Dat er veel ranzige puntjes in de foto's zitten (jpeg-artifacts), bij de achmeatoren foto's zie je dat heel duidelijk. Hier bijvoorbeeld '50'quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wat zeg je allemaal?
Ikb en geen Bill Gates dat ik dat allemaal weet.
Ze worden steeds duurder terwijl dit een goed jaar was. Naaiersquote:Op maandag 21 december 2009 00:27 schreef Paladijn het volgende:
Avatar in 3D is trouwens een aanrader, hij duurt alleen wel lang (3 uur incl. pauze van 10 minuten) en kost 12.50
Die lijkt mij dan weer dus waardeloos. Nederlandse 'theater'films.. zo overdreven acteren.quote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef Ensaf het volgende:
Avatar is nu z'n film die mij helemaal niets aan lijkt.
De Hel van '63 wil ik denk ik nog wel even bekijken.
Net even in de stad nieuwe schoenen gekocht.quote:Op maandag 21 december 2009 13:07 schreef justmattie het volgende:
Wat zijn jullie stil, allemaal weer aan het werk zeker
Grappig, alleen komt de krantenjongen zo meteen hier ookquote:Op maandag 21 december 2009 15:11 schreef Ensaf het volgende:
Gratis Leeuwarder Courant lezen kan via http://lc.x-cago.com/today.vm
O dat is wel handig, dat zal ik m'n vader eens laten doenquote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Paladijn het volgende:
Vaste abonnee's kunnen hun account gratis activeren vziw. Is o.a. ivm vakanties en dan nog steeds de krant kunnen lezen.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Paladijn het volgende:
Vaste abonnee's kunnen hun account gratis activeren vziw. Is o.a. ivm vakanties en dan nog steeds de krant kunnen lezen.
Indien je al een account hebt, ja. Zo niet, neequote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
hebben wij ook. kun je ook reageren
_!
Hmm, zal eens kijken bij de supermarkt. Zometeen eerst maar even weer gewoon proberen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef Paladijn het volgende:
Maharbal: denk erom dat de matjes niet te hard wegschieten op het moment dat je grip krijgt... iig niet iemand aan laten duwen/erachter laten staan. Karton werkt wel ok volgens mij... gewoon ff een lading doosjes bij de lokale supermarkt scoren.
Ach het is ook niet mijn auto maar die van mn ouders. Ik gebruik m nu alleen vaak. De auto vrij krijgen elke keer als je weg wil is ook behoorlijk kut maar inderdaad nog altijd beter dan fietsen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Ensaf het volgende:
Nee, dat is niet waar.
Ik zit nog altijd liever in een langzame auto dan dat ik over die onbegaanbare fietspaden moet ploeteren.
Ga dan naar die stenenhandel achter de Centrale. Die heeft strooizout genoeg !!!!quote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, ik kwam zostraks aanrijden uit Groningen. Gooi de auto hier voor de deur neer...stap uit. Moeder zegt dat zij haar auto niet verder krijgt, ding stond een stukje van huis...nou ik denk ik ga dat 's oplossen.
Heb 2+ uur lopen scheppen als een idioot, een strook redelijk sneeuwvrij geschept met een lengte van ~3 auto's. Ik denk, laat ik mijn auto eens achter die van m'n moeder zetten, want die moet morgen ermee weg....krijg ik gvd m'n eigen auto niet meer van de plaats. Aflopende straat ftl, achterkant schuift steeds naar beneden tegen de stoep aan, en ik kom dus niet meer "omhoog". Op een gegeven moment was alleen m'n achterkant tegen de stoep aan geschoven terwijl m'n voorkant "omhoog" aan het klimmen was, het gevolg was dat ik haaks op de straat stond met m'n neus midden op de rijbaan
.
Zonet dacht ik...laat ik maar even strooizou kopen dan. Bij de praxis natuurlijk uitverkocht....dus alternatief: 3 pakjes Jozo. Helpt natuurlijk voor geen meter..
Zucht, ik ga straks nog maar eens proberen m'n auto van de plaats te krijgen. Anders zal ik matjes/karton ofzo onder de achterwielen moeten gooien.
Mooi kut daar bij de Centrale, zag het zo straks toen ik naar het werk ging al, daar bij de kwikshit stonden ze overal waar men maar wou staanquote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef BluesRebel het volgende:
VERDOMMEEE!! Dit blijft gewoon kut. Ik zou net even snel ergens heen, heb er 2 uren over gedaan. Op de heenweg geen problemen behalve dat t langzaam gaat en de auto alle kanten op glijdt. Op de terugweg ging ik maar langs de Centrale... ongelofelijke bende daar. Nergens is t zo erg. Auto's parkeren zoals ze willen, alle kanten uit.. sommige delen zijn geblokkeerd. Maar ik vond een mooi plekje en stopte. Toen ik weer weg wou stond een vrachtwagen achter mijDus ik dacht, ik ga naar voren... STOM!! Ik kwam compleet vast te zitten. Hele tijd naar voren en naar achteren want natuurlijk was die vrachtwagen weg toen ik net vast kwam te zitten
Uiteindelijk kreeg ik m los nadat ie 8 keer was uitgevallen en ik was dolblij. Ging naar C1000 Camminghaburen en daar zaten 3 auto's vast op de parkeerplaats en ik merkte aan die van mij dat t ook elk moment kon gebeuren... heel veel natte sneeuw daar. Op de terugweg blokkeerde nog een vastzittende auto mijn weg waardoor ik om moest rijden. Ik heb er genoeg van
Ik ben met mn vriendin in de auto naar het werk geweest, op de rondweg was het wel aardig te doen gelukkig.quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Paladijn het volgende:
En ik ploeter elke ochtend op de fiets naar't werk omdat ik geen zin heb in de auto vast te staan in de file
Er wordt trouwens bizar slecht gestrooid en sneeuw geruimd op de weg... ze zijn nu al 4 dagen niet in de drie straten hier geweest (en wel meerdere malen langs het cambuurstadion...)
Wat is er mis met een schuivert?quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef justmattie het volgende:
Die leek me op zich ook wel leuk, maar die toetsen zijn klein. Een klasgenoot heeft zo'n ding. Verder is een schuifding no go, evenals HTCTouchpad ben ik eigenlijk ook niet zo happig op
Duh. Ik zal morgen eventueel eens kijken dan.quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga dan naar die stenenhandel achter de Centrale. Die heeft strooizout genoeg !!!!
ANARCHIE!!!quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mooi kut daar bij de Centrale, zag het zo straks toen ik naar het werk ging al, daar bij de kwikshit stonden ze overal waar men maar wou staan![]()
Wordt snel lam, breekt af kut dusquote:Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er mis met een schuivert?
Je weet waar die stenenhandel zit? Kan ook niet missen hij heeft er allemaal kerstversiering hangen en zoquote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Duh. Ik zal morgen eventueel eens kijken dan.
Ik was al bij de Praxis op de Centrale.
Ja die stenenhandel zit net voor de bocht die de brug omhoog gaat. Die afslag daar tegenover: bedoel je dat weggetje dat langs die woonboten gaat?quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je weet waar die stenenhandel zit? Kan ook niet missen hij heeft er allemaal kerstversiering hangen en zoAls je dan gelijk daar de afslag er tegenover neemt kun je m'n bimmer even bewonderen
Correct en het is 1 woonboot en nog iets van die lui die meedoen met skutsjezeilen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja die stenenhandel zit net voor de bocht die de brug omhoog gaat. Die afslag daar tegenover: bedoel je dat weggetje dat langs die woonboten gaat?
Waarom staat je auto daar?quote:Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Correct en het is 1 woonboot en nog iets van die lui die meedoen met skutsjezeilen.
Ah, das een logische verklaringquote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef justmattie het volgende:
Omdat ik ergens bij dat onbewoond stuk deel van Sneeuwarden woon_!
Bij mij niet andersquote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wordt snel lam, breekt af kut dus
Mijn vorige samsung werd een beetje lamquote:
Vanmiddag even kijkenquote:Dit jaar brengt het Winterfestival in samenwerking met 3FM en Coca Cola op 22 december 2009 het echte kerstgevoel naar Leeuwarden met de verlichte surprise truck en de Kerstman.
Vanaf 14.00 uur zijn er diverse activiteiten op en rond de prachtig verlichte Suprise truck van Coca Cola op het Oldehoofsterkerkhof naast de ijsbaan. We combineren dit echte kerstgevoel met de Serious Request actie van 3FM.
Gedurende de middag en avond zullen er verschillende “upcoming” artiesten op het podium staan. Daarnaast kun je een kijkje nemen in de surprise truck en er achter komen wie de suprise act is!
Voor het kerstgevoel, het goede doel en veel gezelligheid kunt u terecht op het Oldehoofsterkerkhof.
Verdorie, nu wil ik nog weten wie die surprise act is ook!quote:
Die van ons zijn gisteren wel geleegdquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef justmattie het volgende:
Onze containers zijn geloof ik ook nog niet geleegd. Zou gister al gebeuren
quote:
Ik zie jou normaal alleen in Klaagbaak!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef RickoKun het volgende:
iemand trein grun - leeuwarden nog gepakt vandaag? zo ja, hoe lang was je onderweg en hoe laat?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zie jou normaal alleen in Klaagbaak!
Moest vandaag werken, was pas om 8 uur thuis. De wegen in Nederland zijn tenminste nog prima te doen, kon overal gewoon 120/130 tuffen. Kheb nog een traytje (24) redbull meegekregen van iemand haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Marhabal, nog geslaagd met strooizout?
mijn samsung niet.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn vorige samsung werd een beetje lam![]()
Maar toch ik wil ze niet
Dus dat kwam door jou!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn samsung niet.
Wel heel typisch trouwens vandaag. Ik kom in Leeuwarden en ;t begint gelijk te sneeuwen.
Mompelt iets met ice, iets met cold en iets met bitchquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn samsung niet.
Wel heel typisch trouwens vandaag. Ik kom in Leeuwarden en ;t begint gelijk te sneeuwen.
In IJlst en Sneek sneeuwde ;t niet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dus dat kwam door jou!
Kun je hier niet vaker komen?
Waarom denk je dat ajf me zonnestraal noemt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef justmattie het volgende:
Ik heb liever dat de zon schijnt als DW komt![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mompelt iets met ice, iets met cold en iets met bitch.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |