Nee dat zou ik ook niet doen, succes met het krijgen van je deel....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef milana1988 het volgende:
Het is nu al een tijdje uit met mijn exvriend. Maar nog veel spullen van mij staan in zijn huis. Ook staat het huis gedeeltelijk op mijn naam. Gelukkig is de hypotheek wel helemaal van hem.
Ik heb daar nooit moeilijk over gedaan.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef milana1988 het volgende:
Gelukkig is de hypotheek wel helemaal van hem.
mijn gedeelte van het huis in cash wil hebben.
Heb jij meebetaald aan het huis? Kortom, heb jij überhaupt wel recht op geld?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef milana1988 het volgende:
Ik zal het even uitleggen:
Hij had een gevaarlijk beroep en vond het daarom slim om een gedeelte van het huis opmijn naam te zetten, in het geval hij zou komen te overlijden.
Ik heb daar wel heel fijn met hem gewoond, maar wil nu toch eigenllijk wel mijn deel.
Is er niemand die mij hierover iinformatie kan geven op dit forum?
Krijg ik gewoon mijn deel, of heb ik recht op de helft?
Dat is jouw deel helemaal nietquote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb daar wel heel fijn met hem gewoond, maar wil nu toch eigenllijk wel mijn deel.
Ik snap niet helemaal hoe je bij deze gedachtengang komt. Het recht van hypotheek heeft alleen betrekking de onderliggende lening, en niet het huis. Beslissend is wiens naam en voor welk deel op de notarieel verleden leveringsakte staat. Als daar staat dat zij voor 1/2 eigenaar is, dan hebben zij gewoon een gemeenschap. Als hij haar uit het huis wil hebben, zal hij haar moeten uitkopen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij meebetaald aan het huis? Kortom, heb jij überhaupt wel recht op geld?
Als jij niets meebetaald hebt dan lijkt mij niet dat jij ook recht hebt op geld. Als de hypotheek op zijn naam staat hoeft hij jou niet uit te kopen, het is immers zijn huis.
Het huis kan alleen "op jouw naam gezet" worden als hij (in dit geval) 1/4e deel heeft overgedragen aan jou. Dit kan alleen gebeuren bij een notaris, en de vraag is dan ook of jouw handtekening op de notarële akte staat. Heb jij nooit iets ondertekend dan is het huis nooit "op jouw naam gezet" en ben jij niet eigenaar voor 1/4e deel van het huis.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb geen geld bijgedragen, want ik werk niet.
Maar hij heeft een gedeelte van het huis op mijn naam laten zetten. Iets van een kwart of zo. En voor zover ik weet, maar ik weet niet alles van zakelijke dingen, is het huis meer waard dan de hypotheek.
Dus wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef milana1988 het volgende:
en waarom vind jij dat je recht hebt op geld als je niks bijgedragen hebtquote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef milana1988 het volgende:
Maar hij heeft een gedeelte van het huis op mijn naam laten zetten. Iets van een kwart of zo. En voor zover ik weet, maar ik weet niet alles van zakelijke dingen, is het huis meer waard dan de hypotheek.
Je kunt het hem altijd vragen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef milana1988 het volgende:
We zijn wel samen bij de notaris geweest een tijdje geleden. Ik dacht dat het was voor als hij kwam te overlijden. Maar volgens mij heb ik toen ook iets over dat huis getekend. Maar ik weet zeker dat ik geen lening of hypotheek getekend heb, alleen dat dat huis ook van mij is.
Vervelend is dat die papieren bij hem liggen. Ik zal morgen de notaris eens een berichtje sturen, wat er nou precies vastgelegd is.
Maar even uit mijn herinnering:
Een kwart staat op mijn naam, en de hypotheek staat op zijn naam. Het huis is meer waard dan de hypotheek.
Kan ik dan gewoon mijn deel aan hem vragen? Of gaat dat ook via deelfde notaris?
Lekker slim ook om dingen bij de notaris te gaan ondertekenen zonder dat je precies weet wat erin staatquote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef milana1988 het volgende:
We zijn wel samen bij de notaris geweest een tijdje geleden. Ik dacht dat het was voor als hij kwam te overlijden. Maar volgens mij heb ik toen ook iets over dat huis getekend. Maar ik weet zeker dat ik geen lening of hypotheek getekend heb, alleen dat dat huis ook van mij is.
Vervelend is dat die papieren bij hem liggen. Ik zal morgen de notaris eens een berichtje sturen, wat er nou precies vastgelegd is.
Maar even uit mijn herinnering:
Een kwart staat op mijn naam, en de hypotheek staat op zijn naam. Het huis is meer waard dan de hypotheek.
Kan ik dan gewoon mijn deel aan hem vragen? Of gaat dat ook via deelfde notaris?
Clown?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef MrManiak het volgende:
Is dit serieus of post je dit ook als clown ?
Indien het eerste het geval is, kan ik me goed vinden in de post van -J-D-
Ik geloof er eerlijk gezegd weinig van. De notaris moet zich er van vergewissen dat de ondertekenende partij zeker weet waar hij of zij mee bezig is en waarvoor hij of zij ondertekent. Twijfelt de notaris, dan zal hij de akte niet passeren of het alsnog uitleggen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef t-star het volgende:
[..]
Lekker slim ook om dingen bij de notaris te gaan ondertekenen zonder dat je precies weet wat erin staat
Ah, een kenner. Interessantquote:Op donderdag 10 december 2009 19:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd weinig van. De notaris moet zich er van vergewissen dat de ondertekenende partij zeker weet waar hij of zij mee bezig is en waarvoor hij of zij ondertekent. Twijfelt de notaris, dan zal hij de akte niet passeren of het alsnog uitleggen.
Hij moet ook uitleggen waar de te passeren akte over gaat.
Daar komt ook nog eens bij dat er dan ook overdrachtsbelasting betaald had moeten worden en/of successierecht. Het ziet er niet naar uit dat de TS echt het deel van het huis overgedragen heeft gekregen.
Nogmaals: Wat nou als het huis MINDER waard is geworden? Ga je je verschuldigde deel dan ook aan je vriend betalen?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef milana1988 het volgende:
De notaris heeft die stukken toch ook gewoon in beheer? Dan vraag ik het daar morgen wel aan. Is een aardige knappe kerel!
Volgens mij is het echt een gedeelte van de eigendomsakte die ik getekend heb. De hypotheek niet. Die is van hem.
En nee, ik loop niet bij de sociale dienst.
Okee, hier gaan bij mij ff kloon & troll alarmpjes af!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef milana1988 het volgende:
Is een aardige knappe kerel!
Lolquote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef milana1988 het volgende:
De notaris heeft die stukken toch ook gewoon in beheer? Dan vraag ik het daar morgen wel aan. Is een aardige knappe kerel!
Wel eerst even bij je ex langsgaan voor die paar euro hè. Stel je voor dat je dat zelf zal moeten betalen! Straks moet je nog gaan werken ook!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Als je zeker wil weten of een deel van het huis inderdaad jouw eigendom is, kijk dan ff op http://www.kadaster.nl/
Tik het adres is, vraag een kadastraal uittreksel aan, kost maar een paar euro et voila.
Sorry maar wat doe jij dan in het dagelijks leven? Teren op andermans zak en profiteren van de samenleving? Je bent volgens mij te dom om je eigen reet af te vegen...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef milana1988 het volgende:
Volgens mij is het echt een gedeelte van de eigendomsakte die ik getekend heb. De hypotheek niet. Die is van hem.
En nee, ik loop niet bij de sociale dienst.
Omdat ze ook heeft gewerkt en misschien niet direct aan het HUIS heeft betaald maar wel aan eten, inrichting, dat soort zooi misschien?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef -J-D- het volgende:
Je betaalt geen cent mee aan de hypotheek lasten, maar hebben op papier het huis op twee namen staan.
Als je geen cent mee betaalt aan de lasten, waarom zou je dan geld krijgen?
Zodadelijk een genuanceerder antwoord
En van dat bedrag gaat dan nog wel de maandelijkse kosten die je eigenlijk wél betaald zou hebben. Dus stel netto hypo van 800 euro per maand, waarvan 1/4 deel 200 euro is. Je hebt daar 2 jaar gewoond, is 24x 4800 euro. Dat haal je van de 5000 euro hierboven af, kom je op 200 euro dikke vette winst. Daar zou ik een advocaat voor inschakelen!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:48 schreef GodsSon het volgende:
On:
Als jij voor een deel eigenaar bent van het huis, zeg 25% (dat is 1/4 en dus ook een kwart , duidelijk?) en de hypotheek is 280k (280 duizend, 280 met 3 nullen), de waarde 300k (300 duizend, 300 met 3 nullen) dan zou je recht hebben op 25% van de overwaarde, in dit geval dus 5k (duizend)
Hoe oud is die ex van je?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef milana1988 het volgende:
Hallo GodsSon:
Dank dat je de berekening maakte!
Het huis wordt geschat op 3 zoveel. Hypotheek is (maar dat weet ik dus neit zeker, daar bel ik morgen de notaris over) tussen de 1 en de 2 ton.
Kan ik dan gewoon (waarde huis - hypotheek) maal een kwart doen?
Of heb ik gewoon recht op een kwart van de waarde van het huis, en blijft de hypotheek bij mijn ex?
Als je nooit ene cent hebt uitgegeven hoe kan het dan zijn dat je centen wilt vangen, jij hebt noooooooit het risico genomen om de maandelijkse lasten te betalen toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef milana1988 het volgende:
Hallo GodsSon:
Dank dat je de berekening maakte!
Het huis wordt geschat op 3 zoveel. Hypotheek is (maar dat weet ik dus neit zeker, daar bel ik morgen de notaris over) tussen de 1 en de 2 ton.
Kan ik dan gewoon (waarde huis - hypotheek) maal een kwart doen?
Of heb ik gewoon recht op een kwart van de waarde van het huis, en blijft de hypotheek bij mijn ex?
Dit is niet vragen om advies, dit is het uitzuigen van je (ex-)vriend.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef milana1988 het volgende:
Jeetje ik vraag hier gewoon om advies en wordt uitgescholden.
Dat had ik niet verwacht. Ik ga de volgende keer wel naar een ander forum, waar ze wel wat weten.
Ik klikte.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik zou http://forum.showmethemoneybaby.com proberen...
Hij is eind 30, taxichaffeur. We hebben 1 jaar samengewoond.quote:Hoe oud is die ex van je?
Wat heb jij in de tijd dat jullie samenwoonden meebetaald per maand, hoe lang hebben jullie samengewoond?
Ik zeg -25%quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Hij is eind 30, taxichaffeur. We hebben 1 jaar samengewoond.
Het maakt toch niets uit dat ik niet meebetaald heb aan het huis? Dat deed mijn moeder ook nooit. Als het huis op mijn naam staat is het gewoon ook van mij,toch? Bovendien heb ik wel een jaar van mijn leven aan hem gegeven. Dat is niet in geld uit te drukken hoor!
En hij was altijd heel blij met mij, dat is ook wat waard.
Maar heb ik nou recht op de waarde van het huis * 25% of op (waarde - hypotheek) * 25%?
Dat scheelt namelijk nogal wat!
Okee, je hebt FIJN met hem samengewoond voor een jaartje, zei je zelf. Je hebt een jaartje PLEZIER met hem gehad en hebt hem gedumpt "omdat er altijd wel een betere rondloopt", en nu verwacht je enkele tienduizenden euro's van hem?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Het maakt toch niets uit dat ik niet meebetaald heb aan het huis? Dat deed mijn moeder ook nooit. Als het huis op mijn naam staat is het gewoon ook van mij,toch? Bovendien heb ik wel een jaar van mijn leven aan hem gegeven. Dat is niet in geld uit te drukken hoor!
Maar heb ik nou recht op de waarde van het huis * 25% of op (waarde - hypotheek) * 25%?
1. Sinds wanneer is taxichauffeur zo gevaarlijk!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef milana1988 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:18 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb een keer een auto gehad van mijn toenmalige vriend. Ik nog maar net mijn rijbewijs en voor mijn verjaardag kreeg ik zomaar autosleutels!
ik was daar heel blij mee!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef milana1988 het volgende:
Ik hoop niet dat ie dat voor iedere vriendin gedaan heeft...want dan zal ie snel arm zijn. haha!
Ik ehb de auto nog wel een tijdje aangehouden, maar toen ik een nieuwe vriend kreeg, heb ik hem toch maar verkocht. Mijn nieuwe vriend vond dat het teveel aan mijn ex deed denkn.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:32 schreef jack4ya het volgende:
Best F_H... volgens mij is de grote kolder. Dit kan gewoon niet waar zijn.
Kan gewoon niet.
Nog meer bewijs nodig?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:34 schreef milana1988 het volgende:
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik dus niet meer precies weet wat er getekend is. Ik dacht (en dat weet ik bijna zeker) dat het een kwart is van het huis. Maar het kan ook een vast bedrag zijn, wat toen een kwart was. Kan dat?
En de hypotheek die rust op het huis is volgens mij een stuk lager, en daar heb ik 100% zeker niet voor getekend. Dus er is redelijk veel ruimte tussen de waarde van de woning en de hypotheek.
Maar ik ben niet zeker van de berekening van op hoeveel ik recht heb.
Is dat de waarde van de woning * 25% of (waarde - hypotheek) * 25%?
Oh ja, en nog een vraagje: Kan ik aanspraak maken over dat jaar dat ik samengewoond heb op zijn pensioenopbouw voor dat jaar?
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:34 schreef milana1988 het volgende:
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik dus niet meer precies weet wat er getekend is. Ik dacht (en dat weet ik bijna zeker) dat het een kwart is van het huis. Maar het kan ook een vast bedrag zijn, wat toen een kwart was. Kan dat?
En de hypotheek die rust op het huis is volgens mij een stuk lager, en daar heb ik 100% zeker niet voor getekend. Dus er is redelijk veel ruimte tussen de waarde van de woning en de hypotheek.
Maar ik ben niet zeker van de berekening van op hoeveel ik recht heb.
Is dat de waarde van de woning * 25% of (waarde - hypotheek) * 25%?
Oh ja, en nog een vraagje: Kan ik aanspraak maken over dat jaar dat ik samengewoond heb op zijn pensioenopbouw voor dat jaar?
Jij kent de Wet verevening pensioenrechten niet? (niet dat deze van toepassing is, maar toch)quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef ToT het volgende:Ow my God, het wordt steeds erger zeg!
Pensioenopbouw?!? Hoezo denk je dat je DAAR recht op zou hebben?
Inderdaad, hoe kom je erbij (en met welke logica) denk je daar aanspraak op te maken??quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef ToT het volgende:Ow my God, het wordt steeds erger zeg!
Pensioenopbouw?!? Hoezo denk je dat je DAAR recht op zou hebben?
Doe 'es vertellen?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij kent de Wet verevening pensioenrechten niet? (niet dat deze van toepassing is, maar toch)
Hier pasquote:Op donderdag 10 december 2009 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, hier gaan bij mij ff kloon & troll alarmpjes af!
Verder eensch met de meesten hierboven.
Gehuwden en daaraan gelijkgestelden hebben recht op de helft van het tijdens het huwelijk opgebouwde ouderdomspensioen en het volledige nabestaandenpensioen (tot dat moment)quote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe 'es vertellen?Daar heeft TS misschien wat aan! :p
echt....quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef milana1988 het volgende:
Volgens mij heb ik recht op 1/40ste van zijn pensioen.
Ook heb ik het en/of bankpasje nog. Tot nu toe komt zijn salaris daar ook nog op binnen. Ik heb die rekening niet leeggepind, maar gebruik mijn bankpas wel gewoon voor mijn levensonderhoud.
Okee, nu is de lol van het getroll afgelopen, genoeg is genoeg. Ik ben hier weg. Over the top is niet leuk meer.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef milana1988 het volgende:
Ook heb ik het en/of bankpasje nog. Tot nu toe komt zijn salaris daar ook nog op binnen. Ik heb die rekening niet leeggepind, maar gebruik mijn bankpas wel gewoon voor mijn levensonderhoud.
quote:De Wet verevening pensioenrechten bij scheiding (wet VPS) regelt in Nederland de verdeling van ouderdomspensioen bij echtscheiding of beëindiging van een geregistreerd partnerschap.
De wet is op 28 april 1994 ondertekend en regelt het recht op pensioenverevening bij echtscheidingen van na 1 mei 1995.
De wet is van toepassing in de volgende gevallen:
* de echtscheiding is na 30 april 1995 ingeschreven bij de burgerlijke stand;
* de scheiding van tafel en bed is na 30 april 1995 definitief geworden;
* het geregistreerd partnerschap is beëindigd.
De wet VPS voorziet, tenzij de echtgenoten de toepassing van de wet hebben uitgesloten, in een verevening van rechtswege bij echtscheiding of scheiding van tafel en bed van het tijdens het huwelijk opgebouwde ouderdomspensioen. Daarbij voorziet de wet in een directe vordering van de vereveningsgerechtigde op de pensioenuitvoerder voor het haar of hem toekomende pensioendeel.
Dus jij leeft nog op zijn kosten terwijl je je door een nieuwe gast laat palen?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef milana1988 het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, prima; ik geloof ook niet dat het kan. Vooralsnog laat ik het staan(en nu mag het weer on topic)
hahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef milana1988 het volgende:
het vrouwentrollbrein is er blijkbaar erg goed inquote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus jij leeft nog op zijn kosten terwijl je je door een nieuwe gast laat palen?
Hoe zie je dit als rechtvaardig? Met welke logica is dit dan weer goed te praten?
Jouw verhaal wordt steeds grappiger.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef milana1988 het volgende:
heb je dat niet gewoon bij de notaris getekend?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef milana1988 het volgende:
we hebben wel een samenleveingsovereenkomst. en een testament laten opmaken.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef milana1988 het volgende:
bron: http://www.werygoedegebuure.nl/prive/samenlevingscontractquote:Het samenlevingscontract
In de wandelgangen wordt een samenlevingscontract nog wel eens in één adem genoemd met het geregistreerd partnerschap. Pas op, want een notarieel samenlevingscontract is absoluut niet gelijk aan een geregistreerd partnerschap. In tegendeel zelfs.
een ongelukje zit in een klein hoekje, dan krijg je alles....why settle for lessquote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef milana1988 het volgende:
Ja, toen we gingen samenwonen, iets meer dan een jaar gelelden.quote:heb je dat niet gewoon bij de notaris getekend?
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Ja, toen we gingen samenwonen, iets meer dan een jaar gelelden.
Dus volgens mij heb ik dan ook recht op zijn opgebouwde pensieon voor de duur dat we samen waren.
waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dus volgens mij heb ik dan ook recht op zijn opgebouwde pensieon voor de duur dat we samen waren.
Nee absoluut niet, dat is alleen als jullie een geregistreerd partnerschap hebben. Dat is wat anders dan een samenlevingscontract.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dat scheelt in het werken denk ikquote:
Relluh!quote:
Overstappen tussen relatiesquote:Op donderdag 10 december 2009 20:55 schreef Netsplitter het volgende:
nee
Daar heeft ze het ook al over rijke vriendjes en dergelijkequote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Overstappen tussen relaties
Dit topic zegt toch genoeg
TS, ik hoop dat je ooit gezond verstand krijgt en begrijpt dat je je kapot moet schamenJe hebt nergens recht op in mijn ogen. Ik denk dat je je nieuwe partner maar je levensonderhoud moet laten betalen en je ex lekker met rust moet laten
Bij zo'n type als TS krijg je nieteens de kans om te trouwen, die heeft dan allang een mooiere en rijkere man gevonden.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:59 schreef Maanvis het volgende:
ik heb geen idee van de vragen die jij stelt, maar ik plaats toch even een terugvindpost zodat ik dit topique terug kan vinden als ik ooit zelf zo gek word om te trouwen.
Een partnerpensioen moet je daarna nog aanvragen. Anders heb je er nog geen recht op.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef milana1988 het volgende:
http://www.notaris.se/samenlevingsovereenkomst.shtml
Nog een reden om een samenlevingsovereenkomst op te maken, heeft te maken met het partnerpensioen. Om in aanmerking te komen voor een partnerpensioen, heb je namelijk vaak een (notariële) samenlevingsovereenkomst nodig.
Gaat dan wel over partnerpensioen, maar daar heb ik wel recht op zo te lezen.
Hij heeft dat toen der tijd wel doorgegeven aan de pensieonmaatschappij dat wij gingen samenwonen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef Maanvis het volgende:
@Five_Horizons, kun je ook trouwen en dan die rare pensioenwetgeving uitsluiten dmv een contract dat je samen tekent?
is die er nog niet dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:08 schreef Twizu het volgende:
Ik wacht nog even op de lemming. 'Mijn ex wil mijn huis in cash'
nu wordt het echt ongeloofwaardigquote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef milana1988 het volgende:
Het is toen d'r tijd doorgegeven aan het pensioenfonds, en ik zal ze idd een briefje sturen dat we uit elkaar zijn. Wellicht willen ze het in 1 X uitbetalen. Ik heb tenslotte toch recht op 1/40ste van het partnerpensioen.
Hoe zit het met en/of rekeningen? Die moet je geowon door 2 delen toch?
Maar wat ik gekregen heb en op mijn eigen bankrekening staat, dat blijft van mij? Toch?
Eigenlijk zijn er wel meer van die dingen: de auto die op mijn naam staat. Wat moeten we daarmee? Verkopen en het geld in tweeen delen, of is ie van mij omdat ie op mijn naam staat?
Partnerpensioen is pas na overlijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef milana1988 het volgende:
Het is toen d'r tijd doorgegeven aan het pensioenfonds, en ik zal ze idd een briefje sturen dat we uit elkaar zijn. Wellicht willen ze het in 1 X uitbetalen. Ik heb tenslotte toch recht op 1/40ste van het partnerpensioen.
Je wilt wel zijn geld, maar aan jouw geld moet ie niet komen, he?quote:Hoe zit het met en/of rekeningen? Die moet je geowon door 2 delen toch?
Maar wat ik gekregen heb en op mijn eigen bankrekening staat, dat blijft van mij? Toch?
Hoeveel km heeft hij er in gereden? Hoe meer hij erin heeft gezeten, hoe meer geld hij daarvoor krijgt.quote:Eigenlijk zijn er wel meer van die dingen: de auto die op mijn naam staat. Wat moeten we daarmee? Verkopen en het geld in tweeen delen, of is ie van mij omdat ie op mijn naam staat?
Nog een vraag:quote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef milana1988 het volgende:
Eigenlijk zijn er wel meer van die dingen: de auto die op mijn naam staat. Wat moeten we daarmee? Verkopen en het geld in tweeen delen, of is ie van mij omdat ie op mijn naam staat?
Dat wel (maar kan ook afgekocht worden, mits niet op risicobasis en dat is waarschijnlijk wél zo), maar het deel van het ouderdomspensioen niet. Maar goed; afkoop volgt pas na twee jaar en dan nog moet het toegestaan zijn volgens de pensioenregeling.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Partnerpensioen is pas na overlijden
Ja en wat op je vriend's bankrekening staat blijft ook van hemquote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef milana1988 het volgende:
Als ik het zo eens lees zou TS ook niet schromen hem een zetje van de trap te gevenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat wel (maar kan ook afgekocht worden, mits niet op risicobasis en dat is waarschijnlijk wél zo), maar het deel van het ouderdomspensioen niet. Maar goed; afkoop volgt pas na twee jaar en dan nog moet het toegestaan zijn volgens de pensioenregeling.
Dus eigenlijk moet hij nu aangifte doen wegens diefstal omdat TS nog steeds gebruik maakt van een pinpas die niet van haar is.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ja en wat op je vriend's bankrekening staat blijft ook van hem
Áls je er recht op zou hebben, zal er toch echt een beëindiging van het partnerschap moeten zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef milana1988 het volgende:
Ik zal het iig doorgeven aan de pensioenmij. Ik denk dat ze het tzt wel af willen kopen. Zal meteen even informeren over hoeveel het precies gaat.
Wbt de auto, daar heeft hij nooit in gereden. Hij gebruikt zijn mercedes als taxi. Hij heeft mij een auto gegeven, en die staat op mijn naam.
Is die auto dan gewoon van mij?
Kom, laten we gewoon voor de gein doen alsof het waar is allemaal en alsof we er in trappen...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet hij nu aangifte doen wegens diefstal omdat TS nog steeds gebruik maakt van een pinpas die niet van haar is.
Waarom haat je hem eigenlijk zo?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef milana1988 het volgende:
pinpas die ik dagelijks gebruik is wel van mij. Is een en/of rekening. Dus van hem EN van mij.
Daarnaast heb ik nog een eigen bankrekening, en mijnheer ook. Van zijn bankrekening heb ik geen pasje. En hij ook niet van die van mij.
Snap je?
Overstappen tussen relatiesquote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom haat je hem eigenlijk zo?
Je had toch zo prettig met hem samengewoond?
yups. maar wat geeft jou het recht, als je niet meer met hem samenwoont enz. om geld vanuit zijn salaris te pinnen? Ook al staat het op de en/of rekening?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef milana1988 het volgende:
pinpas die ik dagelijks gebruik is wel van mij. Is een en/of rekening. Dus van hem EN van mij.
Daarnaast heb ik nog een eigen bankrekening, en mijnheer ook. Van zijn bankrekening heb ik geen pasje. En hij ook niet van die van mij.
Snap je?
Dus hoe langer ik het door laat lopen, die samenlevingsovereenkomst, op hoe meer ik aanspraak kan maken?quote:Áls je er recht op zou hebben, zal er toch echt een beëindiging van het partnerschap moeten zijn.
Maar die pas van jullie beiden komt alleen z'n salaris d'r op ?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef milana1988 het volgende:
Snap je?
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:22 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dus hoe langer ik het door laat lopen, die samenlevingsovereenkomst, op hoe meer ik aanspraak kan maken?
Nou, dat zou niet eerlijk zijn. Ik ga morgen de notaris zowiezo bellen, dus dan vraag ik dat ook na, hoe we de samenlevingsovereenkomst kunnen ontbinden. Voor het pensioen was de samenlevingsovereenkomst voldoende, volgens mij.
Nou niet elke vrouw vergelijken met dit exemplaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:25 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg echt homo te worden als dit de vrouwen van tegenwoordig zijn.
Al het geld wat op de en/of staat is van ons samen. Hoe kom jij erbij dat het iets zal uitmaken wie het binnen gebracht heeft? Dat doet er toch helemaal niet toe?quote:Maar het geld wat er op staat niet aangezien je geen zak binnen brengt qua geld.
Daar gaat je geld wat je misschien zou krijgen, op aan rechtzaken en wat je terug moet betalen met rente.
Jouw gevoel voor rechtvaardigheid is lachwekkend triest.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:28 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Al het geld wat op de en/of staat is van ons samen. Hoe kom jij erbij dat het iets zal uitmaken wie het binnen gebracht heeft? Dat doet er toch helemaal niet toe?
Proef ik hier chantage?quote:En die rechtzaak gaat er nooit komen, geloof me. Daarvoor weet ik te veel van hem.
Je bent veel te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef milana1988 het volgende:
Chantage? nee hoor zou neit durven!
Was alleen een reactie op enen Netsplitter die rare dingen opschrijft.
Maar goed, het meeste geld zin in dat huis. Als ik daar mijn deel van krijg + wat pensioen is het wat mij betreft okay.
En daar heb ik dus nog geen antwoord op gekregen. Als een gedeelte van dat huis op mijn naam staat, hoeveel krigj ik dan?
Zeer sociaal van jequote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef milana1988 het volgende:
Chantage? nee hoor zou neit durven!
Was alleen een reactie op enen Netsplitter die rare dingen opschrijft.
Maar goed, het meeste geld zin in dat huis. Als ik daar mijn deel van krijg + wat pensioen is het wat mij betreft okay.
En daar heb ik dus nog geen antwoord op gekregen. Als een gedeelte van dat huis op mijn naam staat, hoeveel krigj ik dan?
Ik zou met terugwerkende kracht anonieme zaaddonor worden als dat mijn dochter zou zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef geregistreerd het volgende:
Als dit echt is en er echt zulke mensen bestaan stem ik voor invoering van abortus met terugwerkende kracht...
Als ze enigszins buiten haar straatje vallen, weet je dat het niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef GodsSon het volgende:
Zou TS nog op enkele vragen van mij oa willen reageren? Zie pagina 3
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef BrandX het volgende:
belangrijkere vraag:
zou TS het lef hebben om de echte waarheid te posten zodra ze antwoord heeft gekregen van de notaris en een eventuele rechter
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef milana1988 het volgende:
[..]
In dit topic weet iedereen toch al zeker dat ik niets krijg. Dus dan weet je al wat ik ga horen morgen van de notaris...quote:belangrijkere vraag:
zou TS het lef hebben om de echte waarheid te posten zodra ze antwoord heeft gekregen van de notaris en een eventuele rechter
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:43 schreef milana1988 het volgende:
Als vrouw moet je nooit vertellen dat je een toetje buitenshuis geproeft hebt.
Daar gaat mijnheer alleen maar raar van denken.
Maar neem wel altijd je maatregelen dat hij het niet kan ontdekken.
- extra gsm of simkaartje
- laat de heer het hotel betalen
- haal een dag van te voren al cash geld in huis zodat er niets raars op je bankafschrift komt te staan
-beter nog: zorg dat je een vriendin hebt die voor je in kan staan dat je bij haar was
De band tussen beste vriendinnen is vaak toch altijd sterker dan man/vrouw
- Laat je bellen door een oude klasgenote en ga daar een avondje mee stappen, je kent het wel. zodat je een goed excuus hebt om een nachtje weg te blijven.
- Beter is overdag, maar doe het nooit in je eigen huis.
- Geef ook niet je adres zo maar weg. Voor je het weet heb je een bos bloemen voor de deur en zie dat maar weer eens uit te leggen.
Wie heeft er nog meer ideeen?
Jij noemt mij op mijn pagina 3 hoerig. En dan wil je dat ik op jouw vragen ga antwoorden...Dacht het niet.quote:Zou TS nog op enkele vragen van mij oa willen reageren? Zie pagina 3
En domme meiden proberen achteraf nog geld los te peuteren waar ze geen recht op hebben?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, zullen we maar zeggen!
Wil je verkering met mij? Dan kun je met het geld van je ex een leuk huisje voor ons kopen en dan kom ik bij jouw wonen en leven.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef milana1988 het volgende:
[..]
In dit topic weet iedereen toch al zeker dat ik niets krijg. Dus dan weet je al wat ik ga horen morgen van de notaris...
Steeds als je denkt dat het echt niet gekker kan..........quote:
Waar?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Jij noemt mij op mijn pagina 3 hoerig. En dan wil je dat ik op jouw vragen ga antwoorden...Dacht het niet.
En mijn vraag?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Jij noemt mij op mijn pagina 3 hoerig. En dan wil je dat ik op jouw vragen ga antwoorden...Dacht het niet.
Hoe je het ook wend of keert, je bent er ook gewoon een. Je ziet het alleen zelf nietquote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Prima: Het is pagina 2quote:
De hypotheek staat niet op mijn naam. Enkel de waarde van het huis voor een klein gedeelte. Dus ik hoef nooit te betalen.quote:Ga je hem betalen indien het huis minder waar zou zijn?
je bent gewoon een vieze hoer, dus hij zegt niks foutquote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Je hebt dit toch maar weer mooi voor mekaar meisquote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef milana1988 het volgende:
[..]
De hypotheek staat niet op mijn naam. Enkel de waarde van het huis voor een klein gedeelte. Dus ik hoef nooit te betalen.
Het geld is al uitgegeven voordat het uberhaupt is ontvangen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:57 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Je hebt dit toch maar weer mooi voor mekaar meisweet je al wat je gaat kopen van het geld???? Lekker even langs de PC dacht ik zo!
heb je een uitvaartverzekering, dat is voorbereiding op de toekomst, en ik hoop dat je er heel snel aanspraak op mag makenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Het is een stellingquote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef milana1988 het volgende:
[..]
De hypotheek staat niet op mijn naam. Enkel de waarde van het huis voor een klein gedeelte. Dus ik hoef nooit te betalen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:59 schreef milana1988 het volgende:
Kan er eens opgehouden worden met het schelden op mij?
En dat topic gewoon als een wgr-topic behandelen. Ik weet dat het vreemd overkomt, maar men heeft geen idee wat ik allemaal heb moeten pikken van mijnheer.
Gaat lekker hier!quote:heb je een uitvaartverzekering, dat is voorbereiding op de toekomst, en ik hoop dat je er heel snel aanspraak op mag maken
Misschien kan je een schadevergoeding vragen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:03 schreef milana1988 het volgende:
En weer een doodsbedreiging:
[..]
Gaat lekker hier!
Jawel, als hij het huis voor onderwaarde moet verkopen krijg jij de schuld ook op je. Sterker nog, je bent allebei hoofdelijk aansprakelijk. Dus als hij dood gaat of de deurwaarder hem niet kan vinden kloppen ze bij jou aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef milana1988 het volgende:
[..]
geen bedreiging, een doodswens.. das wat anders (ouwe)hoertjequote:Op donderdag 10 december 2009 22:03 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Gaat lekker hier!
gaat je geen donder aan.quote:om je wat beter advies te kunnen geven: wat heb je exact moeten pikken allemaal?
is geen doodsbedreiging, is een doodsverwensing stom dom kreng!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:03 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Gaat lekker hier!
of jij zo aardig bent. Jij melkt iedereen uit die je tegen komt volgens mij zou je zelf nog met een kerel van 90 nemen als je wist dat je geld van hem kon erven. en denk je dat de Mods blind zijn of zo relclown je hebt met jequote:Op donderdag 10 december 2009 22:03 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Gaat lekker hier!
parrrrrdon, ga je dat morgen ook tegen meneer de notaris zeggen? Ik als notaris in opleiding weet dat hij dit soort dingen van je gaat vragen. maar geen dank hoorquote:
Dacht het niet. Ik heb nooit voor die lening getekend, en een huis is altijd meer dan 0 euro waard.quote:Jawel, als hij het huis voor onderwaarde moet verkopen krijg jij de schuld ook op je. Sterker nog, je bent allebei hoofdelijk aansprakelijk. Dus als hij dood gaat of de deurwaarder hem niet kan vinden kloppen ze bij jou aan.
het feit dat ze het steeds over 'mijnheer' heeft doet me vermoeden dat dat al het geval is....quote:Op donderdag 10 december 2009 22:05 schreef steve.T het volgende:
[..]
volgens mij zou je zelf nog met een kerel van 90 nemen als je wist dat je geld van hem kon erven
Wijf je hebt een jaar lang op zijn kosten geleefd , in ruil voor 1x in de week je mondje vol . Zeik niet en ga door met je leven ipv iemand het leven zuur te maken , snolquote:Op donderdag 10 december 2009 22:06 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik heb nooit voor die lening getekend, en een huis is altijd meer dan 0 euro waard.![]()
Maar als mijnheer een beter voorstel heeft, dan wil ik dat wel horen hoor!
en jij denk dat een notaris dat gaat vragen?quote:parrrrrdon, ga je dat morgen ook tegen meneer de notaris zeggen? Ik als notaris in opleiding weet dat hij dit soort dingen van je gaat vragen. maar geen dank hoor
Je vind het raar dat jouw ex-vriend zo agressief is? Hij heeft de laatste jaren netjes zijn eigen hypotheek betaald en hij heeft waarschijnlijk ook al jouw uitgaven bekostigd en nu jij hem hebt gedumpt; wil je ineens nog meer van hem profiteren en een deel van zijn bezit opeisen?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:57 schreef milana1988 het volgende:
Wat ikw el lastig vind is dat er nog spullen in het huis van mijn exvriend staan. ik durf die niet meer op te halen want hij is aggressief geworden naar mijn toe. En dat snap ik niet van mannen. dan vind ik ze best wel eng.
Maar mij nieuwe vriend zegt dat hij dat wel regelt. En dat ik gewoon mijn eigen spullen terug krijg.
Ik dacht dat je net zei dat je niet meer 'precies' wist wat je nou getekend had?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef milana1988 het volgende:
[..]
'schatje', je hoeft mij niet te vertellen wat een notaris wel en niet doet en het feit dat jij bij hem aanklopt maar niets op papier hebt staan maakt jou positie zwakker dan zwak. Mocht je dus met behulp van je notaris toch nog een zaak er van willen maken zul je inderdaad moeten aandragen waarom jij vind dat je recht hebt op dat geld.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef milana1988 het volgende:
[..]
en jij denk dat een notaris dat gaat vragen?
schatje, het gaat er alleen over wat we op papier hebben staan en hoe de wet in elkaar zit.
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net zei dat je niet meer 'precies' wist wat je nou getekend had?
TS verzint alles bij elkaar johquote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.quote:Mocht je dus met behulp van je notaris toch nog een zaak er van willen maken zul je inderdaad moeten aandragen waarom jij vind dat je recht hebt op dat geld.
Het fenomeen onder en overwaarde is je niet helemaal duidelijk volgens mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:06 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik heb nooit voor die lening getekend, en een huis is altijd meer dan 0 euro waard.![]()
Maar als mijnheer een beter voorstel heeft, dan wil ik dat wel horen hoor!
iddquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef steve.T het volgende:
wel leuk dat TS alleen maar op de berichtjes reageerd van mensen die (sorry jongens) niet al te snugger terug reageren en de echte gemene posts negeerd. want ze weet dat ze die gegarandeerd gaat verliezen is het niet relclown?
Viel mij ook op idd.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.
Ondertussen regel ik mijn zaakjes wel op een andere manier...
Over niet al te snugger gesprokenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef steve.T het volgende:
wel leuk dat TS alleen maar op de berichtjes reageerd van mensen die (sorry jongens) niet al te snugger terug reageren en de echte gemene posts negeerd. want ze weet dat ze die gegarandeerd gaat verliezen is het niet relclown?
Uhm het was geen offence tegen de mensen die de berichtjes neerzet maar tegen onze relclown hierquote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Over niet al te snugger gesproken
tis net geen vrijdagavond reltopic helaasch. Maar verder prima popcorntopic iddquote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Joene het volgende:
Toch is het een mooi topic zo voor de avond.
zeker wetenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis net geen vrijdagavond reltopic helaasch. Maar verder prima popcorntopic idd
Een vriend van mij gaat vanavond naar de Wallen, ik vraag wel even of hij ene milana de groetjes wil doenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.
Ondertussen regel ik mijn zaakjes wel op een andere manier...
Wacht maar tot blijkt dat haar ex een FOK!ker is..quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Succes met kaalplukken!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriend komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
Bedankt voro deze leuke avond. En wellicht tot ziens
* SuperrrTuxxx deelt popcorn uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe je dat altijd na de voorstelling?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx deelt popcorn uit.
[ afbeelding ]
great minds think alikequote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat vanavond naar de Wallen, ik vraag wel even of hij ene milana de groetjes wil doen
Nee hoor, maar je was zelf toch al begonnen neem ik aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doe je dat altijd na de voorstelling?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriend komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
Vraag anders ff of die morgen met je naar de notaris gaat . Kan je hem ook zn huis afpakken en volgend jaar leegtrekken .quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriendklant komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
lolquote:
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Nee, met die vriend is het ook al uit. Ze heeft nu weer een nieuwe vriendquote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?
Wel noteren wat je nou wel en niet zegt he, anders klopt je verhaal niet meer
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Oh thank god, ik dacht even dat je ts geloofde.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Joh echt! Meen je dat? Serieus???
[/sarcasme]
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:00 schreef babipangang het volgende:
[..]
heb je een uitvaartverzekering, dat is voorbereiding op de toekomst, en ik hoop dat je er heel snel aanspraak op mag maken
niet het topic verkloten he , straks durft hij niks meer te potse !quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?
Wel noteren wat je nou wel en niet zegt he, anders klopt je verhaal niet meer
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!. We zullen hem eens een PM sturen.
mag ik stiekem hopen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wacht maar tot blijkt dat haar ex een FOK!ker is...
Dat zal wel van de gezamelijke bankrekening worden betaald van dr ex.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!. We zullen hem eens een PM sturen.
Die is ook geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Vraag anders ff of die morgen met je naar de notaris gaat . Kan je hem ook zn huis afpakken en volgend jaar leegtrekken .
Nou slikze zometeen en ik mag hopen dat je morgen Herpes hebt.
Ik gok het_huptquote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik stiekem hopen?
Niet lullig bedoelt voor de eventuele FOK!ker in kwestie maar omg wat zou dat een giga rel worden
toegegeven, ik ben erg naief, goedgeloving en geloof te veel in het goede van de mens. Dat heeft het verleden wel bewezen. Maar deze heb ik zelfs doorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh thank god, ik dacht even dat je ts geloofde.
Pfieuw. Pak van m'n hart
ik hoop mee, of eventueel naar de echte identiteit van ts om haar leven te verziekenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik stiekem hopen?
Niet lullig bedoelt voor de eventuele FOK!ker in kwestie maar omg wat zou dat een giga rel worden
kan niet op geld worden gewaardeerd, tenzij TS normaal voor deze diensten ook al een uurtarief in rekening brengt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Joene het volgende:
ik gok dat het aandeel spuiten en slikken was dunno.
Hij dacht dat het verrekte handig was dat elke dag als hij thuiskwam van z'n werk er een geyl neuksletje op 'm wachtte. Die sukkel had alleen niet door dat ze 'm later wil kaalplukken. Niet dat het veel zal worden, maar de intentie alleen al.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het is niet relevant of ze daadwerkelijk heeft bijgedragen aan het huis, het gaat erom wat haar aandeel in het gezamenlijk huishouden is (wat anders geheel of in ieder geval deels ten laste van haar ex zou zijn gekomen).
ze heeft ergens een punt, al zegt mijn gevoel ook dat iemand van 21 niet eens met iemand samen in een eigen huis zou moeten wonen, zeker als haar bijdrage waarschijnlijk minimaal is geweest; ze zal aan moeten tonen dat er überhaupt een gezamenlijk huishouden werd gevoerd en zij ook daadwerkelijk een bijdrage heeft geleverd die meer is dan haar eigen kosten die ze op zichzelf zou hebben gehad.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef steve.T het volgende:
daar zo ik graag een steentje bij willen dragen heb ik ook nog een leuke avond^^
Hmm, als ik terug naar fok surf blijf ik ingelogd, moet nog even expliciet uitloggen zo te merken.quote:Hij dacht dat het verrekte handig was dat elke dag als hij thuiskwam van z'n werk er een geyl neuksletje op 'm wachtte. Die sukkel had alleen niet door dat ze 'm later wil kaalplukken. Niet dat het veel zal worden, maar de intentie alleen al.
Dat ligt eraan of je genoeg klanten hebt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Maar als het me lukt verdien ik meer dan hem in een jaar...
Ow puh-lease!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Hmm, als ik terug naar fok surf blijf ik ingelogd, moet nog even expliciet uitloggen zo te merken.![]()
Hij is oud genoeg om mijn vader te zijn.
Maar als het me lukt verdien ik meer dan hem in een jaar...
Lukt vast wel ze pikt gewoon de portomonee en zegt voel je je nu genaaidquote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je genoeg klanten hebt.
Whehequote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lukt vast wel ze pikt gewoon de portomonee en zegt voel je je nu genaaid
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat TS een clown is.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat TS een clown is.
Mijn nachtrust, wat doe je!quote:
Damn hey.quote:
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 22:41 schreef Prutzenberg het volgende:
Voor het geval dat dit nog een staartje krijgt...![]()
* Prutzenberg heeft nog een lege agenda komend weekend
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef milana1988 het volgende:
Het is nu al een tijdje uit met mijn exvriend. Maar nog veel spullen van mij staan in zijn huis. Ook staat het huis gedeeltelijk op mijn naam. Gelukkig is de hypotheek wel helemaal van hem.
Nu is een goede vriend van mij taxateur en die zegt dat het huis wel wat geld waard is. Hij schat het zo rond de 3 ton in. Als ik mijn spullen op laat halen, dan wil ik mijn ex eigenlijk ook meteen een brief laten bezorgen dat ik mijn gedeelte van het huis in cash wil hebben.
Hoe gaat zo'n verdeling, weet iemand dat?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijn
[ afbeelding ]
om bereid te zijn je dochter iemand als TS aan te doen
[ afbeelding ]
Kansloos om die foto's hier neer te zetten bedoel je.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijn
*knip*
Jij bent een vrouw naar mn hartquote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef GotC het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat ze ook maar 1 cent krijgt? Ze heeft een jaar lang waarschijnlijk de bank + het bed warmgehouden bij dr ex. Nu is het uit, is haar nieuwe vriend waarschijnlijk niet rijk genoeg dus moet ze haar ex nog even leegplukkenWTF!
TS: Je krijgt niks, maar je verdient ook niks. Vrouwen zoals TS.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent een troll of een enorm kutwijf. Het heeft hoe dan ook geen zin tijd aan je te verspillen dus verwacht niet te veel reacties.
Erger nog: deze troll beweert dat ze die kerel gedump0t heeft om een kerel die net zo oud als haar eigen vader is, leeg te gaan plukken!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef GotC het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat ze ook maar 1 cent krijgt? Ze heeft een jaar lang waarschijnlijk de bank + het bed warmgehouden bij dr ex. Nu is het uit, is haar nieuwe vriend waarschijnlijk niet rijk genoeg dus moet ze haar ex nog even leegplukkenWTF!
TS: Je krijgt niks, maar je verdient ook niks. Vrouwen zoals TS.
Waren alle vrouwen maar als jijquote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef GotC het volgende:
Oh ja: TS zegt 22 te zijn, maar komt uit 1988.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Erger nog: deze troll beweert dat ze die kerel gedump0t heeft om een kerel die net zo oud als haar eigen vader is, leeg te gaan plukken!En haar ex zal niet protesteren tegen dat ze hem kaalplukt, want ze weet dingen over hem!
En de notaris zal ook wel als was in haar handen zijn; dat is een lekkere geile stud die ze wel even om haar vinger zal winden!
Tenminste, ik geloof dat ik het zo goed begrepen had?
Pepsi...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef StrikerZeljko het volgende:
[ afbeelding ]
TS: please DO wax
Ja joh het maakt toch niet uit wie het geld binnen brengt.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef GotC het volgende:
[..]
En idd, TS windt elke man uiteraard om haar poezelige vingertjes die net een manicure zijn ondergaan op de kosten van haar ex (aangezien zij de 'en/of' pinpas nog heeft)!
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef milana1988 het volgende:
Als je niets meer hoort, is het meestal niet goed. Dat vertel ik je eerlijk uit mijn ervaring.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef milana1988 het volgende:
Gewoon, niets van je laten horen omdat je met een ander plan bezig bent waarbij je ff niet gestoord wilt worden. Gaat wel eens wat tijd inzitten, ja.
Een vrouw moet zich altijd goed op de mogelijke toekomst voorbereiden! Zeker als je ze een keer flinke ruzie gehad hebben.
Je mogelijkheden verkennen, zo noemen wij dat altijd!
Welneeeeee....dit is niet nep........quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Dit is toch gewoon nep en iedereen trapt er in.
Goed topic, TS!
Nee, echt?!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Goed topic, TS!
Man man, wat zijn wij toch dom dat we daar intrappen.quote:
Ik ben echt blij dat je het me vertelde.. anders had ik vannacht niet kunnen slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Goed topic, TS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |