QFTquote:
Vorig jaar was er met oud en nieuw nog vuurwerk dacht ik me te herinneren?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:05 schreef Kvack het volgende:
Voor het eerst sinds jaren weer naar de kerk met kerstavond(Romein was ooit een kerk, dus dat telt ook vind ik
)
Is er nou eigenlijk wat georganiseerd met oud en nieuw? ze hebben het al jaren over iets bij de oldehove, maar dat gaat nooit door volgens mij.
Ohquote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vorig jaar was er met oud en nieuw nog vuurwerk dacht ik me te herinneren?
Ga je kaarten reserveren of hoop je gewoon dat er ergens ruimte is?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef justmattie het volgende:
Altijd mooi, maar ik denk dat we gewoon in de kroeg blijven zitten
Vuurwerk doe ik zelf al 2 jaar niet meer aan. Eigenlijk is het zonde van je geldquote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef Ensaf het volgende:
"Ze wil graag dat het feest uitgroeit tot een traditie. De gemeente heeft ¤50.000 uitgetrokken om oud en nieuw op te luisteren met vuurwerk en muziek."
Dan moet er ook wel een gratis biertje afkunnen voor de bezoekers.
Ik denk dat ik met wat maten een feestje organiseer met wat vuurwerk enzo.
Of toch maar even bij de oldehove kijken.
Precies, waarom zou je geld uit geven aan iets doelloos, wat na een minuut weer weg is als je er ook bier van kan halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vuurwerk doe ik zelf al 2 jaar niet meer aan. Eigenlijk is het zonde van je geld
Zal vanavond even kaarten halenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ga je kaarten reserveren of hoop je gewoon dat er ergens ruimte is?
Ga het voor het eerst sinds 4 jaar weer doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vuurwerk doe ik zelf al 2 jaar niet meer aan. Eigenlijk is het zonde van je geld
Legaal spul of nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ga het voor het eerst sinds 4 jaar weer doen.
Je kan altijd nog aanschuiven bij een kerstboom/afvalvuur in Schieringen, de Wielenpôle of de Vrijheidswijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Kvack het volgende:
Ruig
Wie weet waar ik uit kom, ik moet nu al kiezen tussen 3 feesten![]()
Maar altijd tof om even te kijken als de mogelijkheid voor handen is.
Wel goed dat er nu wat georganiseerd word, kan Leeuwarden wel gebruiken.
Vroegah was dat ook wel op het Cambuurpleinquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kan altijd nog aanschuiven bij een kerstboom/afvalvuur in Schieringen, de Wielenpôle of de Vrijheidswijk.
Legaal, we beginnen rustig.quote:
Het laatste jaar dat ik nog vuurwerk had was het van die illegale siertroep uit Belgie, wel mooi spul.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Legaal, we beginnen rustig.
Op wat strijkers na, die ik laatst van een kamaraad in mijn handen gedrukt kreeg.
Wil ook proberen een keertje wat tot de zomer te bewaren.
Ben benieuwd hoeveel kelders hier geplunderd gaan worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vroegah was dat ook wel op het Cambuurplein
De afgelopen 3 jaren in de vrijheidswijk vielen me zwaar tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kan altijd nog aanschuiven bij een kerstboom/afvalvuur in Schieringen, de Wielenpôle of de Vrijheidswijk.
Daar was het rustig zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Kvack het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaren in de vrijheidswijk vielen me zwaar tegen eigenlijk.
Dus denk niet dat ik hier blijf.
Wielenpole is nou ook net niet mijn soort mensen als ik heel eerlijk ben
Het hele jaar door hoor je hier meestal wel vuurwerk voorbijkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar was het rustig zekerHet volk daar viert over het algemeen op andere momenten in het jaar oud en nieuw
Wordt mijn eerste jaar, was wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Kvack het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaren in de vrijheidswijk vielen me zwaar tegen eigenlijk.
Dus denk niet dat ik hier blijf.
Wielenpole is nou ook net niet mijn soort mensen als ik heel eerlijk ben
Heb je altijd in Leeuwarden gewoond, of ben je import?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste jaar, was wel benieuwd eigenlijk.
Paar keer verhuisd, nooit verder dan 10 km van Leeuwarden gewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je altijd in Leeuwarden gewoond, of ben je import?
Precies, heb zelf ook geen zin om veel geld te betalen om ergens binnen te komen, en dan meer dan een half uur naar de bar onderweg te zijn om een rondje bier te halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga dit jaar maar eens in Groningen kijken, met een paar vrienden eerst even thuis gezellig vieren. Erna gaan we misschien de stad in, maar in verdom om weer kaarten te gaan kopen voor feesten waar het zo fucking druk is dat je bijna met je lul in de kont van 4 mensen tegelijk zit.
Ben 2x in de Noa geweest met O&N en dat is gewoon te druk. In Groningen gaan we misschien door de stad lopen om te kijken of er iets te doen is, maar als er nergens iets te vinden is ga ik het gerust verder bij een maat van mij thuis vieren of iets dergelijks.
O&N is sardientjesavond. Mamaloe op een zaterdagavond maar dan keer 10.
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buitenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Paar keer verhuisd, nooit verder dan 10 km van Leeuwarden gewoon.
Liever één van de dorpen dan Zuiderburen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buiten
Dat is waarquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Liever één van de dorpen dan Zuiderburen.
GENOT!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Faceoff het volgende:
Arg ricky om hem maar even te mis quoten.
"Ik ha mien nocht as ik ricky wer hoor zingen...."
Vul de rest zelf maar in
Ik wijs ze altijd maar op het feit dat Friesland + Groningen bij de rijkste provincies van Nederland horen ivm gaswinning and suchquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Faceoff het volgende:
Deze Fries/Liwwadder hangt al jaren rond op FOK.
Maar ik was t redelijk zat dat de eerste reactie op alles wat ook maar fries klinkt iets was in de trend van:
"afsteken en af laten drijven" of soortgelijke ongefundeerde uitspraken
tegenwoordig valt dat "een beetje" mee
Daarom kun je hier wel postenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Faceoff het volgende:
Deze Fries/Liwwadder hangt al jaren rond op FOK.
Maar ik was t redelijk zat dat de eerste reactie op alles wat ook maar fries klinkt iets was in de trend van:
"afsteken en af laten drijven" of soortgelijke ongefundeerde uitspraken
tegenwoordig valt dat "een beetje" mee
Het liefst zo snel mogelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buiten
Ik ben meer van de falafelquote:
Vlak bij mij dus!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Faceoff het volgende:
Achter de hoven, daar waar de straten nog steeds wit zijn
Olympus vind ik toch relaxter hoewel het wel anders is sinds die vent iemand neerschootquote:
Heet die intussen niet alweer anders? of is het weer t bollehuske geworden.quote:
Dat inderdaad, meestal doe ik op een avond wel een aantal kroegen en strand ik in de Gloppe.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef neen het volgende:
OlympusRepel
Gloppe
Het is allemaal wel oke maar op een gegeven moment heb ik altijd het gevoel dat het iedere keer weer hetzelfde is dus dan moet je weer weg
Waarschijnlijk zal dat degene zijn, naast de Xtra. Turkse pizza met feta, spinazie, champignons enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Kvack het volgende:
[..]
Dat inderdaad, meestal doe ik op een avond wel een aantal kroegen en strand ik in de Gloppe.
Maar je moet wel met een groep gaan, het is overal altijd net niet druk genoeg om er een tof feest te bouwen.
Is Olympus trouwens waar ze die chille turkse pizza`s hebben?
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef Kvack het volgende:
[..]
Is Olympus trouwens waar ze die chille turkse pizza`s hebben?
Het heet nu "Grillroom de Oase", omdat het officiëel een restaurant moest worden om die gokkasten te kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:55 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Heet die intussen niet alweer anders? of is het weer t bollehuske geworden.
Ben daar jaren geleden voor t laatst geweest toen die ranzige kerel daar nog achter de toonbank stond...
king david zou ik mijden als de pest, ben er een paar keer flink ziek vandaag gekomen...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef neen het volgende:
Of bedoel je er tegenover? Dat is King David
Staat juist bekend als een van de betere dacht ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef Faceoff het volgende:
[..]
king david zou ik mijden als de pest, ben er een paar keer flink ziek vandaag gekomen...
En dat zal niet helemaal aan de alcohol liggen, want ik snack altijd voor k naar huis ga
Juh, King David is goed te doen. Toen ik er vroeger at had ik nooit ergens last van.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Staat juist bekend als een van de betere dacht ik.
Die met champignons ja, die is echt zwaar goed te eten:9quote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal dat degene zijn, naast de Xtra. Turkse pizza met feta, spinazie, champignons enzo
of gewoon met een dikke laag doner erop!
Je kunt vrijwel nooit parkeerplek vinden in het centrum...omdat er te weinig parkeerplek is in het centrumquote:Op woensdag 23 december 2009 18:23 schreef BluesRebel het volgende:
Wat was t trouwens vandaag druk in het centrum. Kon geen parkeerplek vinden. Gelukkig hoef ik morgen niet naar buiten
En vlak bij mij dusquote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Faceoff het volgende:
Achter de hoven, daar waar de straten nog steeds wit zijn
Yoshi's Inquote:
Ik zou dus dan juist niet naar Groningen gaan. Hoewel Groningen natuurlijk wat groter is dan Leeuwarden en er daarom wat meer te beleven isquote:Op woensdag 23 december 2009 18:19 schreef BluesRebel het volgende:
Ik twijfel de laatste tijd ook of ik hier wil blijven wonen of niet..
Edit: overigens is de andere optie Groningen. Niet dat ik Groningen geweldig vind ofzo maar gewoon om iets nieuws te proberen. Dat is een optie omdat ik daar ook genoeg mensen ken en vrienden heb. De rest van Nederland interesseert me niet
Daarom doe ik dat ook alleen met de autoquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Faceoff het volgende:
Mja ik denk dat als ik mijn burgers op de groningerstraatweg zou halen ze niet erg lekker meer zouden zijn tegen de tijd dat ik thuis ben
Ik doe t wel voor de snackjes van de overweg![]()
Mocht je er eens in de buurt zijn, bestel eens een shoarmarol.
Omdat die lui de meeste snacks zelf maken en het chinezen(ofzo) zijn lijkt t af en toe meer op een shoarma-loempia maar best lekker!
En ze zijn supervriendelijk! krijg er regelmatig een drankje bij mijn bestelling!
Die moet je toch eens proberen!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Ik haal eigenlijk nooit snacks. Bak het wel zelf, veel lekkerder
De Potmarge is inderdaad ook prima, en nu ze het hebben vernieuwd ziet het er nog eens top uit ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef neen het volgende:
Toen ik nog op Comenius AdH zat ging ik wel eens naar snackbar de Potmarge, prima zaak
Beste cafetaria van de stadquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef Maharbal het volgende:
Over eten gesproken overigens: de beste broodjes hamburger speciaal haal je imo bij Tom's Smulwereld op de Groningerstraatweg![]()
.
Ik ken alleen die "Rookgenot & Kansspelen" toko daar.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef neen het volgende:
Toen ik nog op Comenius AdH zat ging ik wel eens naar snackbar de Potmarge, prima zaak
Is dat die dat kleine stukje lopen over het spoor?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik ken alleen die "Rookgenot & Kansspelen" toko daar.
Die herinner ik me nog goed toen ik op AdH zat.
Nee, dat is heel toepasselijk "de Overweg".quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef neen het volgende:
[..]
Is dat die dat kleine stukje lopen over het spoor?
Ja daarom dusquote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zou dus dan juist niet naar Groningen gaan. Hoewel Groningen natuurlijk wat groter is dan Leeuwarden en er daarom wat meer te beleven is
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef Maharbal het volgende:
Over eten gesproken overigens: de beste broodjes hamburger speciaal haal je imo bij Tom's Smulwereld op de Groningerstraatweg![]()
.
Hoe maak jij döner thuis?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Ik haal eigenlijk nooit snacks. Bak het wel zelf, veel lekkerder
Die toko is/was van een vroegere buurman. In het begin was het niks, maar nu is het gewoon een luxe ding waar je volgens mij ook maaltijden kan krijgen?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De Potmarge is inderdaad ook prima, en nu ze het hebben vernieuwd ziet het er nog eens top uit ook.
Ik kwam er vroeger toen het zo'n klein gammel hokje was, kocht ik er altijd snoepjes.
Dat is hier dus letterlijk om de hoek, ongeveer 2 minuten lopen. Kan het vanuit m'n raam zien.
Ik heb het over snackjes, dus patat en die bendequote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja daarom dusKan me overigens niet voorstellen dat ik na mn studententijd daar (nog lang) wil blijven.
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
[..]
Hoe maak jij döner thuis?![]()
En bezorg je ook?
Ik vind de döner van Turquoise geweldig
Yep, lekker spul en super dichtbij. Letterlijk 2 min lopen (en toch heb ik 't wel eens met de auto gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die toko is/was van een vroegere buurman. In het begin was het niks, maar nu is het gewoon een luxe ding waar je volgens mij ook maaltijden kan krijgen?
Hoezo ik ben luiquote:Op woensdag 23 december 2009 20:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep, lekker spul en super dichtbij. Letterlijk 2 min lopen (en toch heb ik 't wel eens met de auto gedaan).
Als begin zou ik willen voorstellen.....quote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef justmattie het volgende:
We zijn alweer bijna toe aan een nieuw deeltje, iemand ideeën voor de nieuwe TT !?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Iedereen denkt na het stappen dat ze die lui daar kennen. "HEY (insert random turkse naam), HOE IS HET KEREL?!" in de hoop dat ze opvallen en eerder een broodje krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef justmattie het volgende:
Bij Du Nord werkt een turkse gast die bij mij op de opleiding zit, altijd wel mooi om daar even te ouwehoeren dan s'nachts
We zijn alweer bijna toe aan een nieuw deeltje, iemand ideeën voor de nieuwe TT !?
We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Maharbal het volgende:
Wat anders dan:
Liwwadden # 22 - Sneeuwwarden!
[..]
Iedereen denkt na het stappen dat ze die lui daar kennen. "HEY (insert random turkse naam), HOE IS HET KEREL?!" in de hoop dat ze opvallen en eerder een broodje krijgen.
En die kerel maar lachen als een boer met kiespijnquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
We hebben een winnaar!
En inderdaad. "Hey Mo! Hoe gaat íe!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |