Goed idee!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
Je bedoelt toch niet die body-buildende Egyptenaar?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:45 schreef mordradead het volgende:
Bolle Huske heeft alleen zo'n irritante vent die er staat, althans dat is mijn herinnering erbijIk ga altijd naar Olympus. Het Vliet is ook wel een hendige tent, vooral omdat het nog laat open is
* Paladijn mompelt iets over de manier van klaarmaken van schnitzels in de Grüne Hölle...quote:Op zondag 27 januari 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou dan ga ik nog liever naar Duitsland of Limburg om Schnitzels te eten.... Schnitzels zijn heilig, die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
Dat zijn niet de beste schnitzels van Duitsland, die bij de Grüne Höllequote:Op zondag 27 januari 2008 14:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn mompelt iets over de manier van klaarmaken van schnitzels in de Grüne Hölle...
En snackbar het Vliet is een van de betere in Nederland
quote:Op zondag 27 januari 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou dan ga ik nog liever naar Duitsland of Limburg om Schnitzels te eten.... Schnitzels zijn heilig, die mik je niet in het frituurvet, wat ik bij snackbars wel heb zien gebeuren....
hij is toch ook dj in de dop?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:58 schreef Mof het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die body-buildende Egyptenaar?
Dat is een briljante man!
Ik woon nu in Limburg vandaarquote:Op zondag 27 januari 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag ga ik in Limburg Schnitzel eten![]()
En waar ikhier ga?dat zien we over een uurtej of zo wel
2, Anita & Carola.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In het publiek is minstens één lekker vrouwtje.
Dearsum en Sneekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
El Pacho? Dat is toch in Dearsum? (of iig richting Sneek?)
Oeh Sneek. Schuin tegenover de Bieb heb je een snackbar die lekkere shoarma verkopenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dearsum en Sneek
Maar over die in Sneek hoor ik alleen maar slechte dingen..
Eerst frituren en daarna opwarmen in de magnetron is niet echt ideaal neequote:Op zondag 27 januari 2008 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zijn niet de beste schnitzels van Duitsland, die bij de Grüne Hölle
Die van Sabine hebben mn voorkeurDas ten mnste onbeperkt schnitzel vreten
Hoeveel had ik er daar ook alweer? 7 of zo?
Dan heb jij die shoarma nog niet gehad. Het is weliswaar een snackbar, maar ze hebben gewoon een grill met daaraan de shoarma, precies hetzelfde als een shoarmazaak. Je krijgt dan ook een bak vol met shoarma, net zo'n bak als je patat groot besteld.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef justmattie het volgende:
shoarma haal je bij de shoarmazaak en niet bij de snackbar
Dat meen je niet. Die snackbar staat bij mij nu niet als zeer goed bekendquote:Op zondag 27 januari 2008 15:01 schreef Marjooow het volgende:
Ga in Warten eten, snackbar is van mn ouders
tsjaquote:Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die snackbar staat bij mij nu niet als zeer goed bekend
Dus romantisch een tijd lang door de stad lopen sjouwen op zoek naar een geschikte tent?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Bollehuske was dicht, lachene koe draiade kutmuziek en snakcbar het vliet was te druk btw
Als je het romantisch vind dat iemand die voor de tweede keer in Leeuwarden is de weg in die kutstad beter weet dan mij, dan wel jaquote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef Mof het volgende:
[..]
Dus romantisch een tijd lang door de stad lopen sjouwen op zoek naar een geschikte tent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |