abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75496179
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:55 schreef Netsplitter het volgende:
nee
Overstappen tussen relaties
Dit topic zegt toch genoeg
TS, ik hoop dat je ooit gezond verstand krijgt en begrijpt dat je je kapot moet schamen Je hebt nergens recht op in mijn ogen. Ik denk dat je je nieuwe partner maar je levensonderhoud moet laten betalen en je ex lekker met rust moet laten
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 10 december 2009 @ 20:59:52 #102
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75496212
ik heb geen idee van de vragen die jij stelt, maar ik plaats toch even een terugvindpost zodat ik dit topique terug kan vinden als ik ooit zelf zo gek word om te trouwen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75496218
heh ik moest lachen om dit topic

recht hebben terwijl je niks levert als tegenprestatie, ik hoop dat je ex vriendje je naar de rechtbank laat gaan.. en dat jij dan mag betalen.
No Guts, No Glory
pi_75496241
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Overstappen tussen relaties
Dit topic zegt toch genoeg
TS, ik hoop dat je ooit gezond verstand krijgt en begrijpt dat je je kapot moet schamen Je hebt nergens recht op in mijn ogen. Ik denk dat je je nieuwe partner maar je levensonderhoud moet laten betalen en je ex lekker met rust moet laten
Daar heeft ze het ook al over rijke vriendjes en dergelijke
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75496256
Die 25% krijg je als je vriend is overleden door z'n 'gevaarlijke' beroep als taxichauffeur.
Je hebt niks bijgedragen aan het huis, geen hypotheek, vaste lasten etc.

Ohw en over z'n 1/40 pensioen

tvp
pi_75496290
http://www.notaris.se/samenlevingsovereenkomst.shtml

Nog een reden om een samenlevingsovereenkomst op te maken, heeft te maken met het partnerpensioen. Om in aanmerking te komen voor een partnerpensioen, heb je namelijk vaak een (notariële) samenlevingsovereenkomst nodig.

Gaat dan wel over partnerpensioen, maar daar heb ik wel recht op zo te lezen.
Hij heeft dat toen der tijd wel doorgegeven aan de pensieonmaatschappij dat wij gingen samenwonen.
  donderdag 10 december 2009 @ 21:02:18 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75496297
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:59 schreef Maanvis het volgende:
ik heb geen idee van de vragen die jij stelt, maar ik plaats toch even een terugvindpost zodat ik dit topique terug kan vinden als ik ooit zelf zo gek word om te trouwen.
Bij zo'n type als TS krijg je nieteens de kans om te trouwen, die heeft dan allang een mooiere en rijkere man gevonden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 10 december 2009 @ 21:03:02 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75496323
@Five_Horizons, kun je ook trouwen en dan die rare pensioenwetgeving uitsluiten dmv een contract dat je samen tekent?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75496359
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef milana1988 het volgende:
http://www.notaris.se/samenlevingsovereenkomst.shtml

Nog een reden om een samenlevingsovereenkomst op te maken, heeft te maken met het partnerpensioen. Om in aanmerking te komen voor een partnerpensioen, heb je namelijk vaak een (notariële) samenlevingsovereenkomst nodig.

Gaat dan wel over partnerpensioen, maar daar heb ik wel recht op zo te lezen.
Hij heeft dat toen der tijd wel doorgegeven aan de pensieonmaatschappij dat wij gingen samenwonen.
Een partnerpensioen moet je daarna nog aanvragen. Anders heb je er nog geen recht op.
Bovendien wordt dat pas uitgekeerd na overlijden.
Forget it.
pi_75496384
Je hebt recht op twee keer de helft van de overwaarde.
pi_75496436
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef Maanvis het volgende:
@Five_Horizons, kun je ook trouwen en dan die rare pensioenwetgeving uitsluiten dmv een contract dat je samen tekent?

Huwelijkse voorwaarden. (het is geen rare wetgeving, overigens. Komt voort uit een uitspraak van de Hoge Raad. Komt voort uit het feit dat in traditionele huwelijken de vrouw thuis zat en bij scheiding berooid achterbleef, terwijl ze de man in staat had gesteld om het pensioen op te bouwen door te werken)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 10 december 2009 @ 21:08:11 #112
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75496507
Ik wacht nog even op de lemming. 'Mijn ex wil mijn huis in cash'
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75496566
Het is toen d'r tijd doorgegeven aan het pensioenfonds, en ik zal ze idd een briefje sturen dat we uit elkaar zijn. Wellicht willen ze het in 1 X uitbetalen. Ik heb tenslotte toch recht op 1/40ste van het partnerpensioen.

Hoe zit het met en/of rekeningen? Die moet je geowon door 2 delen toch?
Maar wat ik gekregen heb en op mijn eigen bankrekening staat, dat blijft van mij? Toch?

Eigenlijk zijn er wel meer van die dingen: de auto die op mijn naam staat. Wat moeten we daarmee? Verkopen en het geld in tweeen delen, of is ie van mij omdat ie op mijn naam staat?
  donderdag 10 december 2009 @ 21:10:10 #114
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_75496585
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:08 schreef Twizu het volgende:
Ik wacht nog even op de lemming. 'Mijn ex wil mijn huis in cash'
is die er nog niet dan?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  donderdag 10 december 2009 @ 21:11:19 #115
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_75496626
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef milana1988 het volgende:
Het is toen d'r tijd doorgegeven aan het pensioenfonds, en ik zal ze idd een briefje sturen dat we uit elkaar zijn. Wellicht willen ze het in 1 X uitbetalen. Ik heb tenslotte toch recht op 1/40ste van het partnerpensioen.

Maar wat ik gekregen heb en op mijn eigen bankrekening staat, dat blijft van mij? Toch?

Eigenlijk zijn er wel meer van die dingen: de auto die op mijn naam staat. Wat moeten we daarmee? Verkopen en het geld in tweeen delen, of is ie van mij omdat ie op mijn naam staat?
nu wordt het echt ongeloofwaardig
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_75496635
quote:
Partnerpensioen is pas na overlijden
quote:
Je wilt wel zijn geld, maar aan jouw geld moet ie niet komen, he? Zorg ervoor dat hij daar niets van krijgt he!
quote:
Hoeveel km heeft hij er in gereden? Hoe meer hij erin heeft gezeten, hoe meer geld hij daarvoor krijgt.
Als bestuurder tellen die kilometers dubbel ten opzichte van bijrijder zijn!
pi_75496662
quote:

Nog een vraag:
Wat heb jij bijgedragen in deze relatie?
Vooruit nog een:
Wat doe jij zelf in het dagelijks leven?
All management is Strategic Management.
pi_75496729
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Partnerpensioen is pas na overlijden
Dat wel (maar kan ook afgekocht worden, mits niet op risicobasis en dat is waarschijnlijk wél zo), maar het deel van het ouderdomspensioen niet. Maar goed; afkoop volgt pas na twee jaar en dan nog moet het toegestaan zijn volgens de pensioenregeling.
pi_75496736
quote:

Ja en wat op je vriend's bankrekening staat blijft ook van hem
pi_75496747
TS zul je eens antwoord willen geven op mijn vragen want je ontwijkt de moeilijke vragen en reageerd juist op de dingen waar je niet op moet reageren.
Tell me please
Who the fuck did you want me to be?
Was it something that I couldn't see?
Never knew this would be so political
  Boks-Chick donderdag 10 december 2009 @ 21:15:31 #121
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75496773
dit kan gewoon niet waar zijn

TS: wie heeft je deze ideeen gegeven?
lolwut
pi_75496839
Ik zal het iig doorgeven aan de pensioenmij. Ik denk dat ze het tzt wel af willen kopen. Zal meteen even informeren over hoeveel het precies gaat.

Wbt de auto, daar heeft hij nooit in gereden. Hij gebruikt zijn mercedes als taxi. Hij heeft mij een auto gegeven, en die staat op mijn naam.
Is die auto dan gewoon van mij?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 december 2009 @ 21:17:47 #123
163650 Greys
pi_75496843
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat wel (maar kan ook afgekocht worden, mits niet op risicobasis en dat is waarschijnlijk wél zo), maar het deel van het ouderdomspensioen niet. Maar goed; afkoop volgt pas na twee jaar en dan nog moet het toegestaan zijn volgens de pensioenregeling.
Als ik het zo eens lees zou TS ook niet schromen hem een zetje van de trap te geven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 december 2009 @ 21:17:59 #124
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75496852
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef seetjai het volgende:

[..]

Ja en wat op je vriend's bankrekening staat blijft ook van hem
Dus eigenlijk moet hij nu aangifte doen wegens diefstal omdat TS nog steeds gebruik maakt van een pinpas die niet van haar is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75496902
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef milana1988 het volgende:
Ik zal het iig doorgeven aan de pensioenmij. Ik denk dat ze het tzt wel af willen kopen. Zal meteen even informeren over hoeveel het precies gaat.

Wbt de auto, daar heeft hij nooit in gereden. Hij gebruikt zijn mercedes als taxi. Hij heeft mij een auto gegeven, en die staat op mijn naam.
Is die auto dan gewoon van mij?
Áls je er recht op zou hebben, zal er toch echt een beëindiging van het partnerschap moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')