Dat is het bij mij ook geweest, iedereen is lyrisch en zegt dat overstappen totaal geen problemen geeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij hebben het geprobeerd, maar ook weer snel overgestapt op pc. Het wekte bij mij een hoop ergernis op dat ik steeds moest gaan zitten naar sneltoetsen en handige maniertjes, terwijl je dat op de pc als automatisme erin hebt.
Mannen ook hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:08 schreef Adelante het volgende:
vrouwen zijn meestal wel gevoelig voor uiterlijk:
[afbeelding]
als je gewoon het niet wilt, moet je het niet doen, maar zeg dan gewoon dat je het niet wilt en zoek niet naar argumenten die er niet zijn...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:00 schreef YPPY het volgende:
Kortom: moet ik moeilijk doen of hem dat ding laten kopen?
Denk je? Misschien wel een goed plan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef just me het volgende:
Ik zou bijna zeggen doe je man de deur uit en koop wat je wilt
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
De mac levert gewoon geen voordelen. Nadelen daarentegen...
Op die mensen zit ik te wachten hier, die lust ik rauwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis met een Apple, zolang je maar geen extremistische Apple-Jehova trekjes gaat vertonen zoals zoveel Apple users.
je moet gewoon denken als een idioot, dan weet je hoe het werkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:03 schreef -moppie- het volgende:
Het is allemaal zo anders bij een Mac. Wij hebben weer snel de overstap naar een 'gewone' pc gemaakt omdat het er niet makkelijker op word...
Op zich heb ik zoiets altijd redelijk snel geleerd. Is een kwestie van wennen. Alleen iets lastiger dat ik op mijn werk achter een gewone pc zit, dan is het weer omschakelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij hebben het geprobeerd, maar ook weer snel overgestapt op pc. Het wekte bij mij een hoop ergernis op dat ik steeds moest gaan zitten naar sneltoetsen en handige maniertjes, terwijl je dat op de pc als automatisme erin hebt.
Dat kan me nou echt totaal niet boeien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:08 schreef Adelante het volgende:
vrouwen zijn meestal wel gevoelig voor uiterlijk:
[afbeelding]
Ik neig juist eerder naar wel doen, omdat het voor hem belangrijk is. Mij kan het niet schelen wat we hier hebben staan, als ik mijn simpele zielen spelletjes erop kan doen. Beetje surfen, mailen en wat foto's bewerken. Hij doet die ik niet snapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:10 schreef RM-rf het volgende:
Punt echter, als je er zelf per sé niet aanwilt, zul je je altijd gaan ergeren over iets dat je je kennelijk opgedrongen voelt ...
uit je startpost komt sterk de indruk naar voren dat je het gewoon niet wilt, en druk op zoek bent naar redenen het niet te doen ... doe het dan ook niet! en zeg dat tegen je man, maar zoek geen argumenten die er niet zijn.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Op zich heb ik zoiets altijd redelijk snel geleerd. Is een kwestie van wennen. Alleen iets lastiger dat ik op mijn werk achter een gewone pc zit, dan is het weer omschakelen.
Vergeet je licentie kosten dan niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef Dlocks het volgende:
Je kunt op een Apple m.b.v bootcamp naast Mac OS ook gewoon Windows draaien. Jij kunt dan op de Apple lekker werken met Windows en je man kan dan lekker werken met Mac OS.
Probleem opgelost
Wat is dat nu weer voor onzin?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef YPPY het volgende:
Ik neig juist eerder naar wel doen, omdat het voor hem belangrijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |