Als clown?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Hallo fokkers,
Ik schrijf dit maar even als clown.
(...)
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Als ik een tijdje een vriend heb, dan blijf ik toch altijd in de rondde kijken zo van "er is altijd een betere".
Herkennen meer mensen dit?
Het hoefd bijvoorbeeld niet zo te zijn dat mijn relatie slecht is, maar ik blijf altijd uitkijken naar een mooiere, leukere, rijkere vriend. En als ik die dan kan krijgen en het voelt goed, stap ik vrij snel over.
All aboard thequote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Ik merk dat het voor mijn ex-vriendje dan vaak moeilijk is dat ik zo snel een ander heb. Het is daarom vaak onmogelijk om bijv. nog vriendschap met hem aan te houdden. Terwijl ik dat wel zou willen. Het is namelijk niet zo dat het uit gegaan is omdat hij niet leuk meer was, maar gewoon omdat ik een betere kon krijgen.
Dit moet wel een hoax zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Ik merk dat het voor mijn ex-vriendje dan vaak moeilijk is dat ik zo snel een ander heb. Het is daarom vaak onmogelijk om bijv. nog vriendschap met hem aan te houdden. Terwijl ik dat wel zou willen. Het is namelijk niet zo dat het uit gegaan is omdat hij niet leuk meer was, maar gewoon omdat ik een betere kon krijgen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef milana1988 het volgende:
Ik vind het echt vervelend dat ik geen vreinden meer kan zijn met mijn ex door het overstappen.
Je bent een troll of een enorm kutwijf. Het heeft hoe dan ook geen zin tijd aan je te verspillen dus verwacht niet te veel reacties.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef milana1988 het volgende:
Nee, dit is geen hoax.
Ik vind het echt vervelend dat ik geen vreinden meer kan zijn met mijn ex door het overstappen.
en sorry dat ik clown schreef, het moet natuurllijk kloon zijn.
Dus jij bent zo'n typequote:Terwijl ik dat wel zou willen. Het is namelijk niet zo dat het uit gegaan is omdat hij niet leuk meer was, maar gewoon omdat ik een betere kon krijgen.
Hoe gaan jullie daarmee om?
Volgens Sofie en Frans is het zo gepiept. en je merkt niks van de overstap procedure.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:31 schreef milana1988 het volgende:
Om mij heen doen veel van mimj vriendinnen dit.
En laten we eerlijk zijn, als jij een veel betere kon krijgen zou je ook overstappen..
Oh... we hebben 't hier niet over liefde, maar over materialisme?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:31 schreef milana1988 het volgende:
Om mij heen doen veel van mimj vriendinnen dit.
En laten we eerlijk zijn, als jij een veel betere kon krijgen zou je ook overstappen..
Nee we hebben het over een troll, duh.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:33 schreef Pien85 het volgende:
Oh... we hebben 't hier niet over liefde, maar over materialisme?
Zou jij overstappen?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee we hebben het over een troll, duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |