Mac OS X.quote:
Niks.quote:wat kan een mac wel wat windows niet kan
Mac OS X.quote:wat maakt een mac nou zo uniek?
Het OS is supersnel en vooral erg belangrijk: het is logisch en overzichtelijk. Ik gebruik nu op mijn pc een tijd Vista maar ik vind het maar erg schreeuwerig en onoverzichtelijk, bij OS X heb je dat totaal niet. Macs zijn ook opgebouwd uit hoogwaardige componenten en dat merk je ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:14 schreef F04 het volgende:
Het gaat mij niet om de vorm, of hoe mooi een mac van de buitenkant, maar het gaat om de performence van het systeem zelf, en de OS zelf.
Je krijgt ook OS X gratis bij een nieuwe Mac.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je krijgt wel gratis Vista bij een nieuwe PC.
Altijd spannend of ie het wel doet: http://tweakers.net/nieuws/49071
Oh, jij begreep het sarcasme in mijn post nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:22 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Je krijgt ook OS X gratis bij een nieuwe Mac.
Ik merk er nog steeds weinig van. Misschien moet ik mijn MacBook eens vaker mee naar buiten nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:31 schreef Svyatagor het volgende:
En oja, je kunt er ook nog vrouwen mee regelen.
Als jij je vrouwen regelt met die mac, wil ik niet weten welke vrouwen je krijgtquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:31 schreef Svyatagor het volgende:
En oja, je kunt er ook nog vrouwen mee regelen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:53 schreef Athmozz het volgende:
Als jij je vrouwen regelt met die mac, wil ik niet weten welke vrouwen je krijgt![]()
Mac is zeer leuk en ik wil ook eentje eigenlijk (gewoon om te testen dan, niet omdat ik niet tevreden ben van windows), maar je zit met de hardwarelimieten. Personaliseren is zéér moeilijk (als je 2 terra aan harde schijven wil moet je namelijk al naar een dual xeon bak, waar je niets aan hebt als je niet echt veel cpu-intensieve taken doet)quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:12 schreef Bigs het volgende:
Kom maar op met die vooroordelen en kort-door-de-bocht-redeneringen.
in een RAID 5 array?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef nietzman het volgende:
Als je twee terrabyte aan opslag wilt hang je er toch gewoon een stel FireWire800schijven aan?
Tja, voor dat soort grappen hebben ze een Mac Pro lijn. Daar klik je zo een paar hardeschijven bij in. Maar dat is natuurlijk wel een compleet andere categorie als een iMacje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:34 schreef Athmozz het volgende:
in een RAID 5 array?
Als Apple met zijn OS ondersteuning zou geven aan niet-apple hardware, dan zou ik het zeker al lang geprobeerd hebben. Dat je dan compatibiliteitsproblemen kan krijgen zoals je hebt bij windows-gerief (doordat gelijk welk merk rommel mag maken & er een drivertje voor ontwikkelen) kan je makkelijk uit de weg gaan door Apple Approved producten te maken, waarvan gegarandeerd zijn dat ze wél deftig werken.
De niet-nerd vervangt inderdaad niets aan zijn Dell-doos, maar zélfs daar heb je meer vrijheid. Je kan bij de recente dell's makkelijk wat harde schijven bijsteken, bij de apple kan het alleen extern (en met een hele hoop externe schijven wil je niet naar een lanparty, een iets grotere case vormt geen probleem)
Het is dan ook onzin. Ik heb ook gewoon een extra geheugenplankje van Kingston, een HD van Seagate en een externe monitor van Dell.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:41 schreef F04 het volgende:
Ik wist niet dat Apple alleen apple producten ondersteund. Dus kan Apple zijn producten lekker duur maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |