Die van ons zijn gisteren wel geleegdquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef justmattie het volgende:
Onze containers zijn geloof ik ook nog niet geleegd. Zou gister al gebeuren
quote:
Ik zie jou normaal alleen in Klaagbaak!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef RickoKun het volgende:
iemand trein grun - leeuwarden nog gepakt vandaag? zo ja, hoe lang was je onderweg en hoe laat?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zie jou normaal alleen in Klaagbaak!
Moest vandaag werken, was pas om 8 uur thuis. De wegen in Nederland zijn tenminste nog prima te doen, kon overal gewoon 120/130 tuffen. Kheb nog een traytje (24) redbull meegekregen van iemand haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:40 schreef justmattie het volgende:
Marhabal, nog geslaagd met strooizout?
mijn samsung niet.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn vorige samsung werd een beetje lam![]()
Maar toch ik wil ze niet
Dus dat kwam door jou!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn samsung niet.
Wel heel typisch trouwens vandaag. Ik kom in Leeuwarden en ;t begint gelijk te sneeuwen.
Mompelt iets met ice, iets met cold en iets met bitchquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn samsung niet.
Wel heel typisch trouwens vandaag. Ik kom in Leeuwarden en ;t begint gelijk te sneeuwen.
In IJlst en Sneek sneeuwde ;t niet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dus dat kwam door jou!
Kun je hier niet vaker komen?
Waarom denk je dat ajf me zonnestraal noemt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef justmattie het volgende:
Ik heb liever dat de zon schijnt als DW komt![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mompelt iets met ice, iets met cold en iets met bitch.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |