abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 15:29:23 #126
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75881923
Kranten van een week of ouder kun je altijd standaard gratis bekijken via www.archiefleeuwardercourant.nl
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_75881991
Vaste abonnee's kunnen hun account gratis activeren vziw. Is o.a. ivm vakanties en dan nog steeds de krant kunnen lezen.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 21 december 2009 @ 15:31:33 #128
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75882021
  maandag 21 december 2009 @ 15:41:30 #129
236335 neen
schone schijn
pi_75882526
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Paladijn het volgende:
Vaste abonnee's kunnen hun account gratis activeren vziw. Is o.a. ivm vakanties en dan nog steeds de krant kunnen lezen.
O dat is wel handig, dat zal ik m'n vader eens laten doen
het lijkt niet wat het is
pi_75882597
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Paladijn het volgende:
hebben wij ook. kun je ook reageren _!
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_75883480
Gvd, ik kwam zostraks aanrijden uit Groningen. Gooi de auto hier voor de deur neer...stap uit. Moeder zegt dat zij haar auto niet verder krijgt, ding stond een stukje van huis...nou ik denk ik ga dat 's oplossen.

Heb 2+ uur lopen scheppen als een idioot, een strook redelijk sneeuwvrij geschept met een lengte van ~3 auto's. Ik denk, laat ik mijn auto eens achter die van m'n moeder zetten, want die moet morgen ermee weg....krijg ik gvd m'n eigen auto niet meer van de plaats. Aflopende straat ftl, achterkant schuift steeds naar beneden tegen de stoep aan, en ik kom dus niet meer "omhoog" . Op een gegeven moment was alleen m'n achterkant tegen de stoep aan geschoven terwijl m'n voorkant "omhoog" aan het klimmen was, het gevolg was dat ik haaks op de straat stond met m'n neus midden op de rijbaan .

Zonet dacht ik...laat ik maar even strooizou kopen dan. Bij de praxis natuurlijk uitverkocht....dus alternatief: 3 pakjes Jozo . Helpt natuurlijk voor geen meter..

Zucht, ik ga straks nog maar eens proberen m'n auto van de plaats te krijgen. Anders zal ik matjes/karton ofzo onder de achterwielen moeten gooien.
pi_75884085
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef justmattie het volgende:

[..]

hebben wij ook. kun je ook reageren _!
Indien je al een account hebt, ja. Zo niet, nee
Nieuwe accounts aanmaken staat uit namelijk...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_75884135
Maharbal: denk erom dat de matjes niet te hard wegschieten op het moment dat je grip krijgt... iig niet iemand aan laten duwen/erachter laten staan. Karton werkt wel ok volgens mij... gewoon ff een lading doosjes bij de lokale supermarkt scoren.
pi_75884566
VERDOMMEEE!! Dit blijft gewoon kut. Ik zou net even snel ergens heen, heb er 2 uren over gedaan. Op de heenweg geen problemen behalve dat t langzaam gaat en de auto alle kanten op glijdt. Op de terugweg ging ik maar langs de Centrale... ongelofelijke bende daar. Nergens is t zo erg. Auto's parkeren zoals ze willen, alle kanten uit.. sommige delen zijn geblokkeerd. Maar ik vond een mooi plekje en stopte. Toen ik weer weg wou stond een vrachtwagen achter mij Dus ik dacht, ik ga naar voren... STOM!! Ik kwam compleet vast te zitten. Hele tijd naar voren en naar achteren want natuurlijk was die vrachtwagen weg toen ik net vast kwam te zitten Uiteindelijk kreeg ik m los nadat ie 8 keer was uitgevallen en ik was dolblij. Ging naar C1000 Camminghaburen en daar zaten 3 auto's vast op de parkeerplaats en ik merkte aan die van mij dat t ook elk moment kon gebeuren... heel veel natte sneeuw daar. Op de terugweg blokkeerde nog een vastzittende auto mijn weg waardoor ik om moest rijden. Ik heb er genoeg van
pi_75885001
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef Paladijn het volgende:
Maharbal: denk erom dat de matjes niet te hard wegschieten op het moment dat je grip krijgt... iig niet iemand aan laten duwen/erachter laten staan. Karton werkt wel ok volgens mij... gewoon ff een lading doosjes bij de lokale supermarkt scoren.
Hmm, zal eens kijken bij de supermarkt. Zometeen eerst maar even weer gewoon proberen.
  maandag 21 december 2009 @ 16:42:56 #136
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75885096
Dit is de eerste keer dat ik blij ben dat ik geen auto heb.
  maandag 21 december 2009 @ 16:43:27 #137
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75885124
Nee, dat is niet waar.

Ik zit nog altijd liever in een langzame auto dan dat ik over die onbegaanbare fietspaden moet ploeteren.

pi_75885661
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:43 schreef Ensaf het volgende:
Nee, dat is niet waar.

Ik zit nog altijd liever in een langzame auto dan dat ik over die onbegaanbare fietspaden moet ploeteren.

Ach het is ook niet mijn auto maar die van mn ouders. Ik gebruik m nu alleen vaak. De auto vrij krijgen elke keer als je weg wil is ook behoorlijk kut maar inderdaad nog altijd beter dan fietsen.
pi_75886626
En ik ploeter elke ochtend op de fiets naar't werk omdat ik geen zin heb in de auto vast te staan in de file

Er wordt trouwens bizar slecht gestrooid en sneeuw geruimd op de weg... ze zijn nu al 4 dagen niet in de drie straten hier geweest (en wel meerdere malen langs het cambuurstadion...)
pi_75886669
file xD
niet meer dus

[ Bericht 69% gewijzigd door Paladijn op 21-12-2009 19:22:38 ]
  maandag 21 december 2009 @ 17:27:01 #141
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75886899
Bij het station is het ook een enorme bende. Reizigers kunnen niet eens fatsoenlijk naar het centrum lopen.

Er is wel gestrooid maar niet geschoven, waardoor je door zo'n modderbende moet lopen.
pi_75892499
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, ik kwam zostraks aanrijden uit Groningen. Gooi de auto hier voor de deur neer...stap uit. Moeder zegt dat zij haar auto niet verder krijgt, ding stond een stukje van huis...nou ik denk ik ga dat 's oplossen.

Heb 2+ uur lopen scheppen als een idioot, een strook redelijk sneeuwvrij geschept met een lengte van ~3 auto's. Ik denk, laat ik mijn auto eens achter die van m'n moeder zetten, want die moet morgen ermee weg....krijg ik gvd m'n eigen auto niet meer van de plaats. Aflopende straat ftl, achterkant schuift steeds naar beneden tegen de stoep aan, en ik kom dus niet meer "omhoog" . Op een gegeven moment was alleen m'n achterkant tegen de stoep aan geschoven terwijl m'n voorkant "omhoog" aan het klimmen was, het gevolg was dat ik haaks op de straat stond met m'n neus midden op de rijbaan .

Zonet dacht ik...laat ik maar even strooizou kopen dan. Bij de praxis natuurlijk uitverkocht....dus alternatief: 3 pakjes Jozo . Helpt natuurlijk voor geen meter..

Zucht, ik ga straks nog maar eens proberen m'n auto van de plaats te krijgen. Anders zal ik matjes/karton ofzo onder de achterwielen moeten gooien.
Ga dan naar die stenenhandel achter de Centrale. Die heeft strooizout genoeg !!!!
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef BluesRebel het volgende:
VERDOMMEEE!! Dit blijft gewoon kut. Ik zou net even snel ergens heen, heb er 2 uren over gedaan. Op de heenweg geen problemen behalve dat t langzaam gaat en de auto alle kanten op glijdt. Op de terugweg ging ik maar langs de Centrale... ongelofelijke bende daar. Nergens is t zo erg. Auto's parkeren zoals ze willen, alle kanten uit.. sommige delen zijn geblokkeerd. Maar ik vond een mooi plekje en stopte. Toen ik weer weg wou stond een vrachtwagen achter mij Dus ik dacht, ik ga naar voren... STOM!! Ik kwam compleet vast te zitten. Hele tijd naar voren en naar achteren want natuurlijk was die vrachtwagen weg toen ik net vast kwam te zitten Uiteindelijk kreeg ik m los nadat ie 8 keer was uitgevallen en ik was dolblij. Ging naar C1000 Camminghaburen en daar zaten 3 auto's vast op de parkeerplaats en ik merkte aan die van mij dat t ook elk moment kon gebeuren... heel veel natte sneeuw daar. Op de terugweg blokkeerde nog een vastzittende auto mijn weg waardoor ik om moest rijden. Ik heb er genoeg van
Mooi kut daar bij de Centrale, zag het zo straks toen ik naar het werk ging al, daar bij de kwikshit stonden ze overal waar men maar wou staan
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Paladijn het volgende:
En ik ploeter elke ochtend op de fiets naar't werk omdat ik geen zin heb in de auto vast te staan in de file

Er wordt trouwens bizar slecht gestrooid en sneeuw geruimd op de weg... ze zijn nu al 4 dagen niet in de drie straten hier geweest (en wel meerdere malen langs het cambuurstadion...)
Ik ben met mn vriendin in de auto naar het werk geweest, op de rondweg was het wel aardig te doen gelukkig.
pi_75892555
Ik hoorde trouwens dat er morgen vanaf 14:00 die Coca Cola vrachtauto onder de Oldehove staat met daarin een BN-er of zo die je kan ontmoeten voor het goede doel? Moet toch de stad in dus zal wel even kijken wat het is
pi_75892906
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef justmattie het volgende:
Die leek me op zich ook wel leuk, maar die toetsen zijn klein. Een klasgenoot heeft zo'n ding. Verder is een schuifding no go, evenals HTC Touchpad ben ik eigenlijk ook niet zo happig op
Wat is er mis met een schuivert?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_75893291
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:

[..]

Ga dan naar die stenenhandel achter de Centrale. Die heeft strooizout genoeg !!!!
Duh. Ik zal morgen eventueel eens kijken dan.

Ik was al bij de Praxis op de Centrale.
pi_75893421
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]

Mooi kut daar bij de Centrale, zag het zo straks toen ik naar het werk ging al, daar bij de kwikshit stonden ze overal waar men maar wou staan
ANARCHIE!!!
pi_75893654
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Wat is er mis met een schuivert?
Wordt snel lam, breekt af kut dus
pi_75893684
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Duh. Ik zal morgen eventueel eens kijken dan.

Ik was al bij de Praxis op de Centrale.
Je weet waar die stenenhandel zit? Kan ook niet missen hij heeft er allemaal kerstversiering hangen en zo Als je dan gelijk daar de afslag er tegenover neemt kun je m'n bimmer even bewonderen
pi_75893948
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef justmattie het volgende:

[..]

Je weet waar die stenenhandel zit? Kan ook niet missen hij heeft er allemaal kerstversiering hangen en zo Als je dan gelijk daar de afslag er tegenover neemt kun je m'n bimmer even bewonderen
Ja die stenenhandel zit net voor de bocht die de brug omhoog gaat. Die afslag daar tegenover: bedoel je dat weggetje dat langs die woonboten gaat?
pi_75894310
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja die stenenhandel zit net voor de bocht die de brug omhoog gaat. Die afslag daar tegenover: bedoel je dat weggetje dat langs die woonboten gaat?
Correct en het is 1 woonboot en nog iets van die lui die meedoen met skutsjezeilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')