Ik ben meer van de falafelquote:
Vlak bij mij dus!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Faceoff het volgende:
Achter de hoven, daar waar de straten nog steeds wit zijn
Olympus vind ik toch relaxter hoewel het wel anders is sinds die vent iemand neerschootquote:
Heet die intussen niet alweer anders? of is het weer t bollehuske geworden.quote:
Dat inderdaad, meestal doe ik op een avond wel een aantal kroegen en strand ik in de Gloppe.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef neen het volgende:
OlympusRepel
Gloppe
Het is allemaal wel oke maar op een gegeven moment heb ik altijd het gevoel dat het iedere keer weer hetzelfde is dus dan moet je weer weg
Waarschijnlijk zal dat degene zijn, naast de Xtra. Turkse pizza met feta, spinazie, champignons enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Kvack het volgende:
[..]
Dat inderdaad, meestal doe ik op een avond wel een aantal kroegen en strand ik in de Gloppe.
Maar je moet wel met een groep gaan, het is overal altijd net niet druk genoeg om er een tof feest te bouwen.
Is Olympus trouwens waar ze die chille turkse pizza`s hebben?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Kvack het volgende:
[..]
Is Olympus trouwens waar ze die chille turkse pizza`s hebben?
Het heet nu "Grillroom de Oase", omdat het officiëel een restaurant moest worden om die gokkasten te kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:55 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Heet die intussen niet alweer anders? of is het weer t bollehuske geworden.
Ben daar jaren geleden voor t laatst geweest toen die ranzige kerel daar nog achter de toonbank stond...
king david zou ik mijden als de pest, ben er een paar keer flink ziek vandaag gekomen...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef neen het volgende:
Of bedoel je er tegenover? Dat is King David
Staat juist bekend als een van de betere dacht ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef Faceoff het volgende:
[..]
king david zou ik mijden als de pest, ben er een paar keer flink ziek vandaag gekomen...
En dat zal niet helemaal aan de alcohol liggen, want ik snack altijd voor k naar huis ga
Juh, King David is goed te doen. Toen ik er vroeger at had ik nooit ergens last van.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Staat juist bekend als een van de betere dacht ik.
Die met champignons ja, die is echt zwaar goed te eten:9quote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal dat degene zijn, naast de Xtra. Turkse pizza met feta, spinazie, champignons enzo
of gewoon met een dikke laag doner erop!
Je kunt vrijwel nooit parkeerplek vinden in het centrum...omdat er te weinig parkeerplek is in het centrumquote:Op woensdag 23 december 2009 18:23 schreef BluesRebel het volgende:
Wat was t trouwens vandaag druk in het centrum. Kon geen parkeerplek vinden. Gelukkig hoef ik morgen niet naar buiten
En vlak bij mij dusquote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Faceoff het volgende:
Achter de hoven, daar waar de straten nog steeds wit zijn
Yoshi's Inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |