Ik zou dus dan juist niet naar Groningen gaan. Hoewel Groningen natuurlijk wat groter is dan Leeuwarden en er daarom wat meer te beleven isquote:Op woensdag 23 december 2009 18:19 schreef BluesRebel het volgende:
Ik twijfel de laatste tijd ook of ik hier wil blijven wonen of niet..
Edit: overigens is de andere optie Groningen. Niet dat ik Groningen geweldig vind ofzo maar gewoon om iets nieuws te proberen. Dat is een optie omdat ik daar ook genoeg mensen ken en vrienden heb. De rest van Nederland interesseert me niet
Daarom doe ik dat ook alleen met de autoquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Faceoff het volgende:
Mja ik denk dat als ik mijn burgers op de groningerstraatweg zou halen ze niet erg lekker meer zouden zijn tegen de tijd dat ik thuis ben
Ik doe t wel voor de snackjes van de overweg![]()
Mocht je er eens in de buurt zijn, bestel eens een shoarmarol.
Omdat die lui de meeste snacks zelf maken en het chinezen(ofzo) zijn lijkt t af en toe meer op een shoarma-loempia maar best lekker!
En ze zijn supervriendelijk! krijg er regelmatig een drankje bij mijn bestelling!
Die moet je toch eens proberen!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Ik haal eigenlijk nooit snacks. Bak het wel zelf, veel lekkerder
De Potmarge is inderdaad ook prima, en nu ze het hebben vernieuwd ziet het er nog eens top uit ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef neen het volgende:
Toen ik nog op Comenius AdH zat ging ik wel eens naar snackbar de Potmarge, prima zaak
Beste cafetaria van de stadquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef Maharbal het volgende:
Over eten gesproken overigens: de beste broodjes hamburger speciaal haal je imo bij Tom's Smulwereld op de Groningerstraatweg![]()
.
Ik ken alleen die "Rookgenot & Kansspelen" toko daar.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef neen het volgende:
Toen ik nog op Comenius AdH zat ging ik wel eens naar snackbar de Potmarge, prima zaak
Is dat die dat kleine stukje lopen over het spoor?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik ken alleen die "Rookgenot & Kansspelen" toko daar.
Die herinner ik me nog goed toen ik op AdH zat.
Nee, dat is heel toepasselijk "de Overweg".quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef neen het volgende:
[..]
Is dat die dat kleine stukje lopen over het spoor?
Ja daarom dusquote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zou dus dan juist niet naar Groningen gaan. Hoewel Groningen natuurlijk wat groter is dan Leeuwarden en er daarom wat meer te beleven is
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef Maharbal het volgende:
Over eten gesproken overigens: de beste broodjes hamburger speciaal haal je imo bij Tom's Smulwereld op de Groningerstraatweg![]()
.
Hoe maak jij döner thuis?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Ik haal eigenlijk nooit snacks. Bak het wel zelf, veel lekkerder
Die toko is/was van een vroegere buurman. In het begin was het niks, maar nu is het gewoon een luxe ding waar je volgens mij ook maaltijden kan krijgen?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De Potmarge is inderdaad ook prima, en nu ze het hebben vernieuwd ziet het er nog eens top uit ook.
Ik kwam er vroeger toen het zo'n klein gammel hokje was, kocht ik er altijd snoepjes.
Dat is hier dus letterlijk om de hoek, ongeveer 2 minuten lopen. Kan het vanuit m'n raam zien.
Ik heb het over snackjes, dus patat en die bendequote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja daarom dusKan me overigens niet voorstellen dat ik na mn studententijd daar (nog lang) wil blijven.
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
[..]
Hoe maak jij döner thuis?![]()
En bezorg je ook?
Ik vind de döner van Turquoise geweldig
Yep, lekker spul en super dichtbij. Letterlijk 2 min lopen (en toch heb ik 't wel eens met de auto gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die toko is/was van een vroegere buurman. In het begin was het niks, maar nu is het gewoon een luxe ding waar je volgens mij ook maaltijden kan krijgen?
Hoezo ik ben luiquote:Op woensdag 23 december 2009 20:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep, lekker spul en super dichtbij. Letterlijk 2 min lopen (en toch heb ik 't wel eens met de auto gedaan).
Als begin zou ik willen voorstellen.....quote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef justmattie het volgende:
We zijn alweer bijna toe aan een nieuw deeltje, iemand ideeën voor de nieuwe TT !?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Iedereen denkt na het stappen dat ze die lui daar kennen. "HEY (insert random turkse naam), HOE IS HET KEREL?!" in de hoop dat ze opvallen en eerder een broodje krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef justmattie het volgende:
Bij Du Nord werkt een turkse gast die bij mij op de opleiding zit, altijd wel mooi om daar even te ouwehoeren dan s'nachts
We zijn alweer bijna toe aan een nieuw deeltje, iemand ideeën voor de nieuwe TT !?
We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Maharbal het volgende:
Wat anders dan:
Liwwadden # 22 - Sneeuwwarden!
[..]
Iedereen denkt na het stappen dat ze die lui daar kennen. "HEY (insert random turkse naam), HOE IS HET KEREL?!" in de hoop dat ze opvallen en eerder een broodje krijgen.
En die kerel maar lachen als een boer met kiespijnquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
We hebben een winnaar!
En inderdaad. "Hey Mo! Hoe gaat íe!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |