft ¤50.000 uitgetrokken om oud en nieuw op te luisteren met vuurwerk en muziek."
Dan moet er ook wel een gratis biertje afkunnen voor de bezoekers.
Ik denk dat ik met wat maten een feestje organiseer met wat vuurwerk enzo.
Of toch maar even bij de oldehove kijken.
Precies, waarom zou je geld uit geven aan iets doelloos, wat na een minuut weer weg is als je er ook bier van kan halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vuurwerk doe ik zelf al 2 jaar niet meer aan. Eigenlijk is het zonde van je geld
Zal vanavond even kaarten halenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ga je kaarten reserveren of hoop je gewoon dat er ergens ruimte is?
Ga het voor het eerst sinds 4 jaar weer doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vuurwerk doe ik zelf al 2 jaar niet meer aan. Eigenlijk is het zonde van je geld
Legaal spul of nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ga het voor het eerst sinds 4 jaar weer doen.
Je kan altijd nog aanschuiven bij een kerstboom/afvalvuur in Schieringen, de Wielenpôle of de Vrijheidswijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Kvack het volgende:
Ruig
Wie weet waar ik uit kom, ik moet nu al kiezen tussen 3 feesten![]()
Maar altijd tof om even te kijken als de mogelijkheid voor handen is.
Wel goed dat er nu wat georganiseerd word, kan Leeuwarden wel gebruiken.
Vroegah was dat ook wel op het Cambuurpleinquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kan altijd nog aanschuiven bij een kerstboom/afvalvuur in Schieringen, de Wielenpôle of de Vrijheidswijk.
Legaal, we beginnen rustig.quote:
Het laatste jaar dat ik nog vuurwerk had was het van die illegale siertroep uit Belgie, wel mooi spul.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Legaal, we beginnen rustig.
Op wat strijkers na, die ik laatst van een kamaraad in mijn handen gedrukt kreeg.
Wil ook proberen een keertje wat tot de zomer te bewaren.
Ben benieuwd hoeveel kelders hier geplunderd gaan worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vroegah was dat ook wel op het Cambuurplein
De afgelopen 3 jaren in de vrijheidswijk vielen me zwaar tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kan altijd nog aanschuiven bij een kerstboom/afvalvuur in Schieringen, de Wielenpôle of de Vrijheidswijk.
Daar was het rustig zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Kvack het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaren in de vrijheidswijk vielen me zwaar tegen eigenlijk.
Dus denk niet dat ik hier blijf.
Wielenpole is nou ook net niet mijn soort mensen als ik heel eerlijk ben
Het hele jaar door hoor je hier meestal wel vuurwerk voorbijkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar was het rustig zekerHet volk daar viert over het algemeen op andere momenten in het jaar oud en nieuw
Wordt mijn eerste jaar, was wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Kvack het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaren in de vrijheidswijk vielen me zwaar tegen eigenlijk.
Dus denk niet dat ik hier blijf.
Wielenpole is nou ook net niet mijn soort mensen als ik heel eerlijk ben
Heb je altijd in Leeuwarden gewoond, of ben je import?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste jaar, was wel benieuwd eigenlijk.
Paar keer verhuisd, nooit verder dan 10 km van Leeuwarden gewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je altijd in Leeuwarden gewoond, of ben je import?
Precies, heb zelf ook geen zin om veel geld te betalen om ergens binnen te komen, en dan meer dan een half uur naar de bar onderweg te zijn om een rondje bier te halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga dit jaar maar eens in Groningen kijken, met een paar vrienden eerst even thuis gezellig vieren. Erna gaan we misschien de stad in, maar in verdom om weer kaarten te gaan kopen voor feesten waar het zo fucking druk is dat je bijna met je lul in de kont van 4 mensen tegelijk zit.
Ben 2x in de Noa geweest met O&N en dat is gewoon te druk. In Groningen gaan we misschien door de stad lopen om te kijken of er iets te doen is, maar als er nergens iets te vinden is ga ik het gerust verder bij een maat van mij thuis vieren of iets dergelijks.
O&N is sardientjesavond. Mamaloe op een zaterdagavond maar dan keer 10.
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buitenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Paar keer verhuisd, nooit verder dan 10 km van Leeuwarden gewoon.
Liever één van de dorpen dan Zuiderburen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buiten
Dat is waarquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Liever één van de dorpen dan Zuiderburen.
GENOT!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Faceoff het volgende:
Arg ricky om hem maar even te mis quoten.
"Ik ha mien nocht as ik ricky wer hoor zingen...."
Vul de rest zelf maar in
Ik wijs ze altijd maar op het feit dat Friesland + Groningen bij de rijkste provincies van Nederland horen ivm gaswinning and suchquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Faceoff het volgende:
Deze Fries/Liwwadder hangt al jaren rond op FOK.
Maar ik was t redelijk zat dat de eerste reactie op alles wat ook maar fries klinkt iets was in de trend van:
"afsteken en af laten drijven" of soortgelijke ongefundeerde uitspraken
tegenwoordig valt dat "een beetje" mee
Daarom kun je hier wel postenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Faceoff het volgende:
Deze Fries/Liwwadder hangt al jaren rond op FOK.
Maar ik was t redelijk zat dat de eerste reactie op alles wat ook maar fries klinkt iets was in de trend van:
"afsteken en af laten drijven" of soortgelijke ongefundeerde uitspraken
tegenwoordig valt dat "een beetje" mee
Het liefst zo snel mogelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buiten
Ik ben meer van de falafelquote:
Vlak bij mij dus!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Faceoff het volgende:
Achter de hoven, daar waar de straten nog steeds wit zijn
Olympus vind ik toch relaxter hoewel het wel anders is sinds die vent iemand neerschootquote:
Heet die intussen niet alweer anders? of is het weer t bollehuske geworden.quote:
Dat inderdaad, meestal doe ik op een avond wel een aantal kroegen en strand ik in de Gloppe.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef neen het volgende:
OlympusRepel
Gloppe
Het is allemaal wel oke maar op een gegeven moment heb ik altijd het gevoel dat het iedere keer weer hetzelfde is dus dan moet je weer weg
Waarschijnlijk zal dat degene zijn, naast de Xtra. Turkse pizza met feta, spinazie, champignons enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Kvack het volgende:
[..]
Dat inderdaad, meestal doe ik op een avond wel een aantal kroegen en strand ik in de Gloppe.
Maar je moet wel met een groep gaan, het is overal altijd net niet druk genoeg om er een tof feest te bouwen.
Is Olympus trouwens waar ze die chille turkse pizza`s hebben?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Kvack het volgende:
[..]
Is Olympus trouwens waar ze die chille turkse pizza`s hebben?
Het heet nu "Grillroom de Oase", omdat het officiëel een restaurant moest worden om die gokkasten te kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:55 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Heet die intussen niet alweer anders? of is het weer t bollehuske geworden.
Ben daar jaren geleden voor t laatst geweest toen die ranzige kerel daar nog achter de toonbank stond...
king david zou ik mijden als de pest, ben er een paar keer flink ziek vandaag gekomen...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef neen het volgende:
Of bedoel je er tegenover? Dat is King David
Staat juist bekend als een van de betere dacht ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef Faceoff het volgende:
[..]
king david zou ik mijden als de pest, ben er een paar keer flink ziek vandaag gekomen...
En dat zal niet helemaal aan de alcohol liggen, want ik snack altijd voor k naar huis ga
Juh, King David is goed te doen. Toen ik er vroeger at had ik nooit ergens last van.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Staat juist bekend als een van de betere dacht ik.
Die met champignons ja, die is echt zwaar goed te eten:9quote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal dat degene zijn, naast de Xtra. Turkse pizza met feta, spinazie, champignons enzo
of gewoon met een dikke laag doner erop!
Je kunt vrijwel nooit parkeerplek vinden in het centrum...omdat er te weinig parkeerplek is in het centrumquote:Op woensdag 23 december 2009 18:23 schreef BluesRebel het volgende:
Wat was t trouwens vandaag druk in het centrum. Kon geen parkeerplek vinden. Gelukkig hoef ik morgen niet naar buiten
En vlak bij mij dusquote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Faceoff het volgende:
Achter de hoven, daar waar de straten nog steeds wit zijn
Yoshi's Inquote:
Ik zou dus dan juist niet naar Groningen gaan. Hoewel Groningen natuurlijk wat groter is dan Leeuwarden en er daarom wat meer te beleven isquote:Op woensdag 23 december 2009 18:19 schreef BluesRebel het volgende:
Ik twijfel de laatste tijd ook of ik hier wil blijven wonen of niet..
Edit: overigens is de andere optie Groningen. Niet dat ik Groningen geweldig vind ofzo maar gewoon om iets nieuws te proberen. Dat is een optie omdat ik daar ook genoeg mensen ken en vrienden heb. De rest van Nederland interesseert me niet
Daarom doe ik dat ook alleen met de autoquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Faceoff het volgende:
Mja ik denk dat als ik mijn burgers op de groningerstraatweg zou halen ze niet erg lekker meer zouden zijn tegen de tijd dat ik thuis ben
Ik doe t wel voor de snackjes van de overweg![]()
Mocht je er eens in de buurt zijn, bestel eens een shoarmarol.
Omdat die lui de meeste snacks zelf maken en het chinezen(ofzo) zijn lijkt t af en toe meer op een shoarma-loempia maar best lekker!
En ze zijn supervriendelijk! krijg er regelmatig een drankje bij mijn bestelling!
Die moet je toch eens proberen!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Ik haal eigenlijk nooit snacks. Bak het wel zelf, veel lekkerder
De Potmarge is inderdaad ook prima, en nu ze het hebben vernieuwd ziet het er nog eens top uit ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef neen het volgende:
Toen ik nog op Comenius AdH zat ging ik wel eens naar snackbar de Potmarge, prima zaak
Beste cafetaria van de stadquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef Maharbal het volgende:
Over eten gesproken overigens: de beste broodjes hamburger speciaal haal je imo bij Tom's Smulwereld op de Groningerstraatweg![]()
.
Ik ken alleen die "Rookgenot & Kansspelen" toko daar.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef neen het volgende:
Toen ik nog op Comenius AdH zat ging ik wel eens naar snackbar de Potmarge, prima zaak
Is dat die dat kleine stukje lopen over het spoor?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik ken alleen die "Rookgenot & Kansspelen" toko daar.
Die herinner ik me nog goed toen ik op AdH zat.
Nee, dat is heel toepasselijk "de Overweg".quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef neen het volgende:
[..]
Is dat die dat kleine stukje lopen over het spoor?
Ja daarom dusquote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zou dus dan juist niet naar Groningen gaan. Hoewel Groningen natuurlijk wat groter is dan Leeuwarden en er daarom wat meer te beleven is
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef Maharbal het volgende:
Over eten gesproken overigens: de beste broodjes hamburger speciaal haal je imo bij Tom's Smulwereld op de Groningerstraatweg![]()
.
Hoe maak jij döner thuis?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Ik haal eigenlijk nooit snacks. Bak het wel zelf, veel lekkerder
Die toko is/was van een vroegere buurman. In het begin was het niks, maar nu is het gewoon een luxe ding waar je volgens mij ook maaltijden kan krijgen?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De Potmarge is inderdaad ook prima, en nu ze het hebben vernieuwd ziet het er nog eens top uit ook.
Ik kwam er vroeger toen het zo'n klein gammel hokje was, kocht ik er altijd snoepjes.
Dat is hier dus letterlijk om de hoek, ongeveer 2 minuten lopen. Kan het vanuit m'n raam zien.
Ik heb het over snackjes, dus patat en die bendequote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja daarom dusKan me overigens niet voorstellen dat ik na mn studententijd daar (nog lang) wil blijven.
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
[..]
Hoe maak jij döner thuis?![]()
En bezorg je ook?
Ik vind de döner van Turquoise geweldig
Yep, lekker spul en super dichtbij. Letterlijk 2 min lopen (en toch heb ik 't wel eens met de auto gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die toko is/was van een vroegere buurman. In het begin was het niks, maar nu is het gewoon een luxe ding waar je volgens mij ook maaltijden kan krijgen?
Hoezo ik ben luiquote:Op woensdag 23 december 2009 20:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep, lekker spul en super dichtbij. Letterlijk 2 min lopen (en toch heb ik 't wel eens met de auto gedaan).
Als begin zou ik willen voorstellen.....quote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef justmattie het volgende:
We zijn alweer bijna toe aan een nieuw deeltje, iemand ideeën voor de nieuwe TT !?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Iedereen denkt na het stappen dat ze die lui daar kennen. "HEY (insert random turkse naam), HOE IS HET KEREL?!" in de hoop dat ze opvallen en eerder een broodje krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef justmattie het volgende:
Bij Du Nord werkt een turkse gast die bij mij op de opleiding zit, altijd wel mooi om daar even te ouwehoeren dan s'nachts
We zijn alweer bijna toe aan een nieuw deeltje, iemand ideeën voor de nieuwe TT !?
We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Maharbal het volgende:
Wat anders dan:
Liwwadden # 22 - Sneeuwwarden!
[..]
Iedereen denkt na het stappen dat ze die lui daar kennen. "HEY (insert random turkse naam), HOE IS HET KEREL?!" in de hoop dat ze opvallen en eerder een broodje krijgen.
En die kerel maar lachen als een boer met kiespijnquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
We hebben een winnaar!
En inderdaad. "Hey Mo! Hoe gaat íe!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |