Paddyquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet ook in elk deel weer vertellen dat ik een hekel heb aan die Ierse pub in Leeuwarden he?Leuke tent, maar die paardenbek die er serveert moet ik niet
Je hebt een aantal, maar moet je echt eens heen! Ik ga altijd naar die in LWD en is echtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
El Pacho? Dat is toch in Dearsum? (of iig richting Sneek?)
Tsja ik snap die Alexxxx ook niet hoor met zn gezeur over de paardebek die er volgens mij al lang niet meer werktquote:
Nee haw winkele.quote:
Probeer het Bolle Huske eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:12 schreef Paladijn het volgende:
El Pacho is idd erg ok
En een vriendin meenemen naar een shoarmatentDat is net zoiets als haar meenemen naar de lokale snackbar
Gaat niet om het waar, gaat om het hoe en waaromquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:12 schreef Paladijn het volgende:
El Pacho is idd erg ok [afbeelding]
En een vriendin meenemen naar een shoarmatent [afbeelding] Dat is net zoiets als haar meenemen naar de lokale snackbar [afbeelding]
Snackbar aan het zuidvliet vlakbij de rotonde schijnt goede schnitzels te hebben. Is overigens sowieso de beste snackbar van leeuwarden. De kreeg je tenminstens zelfgemaakte frituurzooi, ipv fabriekszooi. Maar ben daar al lang niet meer geweest, dus weet niet meer of het nog steeds zo is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
We zien wel morgenIedereen roept wat anders
Waar hebben ze de beste schnitzels?
fan isquote:
Wat is dat voor onzinquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
maar schnitzels bij een snakcbar begin ik niet aan
Preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Snackbar aan het zuidvliet vlakbij de rotonde schijnt goede schnitzels te hebben. Is overigens sowieso de beste snackbar van leeuwarden. De kreeg je tenminstens zelfgemaakte frituurzooi, ipv fabriekszooi. Maar ben daar al lang niet meer geweest, dus weet niet meer of het nog steeds zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |