JEEEEEEEWEELLL Lil.Q94quote:
Werken.quote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik niet begrijp:
Hoe komt een 14-jarig jongetje aan een budget van fokking 1050 euro een half jaar nadat hij een pc heeft gekocht?
Dat komt straks , dan opent hij een topic waarin hij een goed betaald baantje zoekt.quote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik niet begrijp:
Hoe komt een 14-jarig jongetje aan een budget van fokking 1050 euro een half jaar nadat hij een pc heeft gekocht?
Die heb ik ondertussen al een tijdje.quote:Op zondag 5 april 2009 18:10 schreef Swindler het volgende:
[..]
Dat komt straks , dan opent hij een topic waarin hij een goed betaald baantje zoekt.
quote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom vraag je dit ons, ga er zelf op uit zou ik zeggen, er zijn maar 2 macs die je voor dat geld kunt krijgen, en veel andere laptops dus ga voor de grap eens naar de mediamarkt.
Klopt ik hoef er niet op te kunnen gamen.quote:Op zondag 5 april 2009 18:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zie een heleboel staan maar geen gamen dus ik zeg, koop een mac
Ik gebruik naar alle tevredenheid een MacBook. Het enige wat ik mis op de mac, zijn games. De mac is veiliger, minder bloatware, beter met grafische applicaties.quote:Op zondag 5 april 2009 18:14 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Klopt ik hoef er niet op te kunnen gamen.
Gebruik je een virusscanner en,quote:Op zondag 5 april 2009 18:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik gebruik naar alle tevredenheid een MacBook. Het enige wat ik mis op de mac, zijn games. De mac is veiliger, minder bloatware, beter met grafische applicaties.
Tell me why.quote:Op zondag 5 april 2009 18:19 schreef Crazy Harry het volgende:
Mijn inziens is het heel simpel, ga voor een Mac, alles in ogenschouw genomen is en blijft Mac beter dan PC (dat mensen daar nog over discussiëren zeg).
De pc kan je op die mac altijd nog virtualiseren mocht je die nodig hebben.
Oké dan nog iets, niet heel erg van belang maar toch ;quote:Op zondag 5 april 2009 18:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik gebruik op mijn mac geen virusscanner. Geen virusscanner op een windows machine is vrij dom
Bloatware? Wat dat je van Windows Vista. Grootste stuk bloatware ooit.
iPhote en iMovie zijn hele toffe apps. Op apple.com staan filmpjes. Bekijk die maar eens
iLife krijg je erbij. iWork niet maar ook Office krijg je niet bij Windows. Er is overigens ook een Office for mac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Hij betaald hem niet 100% ofzo als je dat denkt hoorquote:Op zondag 5 april 2009 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Laat je pa die laptop dan maar kopen aangezien het toch zijn geld is en bespaar ons de flamewars, daar hebben we een apart topic voor
quote:Op zondag 5 april 2009 18:28 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Oké dan nog iets, niet heel erg van belang maar toch ;
''Eet'' een Macbook ook CD's net als iMac's dat doen of niet?Eet? Dat gebeurd niet zo heel vaak en valt onder garantie. Mijn macbook spuwt ze altijd gewoon uit als ik het vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel wordt al opgenoemd door GoeRoe86quote:
Wat ik bedoel met eet is ;quote:Op zondag 5 april 2009 18:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Eet? Dat gebeurd niet zo heel vaak en valt onder garantie. Mijn macbook spuwt ze altijd gewoon uit als ik het vraag
Nee hoor ik zeg alleen maar dat dit topic de potentie heeft om een rel topic te worden.quote:
Daar geef ik je 100% gelijk in.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Veel wordt al opgenoemd door GoeRoe86
Verder werkt het besturingssysteem veel vlotter/soepeler. Windows is niet alleen logger, het voelt ook logger.
Ja het is slotloading, ben je zo dom dat je zelfs geen plaatjes kan zoeken op google van een Macbook?quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met eet is ;
Dat er zo'n gleufje in zit en als je een CD daar dan in de buurt houd hij hem dan zeg maar ''opeet''
Of komt er gewoon zo'n lade uit waar je de CD in moet doen?
Plaatje ter verduidelijking ;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |