Het hele jaar door hoor je hier meestal wel vuurwerk voorbijkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar was het rustig zekerHet volk daar viert over het algemeen op andere momenten in het jaar oud en nieuw
Wordt mijn eerste jaar, was wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Kvack het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaren in de vrijheidswijk vielen me zwaar tegen eigenlijk.
Dus denk niet dat ik hier blijf.
Wielenpole is nou ook net niet mijn soort mensen als ik heel eerlijk ben
Heb je altijd in Leeuwarden gewoond, of ben je import?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste jaar, was wel benieuwd eigenlijk.
Paar keer verhuisd, nooit verder dan 10 km van Leeuwarden gewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je altijd in Leeuwarden gewoond, of ben je import?
Precies, heb zelf ook geen zin om veel geld te betalen om ergens binnen te komen, en dan meer dan een half uur naar de bar onderweg te zijn om een rondje bier te halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga dit jaar maar eens in Groningen kijken, met een paar vrienden eerst even thuis gezellig vieren. Erna gaan we misschien de stad in, maar in verdom om weer kaarten te gaan kopen voor feesten waar het zo fucking druk is dat je bijna met je lul in de kont van 4 mensen tegelijk zit.
Ben 2x in de Noa geweest met O&N en dat is gewoon te druk. In Groningen gaan we misschien door de stad lopen om te kijken of er iets te doen is, maar als er nergens iets te vinden is ga ik het gerust verder bij een maat van mij thuis vieren of iets dergelijks.
O&N is sardientjesavond. Mamaloe op een zaterdagavond maar dan keer 10.
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buitenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Paar keer verhuisd, nooit verder dan 10 km van Leeuwarden gewoon.
Liever één van de dorpen dan Zuiderburen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buiten
Dat is waarquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Liever één van de dorpen dan Zuiderburen.
GENOT!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Faceoff het volgende:
Arg ricky om hem maar even te mis quoten.
"Ik ha mien nocht as ik ricky wer hoor zingen...."
Vul de rest zelf maar in
Ik wijs ze altijd maar op het feit dat Friesland + Groningen bij de rijkste provincies van Nederland horen ivm gaswinning and suchquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Faceoff het volgende:
Deze Fries/Liwwadder hangt al jaren rond op FOK.
Maar ik was t redelijk zat dat de eerste reactie op alles wat ook maar fries klinkt iets was in de trend van:
"afsteken en af laten drijven" of soortgelijke ongefundeerde uitspraken
tegenwoordig valt dat "een beetje" mee
Daarom kun je hier wel postenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef Faceoff het volgende:
Deze Fries/Liwwadder hangt al jaren rond op FOK.
Maar ik was t redelijk zat dat de eerste reactie op alles wat ook maar fries klinkt iets was in de trend van:
"afsteken en af laten drijven" of soortgelijke ongefundeerde uitspraken
tegenwoordig valt dat "een beetje" mee
Het liefst zo snel mogelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou nooit weg willen uit Leeuwarden, ook niet er buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |