Tuurlijk, maar dit wordt meestal een complete chaos & ruzie tussen Apple en PC fans.quote:Op zondag 13 december 2009 08:40 schreef amigez het volgende:
[..]
???? mag je hier niet meer om advies vragen???
quote:erg leuk dat plaatje met vergelijkingen, maar zet eens vergelijkbare laptops naast elkaar dan.. want dit gaat nergens over natuurlijk qua verschillen.
Gutgutgut, de mensen met een plaat voor hun kop zijn ook alweer gearriveerd. De verschillen zijn niet noemenswaardig. Onder de streep betaal je ongeveer 1.500$ voor een stylische behuizing en voor het apple tekentje.quote:Afvoerput. Erg mooie vergelijking. Met als enige overeenkomst tussen de 2 laptops de schermgrootte. Verder is de mac beter in elk punt. En in heel wat niet genoemde punten.
Vraag is alleen of je daarvoor die meerprijs wilt betalen.
Niet dan? De apple heeft hogere resolutie, snellere processor, led display, verlicht toetsenbord, dunner, veel langere accu, lichter. Daar betaal je natuurlijk voor.quote:Op zondag 13 december 2009 09:54 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
[..]
Gutgutgut, de mensen met een plaat voor hun kop zijn ook alweer gearriveerd. De verschillen zijn niet noemenswaardig. Onder de streep betaal je ongeveer 1.500$ voor een stylische behuizing en voor het apple tekentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Vaak aan drivers.quote:Op zondag 13 december 2009 10:09 schreef Plantagehouder het volgende:
Het argument dat een mac minder vaak vastloopt snap ik niet.
Hoevaak loopt een gemiddelde pc dan vast?
Waaraan ligt dit?
Waarom heeft de mac hier minder last van?
Niet waar.quote:Op zondag 13 december 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
Ik heb half jaartje geleden een mac gekocht en no fucking way dat ik ooit nog terug ga naar windows. Ik ga nog liever dood.
Zou ik ook zeggen als ik net een klein kapitaal aan een computer had uitgegeven.quote:Op zondag 13 december 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
Ik heb half jaartje geleden een mac gekocht en no fucking way dat ik ooit nog terug ga naar windows. Ik ga nog liever dood.
Rot toch op met je ubuntuquote:Op zondag 13 december 2009 11:14 schreef Bill_E het volgende:
Toch raar dat ik me niet kan herinneren dat mijn Windows vast liep.
Even als mijn Ubuntu die loopt ook nooit vast.
Het enige dat ik positef vind van de Mac is dat het linux gebaseerd is.. Alleen hoor je normaal gezien voor linux niets te betalen
Niet Linux-gebaseerd, maar Unix-gebaseerd... en daar betaal(de) je normaal wel voor.quote:Op zondag 13 december 2009 11:14 schreef Bill_E het volgende:
Toch raar dat ik me niet kan herinneren dat mijn Windows vast liep.
Even als mijn Ubuntu die loopt ook nooit vast.
Het enige dat ik positef vind van de Mac is dat het linux gebaseerd is.. Alleen hoor je normaal gezien voor linux niets te betalen
Butthurt?quote:
Ik heb nog gekeken voor een vergelijkbare windowsmachine maar die kwam bij zowel Dell als HP duurder uit. I kidd you not.quote:Op zondag 13 december 2009 11:15 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik net een klein kapitaal aan een computer had uitgegeven.
Dan heb je ook weer de kutmerken gekozen.quote:Op zondag 13 december 2009 11:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken voor een vergelijkbare windowsmachine maar die kwam bij zowel Dell als HP duurder uit. I kidd you not.
Dat heb ik weerquote:Op zondag 13 december 2009 11:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dan heb je ook weer de kutmerken gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |