'schatje', je hoeft mij niet te vertellen wat een notaris wel en niet doet en het feit dat jij bij hem aanklopt maar niets op papier hebt staan maakt jou positie zwakker dan zwak. Mocht je dus met behulp van je notaris toch nog een zaak er van willen maken zul je inderdaad moeten aandragen waarom jij vind dat je recht hebt op dat geld.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef milana1988 het volgende:
[..]
en jij denk dat een notaris dat gaat vragen?
schatje, het gaat er alleen over wat we op papier hebben staan en hoe de wet in elkaar zit.
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net zei dat je niet meer 'precies' wist wat je nou getekend had?
TS verzint alles bij elkaar johquote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.quote:Mocht je dus met behulp van je notaris toch nog een zaak er van willen maken zul je inderdaad moeten aandragen waarom jij vind dat je recht hebt op dat geld.
Het fenomeen onder en overwaarde is je niet helemaal duidelijk volgens mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:06 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik heb nooit voor die lening getekend, en een huis is altijd meer dan 0 euro waard.![]()
Maar als mijnheer een beter voorstel heeft, dan wil ik dat wel horen hoor!
iddquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef steve.T het volgende:
wel leuk dat TS alleen maar op de berichtjes reageerd van mensen die (sorry jongens) niet al te snugger terug reageren en de echte gemene posts negeerd. want ze weet dat ze die gegarandeerd gaat verliezen is het niet relclown?
Viel mij ook op idd.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.
Ondertussen regel ik mijn zaakjes wel op een andere manier...
Over niet al te snugger gesprokenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef steve.T het volgende:
wel leuk dat TS alleen maar op de berichtjes reageerd van mensen die (sorry jongens) niet al te snugger terug reageren en de echte gemene posts negeerd. want ze weet dat ze die gegarandeerd gaat verliezen is het niet relclown?
Uhm het was geen offence tegen de mensen die de berichtjes neerzet maar tegen onze relclown hierquote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Over niet al te snugger gesproken
tis net geen vrijdagavond reltopic helaasch. Maar verder prima popcorntopic iddquote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Joene het volgende:
Toch is het een mooi topic zo voor de avond.
zeker wetenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis net geen vrijdagavond reltopic helaasch. Maar verder prima popcorntopic idd
Een vriend van mij gaat vanavond naar de Wallen, ik vraag wel even of hij ene milana de groetjes wil doenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.
Ondertussen regel ik mijn zaakjes wel op een andere manier...
Wacht maar tot blijkt dat haar ex een FOK!ker is..quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis net geen vrijdagavond reltopic helaasch. Maar verder prima popcorntopic idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |