windowsmacquote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef ThE_ED het volgende:
Wat denken jullie trouwens, blijft het PC vs. Mac of wordt het straks meer? Je zou nu natuurlijk al WindowsPC vs LinuxPC vs Mac kunnen zeggen, en andere combinaties zijn eigenlijk ook mogelijk.
owja want zelf op een mac draaide windows het bestequote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is toch al gedaan? De nachtmerrie van elke Applefan, natuurlijk. (en daarom tof.)
Ik denk niet dat OS/2 nog terug komt, maar aan een opvolger van bijvoorbeeld BeOS wordt actief ontwikkeldquote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef ThE_ED het volgende:
Wat denken jullie trouwens, blijft het PC vs. Mac of wordt het straks meer? Je zou nu natuurlijk al WindowsPC vs LinuxPC vs Mac kunnen zeggen, en andere combinaties zijn eigenlijk ook mogelijk.
Gaat nergens meer over nuquote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is toch al gedaan? De nachtmerrie van elke Applefan, natuurlijk. (en daarom tof.)
thin clients en online OS's gaan het worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef ThE_ED het volgende:
Win vs Mac gezeik dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen rel gezien het vorige topic eigenlijk?
Viel eigenlijk ook wel mee. Het is gewoon duidelijk dat Apple een andere benadering heeft en als je dagelijks werk niet binnen die benadering past moet je geen mac kopen.quote:
Ik vind het gelul over dieren en planten in F&F ook niet erg interessant, maar hey, dat lees ik dan ook niet.quote:
Ja en?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het gelul over dieren en planten in F&F ook niet erg interessant, maar hey, dat lees ik dan ook niet.
Ja, dat lijkt er idd wel op. (Cloud computing)quote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
thin clients en online OS's gaan het worden.
Owwwwwquote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat je dingen die je niet interesseren niet hoeft te lezen, slimbo.
Grappig om te zien dat oude dingen die men een drama vond toch weer uit het stof haalt.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt er idd wel op. (Cloud computing)
10 Jaar terug was men daar al druk mee, en volgens mij een periode daar voor ook al, maar nu lijkt het dan toch echt zo ver te komen.
Mac vs Windows servercluster dan?![]()
Ja heh.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
Grappig om te zien dat oude dingen die men een drama vond toch weer uit het stof haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |