Uit welke richting kwam je? Groningen?quote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef BakkerHenk het volgende:
Ben overigens met de trein terug naar lwd gegaan.
Niet eens vertraging!
Techniek is niet echt mijn dingquote:Op zondag 20 december 2009 20:24 schreef justmattie het volgende:
Ensaf, je kan toch ook gewoon de url van de avatars kopieeren en in je post gooien. Dan bewegen ze ook nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die neem ik ook altijd! Die of lijn 8.quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef neen het volgende:
De deur van de bus.
[ afbeelding ]
Een koude en ongure wind viel mij ten dele.
Ik was niet blij.
Deze was slechts ter illustratie, ik pak altijd 2 of 42 (geloof ik)quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die neem ik ook altijd! Die of lijn 8.
Gaat de temperatuur hier sowieso niet de komende dagen wat omhoog? Vandaag ook al boven nul terwijl het in Groningen nog lekker aan het vriezen was.quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Ensaf het volgende:
Goed nieuws: We hebben geen last meer van het weer vanaf nu!
KNMI trekt weeralarm in
LC | Gepubliceerd op 20 december 2009, 20:09
Laatst bijgewerkt op 20 december 2009, 20:26
De BILT -
Het KNMI heeft zondagavond het weeralarm ingetrokken. De sneeuwbuien zijn via het zuidoosten het land uitgetrokken, aldus een woordvoerder.
Het weeralarm is de zwaarste waarschuwing die het KNMI kan geven. Zondagmorgen om half elf sloeg het weerinstituut alarm vanwege de aanhoudende sneeuwbuien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |