Dat dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef WallOfStars het volgende:
ligt eraan wat je er mee wilt doen,
Ik vind dat je dat lekker zelf moet bepalen door een tijdje met beide systemen gewerkt te hebben. Hoe kunnen wij nou voor je bepalen wat jij/je vriendin nodig heeft, zeker als je geen informatie geeft waarvoor het ding gebruikt gaat worden?quote:
Mjah, net zo duur: http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=329&e=1quote:Op zondag 25 januari 2009 14:32 schreef bhm het volgende:
er zijn ook soort Imacs met windows..
Kijk bijvoorbeeld is bij xxodd
Met bootcamp kun je het systeem dualboot maken je games doen het allebij op windows, let er wel op dat je een beetje een seriueze grafische kaart in het en niet de standaard onboard, ander doen je game het niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Bas2009 het volgende:
Mijn vriedin zit voornamelijk te hyves/msnen/microsoft office.
Ik doe vooral internetten en een beetje gamen (Vooral warcraft 3 en counterstrike)
Maar ik bn bang dat die spellen niet meer werken op de MAC. Ik las wel dat je Windows op je MAC kan zetten. Maar dat lijkt me een beetje een verkrachting van de Mac
Je kunt op een echte iMac ook Windows draaien.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:42 schreef Bas2009 het volgende:
Is dit een soort Imac maar dan met windows erop ofsow/??
zelfde design idee, maar geen OSX of iets van MAC.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:42 schreef Bas2009 het volgende:
Nou ik weet niet.
Xxodd? Wat is dit dan precies? Is dit weer iets anders dan een MC/PC ?
Is dit een soort Imac maar dan met windows erop ofsow/??
Je hebt gelijk...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, net zo duur: http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=329&e=1
En dan heb je een intel GMA voor je games. Lijkt me niet echt wat TS zoekt.
Maar dan kan je dus beter een Mac halen en er windows opzetten. Die heeft betere specs voor hetzelfde geld. Ok..., je zou officieel dan nog een windows licentie moeten kopenquote:Op maandag 26 januari 2009 08:32 schreef bhm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Ik had niet naar de spcificaties gekeken, ik wist alleen dat ze er waren.
Qua look denk ik wel precies wat TS zoekt en dan met windows
En om in ieder geval maar aan te geven dat je echt niet perse een apple hoeft te halen voor zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |